Відбулося засідання п’ятдесят дев’ятої сесії міської ради
25 жовтня відбулось засідання п’ятдесят дев’ятої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
Депутатські запити, заяви та звернення
Перед початком засідання депутат міської ради Андрій Король озвучив депутатський запит до голови Київської обласної державної адміністрації та голови Київської обласної ради щодо вирішення питання з відсутністю в цьому році співфінансування з обласного бюджету цільової програми по цукровому діабету. У зверненні міститься прохання передбачити кошти на дану програму на наступний рік.
Депутат Андрій Король також озвучив звернення до міського голови щодо вирішення питання організації перевірки Державною екологічною службою шкідливості викидів від паління сировини, яку використовують ряд підприємств та установ міста, оскільки є звернення від громадян про негативний вплив викидів на здоров’я. Ще одним зверненням депутат підняв питання необхідності організації додаткових графіків вивозу сміття в приватному секторі Білої Церкви, аби не провокувати паління опалого листя.
Звернення депутата Сергія Мартинюка стосувалося вжиття заходів щодо відлову безпритульних собак на масиві Леваневського.
Депутат Олег Музальов оголосив звернення до Кабінету Міністрів України з вимогою захистити найбільш вразливі верстви населення шляхом розширення програми субсидій та забезпечення доступності та належної якості житлово-комунальних послуг для споживачів.
Звіт міського голови про роботу Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету за 8 місяців 2018 року
В рамках звітування, яке відбуватиметься двічі на рік, у відповідності із Статутом м.Біла Церква, Геннадій Дикий вже провів10 зустрічей у мікрорайонах Білої Церви. На зустрічах він детально довів до відома жителів інформацію про роботу Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету за 8 місяців поточного року. Відео зустрічей можна подивитися на ютуб-каналі Білоцерківської міської ради за посиланням:
https://www.youtube.com/channel/UCHXNEneGtYx0jMpYwiSY_PA/videos.
Доповідаючи депутатам, міський голова зупинився на основних показниках наповнення бюджету та його видатках; заходах щодо поліпшення прозорості у діяльності міської влади; роботі щодо піклування про незахищені верстви населення; створенні належних умов медичного обслуговування; проведених роботах по освітленню міських вулиць, капітальному та поточному ремонту проїжджих частин, прибудинкових територій, тротуарів; благоустрою територій для відпочинку та рекреаційних зон; заходах щодо збереження р.Рось.
Геннадій Дикий також поінформував про: встановлення камер відеоспостереження у місті в рамках програми «Безпечне місто»; реалізацію Громадського бюджету за 2017рік; ознайомив із ходом реконструкції шляхопроводу «Горбатий міст»; облаштування унікального пішохідного переходу через залізничну колію між вул.Леваневського та вул.Павличенко; заходи щодо підтримки ОСББ; будівництво та реконструкцію дитячих та спортивних майданчиків та ін.
Детальніше з інформацією можна ознайомитися тут: https://bc-rada.gov.ua/node/9331.
Повна версія звіту у проекті рішення тут: https://new.bc-rada.gov.ua/miska_rada/normatyvni_akty/988_2-11_pro_zvit_miskoho_holovy_pro_robotu_bilotserkivskoi_miskoi_rady_ta_vykonavchoho_komitetu_za_8_misiatsiv_2018_roku.html.
Презентація звіту: тут.
Депутати міської ради задали ряд запитань, які стосувалися використання земель територіальної громади, реконструкції труби ТЕЦ-місто та взяли звіт до відома.
Аби запровадити обмеження щодо грального бізнесу
В ході засідання було прийнято рішення про організацію роботи щодо протидії гральному бізнесу та розповсюдженню азартних ігор на території м. Біла Церква.
25 червня 2009 року набрав чинності Закон України «Про заборону грального бізнесу в Україні», відповідно до якого запроваджено обмеження щодо здійснення грального бізнесу на всій території України. Однак, незважаючи на суспільну шкоду та особливо негативний вплив на виховання підростаючого покоління, велика частина суб’єктів господарювання та громадян продовжує цю незаконну діяльність. На сьогодні в місті функціонує більше 100 закладів, де організовують та проводять азартні ігри. Задля уникнення покарання, особи, які організовують роботу закладів з азартними іграми позиціонують такі ігри, як державну лотерею та здійснюють свою діяльність на підставі ліцензії на випуск та проведення лотерей.
Даним рішенням були підтримані звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, обласних управлінь поліції та ДФС, в яких міститься прохання, з метою обмеження негативного впливу азартних ігор на моральність та здоров’я населення, прийняти закони, які б чітко розмежовували азартні ігри та лотерею; заборонити проведення будь-яких азартних ігор, у тому числі на гральних автоматах та в мережі Інтернет; посилити відповідальність за допуск неповнолітніх осіб до участі у таких іграх; запровадити прозорий та дієвий механізм притягнення до відповідальності, застосування фінансових санкцій і позбавлення ліцензій за порушення у сфері проведення державних лотерей, здійснити ряд заходів щодо перевірки вказаних закладів.
Міська рада заборонила розташування об’єктів грального бізнесу на відстані 500 м від навчальних закладів та закладів охорони здоров’я.
Наступним етапом боротьби з гральним бізнесом є утворення тимчасової контрольної комісії у міській раді.
Затверджено Програму підтримки сімей внутрішньо переміщених осіб
Програма підтримки сімей внутрішньо переміщених осіб в м. Біла Церква на 2019-2023 роки розроблена з метою забезпечення надання належного рівня підтримки тим сім’ям, які вимушено покинули своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру на тимчасове проживання до м. Біла Церква.
На сьогодні в місті проживає 3 500 громадян цієї категорії. Отож, основними завданнями Програми є:
- реалізація чинного законодавства України, всіх діючих державних, регіональних та місцевих програм, що стосуються питань внутрішньо переміщених осіб ;
-допомога в переоформленні державних соціальних допомог, компенсацій та пенсій; сприяння в отриманні передбачених чинним законодавством України соціальних, медичних, освітніх та інших послуг;
-пріоритетна допомога представникам внутрішньо переміщених осіб у працевлаштуванні;
-у разі потреби влаштування дітей зазначених сімей у дошкільні навчальні заклади міста;
-створення умов для оздоровлення дітей зазначених сімей;
-допомоги у створенні соціальних підприємств та самозайнятості цієї категорії громадян в рамках існуючих міських, державних та міжнародних програм;
-залучення організацій громадянського суспільства до виконання заходів даної Програми, зокрема щодо реалізації різноманітних проектів як за бюджетні кошти, так із залученням грантів.
Затверджено міську цільову програму «Цукровий діабет на 2019рік»
Цукровий діабет є одним із найпоширеніших ендокринних захворювань. Через значну розповсюдженість, тенденцію до росту числа пацієнтів, хронічний перебіг, високу інвалідизацію хворих - хвороба стала серйозною медико-соціальною проблемою.
У місті Біла Церква станом на 01.09.2018 року в Ендокринологічному центрі комунального закладу Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» перебуває на обліку 1044 пацієнтів хворих на цукровий діабет, що потребують інсулінотерапії, у тому числі 54 дітей та 990 дорослих. За 9 місяців 2018 року вперше виявлено цукровий діабет у 29 осіб, з них: 5 дітей від 0 до 17 років та 24 дорослих.
Відповідно до світової статистики, кожні 13-15 років кількість хворих на цукровий діабет подвоюється. Аналогічна тенденція спостерігається і в м. Біла Церква – показник поширеності збільшився з 230,62 (2007 рік) до 368,6 на 10 тис. нас. (2017 рік).
У структурі поширеності захворювань патологія ендокринних органів і тканин займає сьоме місце. При цьому кожна третя особа з ендокринним захворюванням страждає на цукровий діабет.
Найбільшу загрозу становлять судинні ускладнення цукрового діабету (частота яких сягає 50%), насамперед, з боку нирок і очей, а у хворих старших вікових груп – збільшення частоти судинних катастроф (інфаркти, інсульти, розвиток гангрени ніг з необхідністю ампутації). Ці ускладнення є основною причиною збільшення інвалідності та смертності хворих.
Також виникла необхідність щодо забезпечення дітей хворих на цукровий діабет витратними матеріалами для приладів постійного моніторингу глюкози крові, інсуліновими голками та шприцами, ланцетами до шприц ручок, ін’єкційними портами i Port Advance для ін’єкцій інсуліну та препаратами глюкагону.
Таким чином, цукровий діабет є соціальною проблемою, для розв’язання якої необхідні підтримка як держави, так і органів місцевого самоврядування, координація зусиль усіх органів виконавчої влади. Тому, щорічно міською радою затверджується дана цільова Програма.
Метою програми є підвищення ефективності заходів, спрямованих на:
- забезпечення дорослих та дітей хворих на цукровий діабет безоплатним або пільговим відпуском препаратів інсуліну за рецептами лікарів за рахунок міського та державного бюджетів;
- забезпечення дітей хворих на цукровий діабет витратними матеріалами для приладів постійного моніторингу глюкози в крові, інсуліновими голками та шприцами, ланцетами до шприц ручок, ін’єкційними портами i Port Advance для ін’єкцій інсуліну та препаратами глюкагону;
- запобігання та зниження інвалідності, смертності;
- збільшення тривалості та поліпшення якості життя хворих на цукровий діабет шляхом своєчасного та стовідсоткового забезпечення їх препаратами інсуліну.
Затверджено Міську програму оздоровлення та відпочинку дітей міста на 2019 рік
Документ розроблено з метою організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, лікування дитячого населення міста, максимального використання міських оздоровчих закладів, забезпечення якісного медичного обслуговування і харчування, створення належних умов для культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час перебування на оздоровленні.
В місті щороку впроваджується комплекс заходів, спрямованих на організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей.
При загальній кількості дітей шкільного віку, які мають право на отримання послуг з оздоровлення та відпочинку - 21325 чоловік, станом на 15 жовтня 2018 року оздоровлено за рахунок різних фінансових джерел, передбачених чинним законодавством України - 4272 чол. (проти 7797/6768 чол. в 2017/2016 рр.) що складає 20% від кількості дітей шкільного віку. 638 дітей міста були забезпечені послугами оздоровлення та 3634 послугами відпочинку. З них 106 (51%) дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування; 129(25%) дітей-інвалідів; 385(25,4%)дітей з багатодітних та 115(30%) з малозабезпечених сімей, 70(20%) дітей внутрішньо переміщених осіб; 394(41%) дітей учасників АТО. З міського бюджету на дитячу оздоровчу кампанію 2018 року було виділено 2649,1 тис. грн , що дало можливість охопити послугами з оздоровлення та відпочинку 1832 дітей міста та забезпечити роботу 14 пришкільних таборів денного перебування на базі навчальних закладів міста.
Міська програма оздоровлення та відпочинку дітей міста в 2019 році планується реалізовуватись за рахунок коштів міського бюджету, позабюджетних коштів, коштів підприємств і організацій міста усіх форм власності і господарювання, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел, не заборонених законодавством України.
Основні завдання Програми:
-забезпечення змістовного відпочинку, оздоровлення, трудового і патріотичного виховання дітей, їх фізичного та духовного розвитку, реалізації індивідуальних здібностей і потреб дітей під час оздоровлення,
-збільшення кількості оздоровлених дітей, насамперед дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
-розширення різноманітних форм організації відпочинку та оздоровлення дітей;
-максимальне використання місцевої оздоровчої бази;
-зміцнення матеріально-технічного та фінансового стану наявної оздоровчої бази, -створення умов для оздоровлення максимальної кількості дітей в період літнього відпочинку;
-забезпечення оздоровленням та відпочинком не менше 50% дітей шкільного віку, стовідсотково охопивши дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, батьки яких загинули при виконанні службових обов’язків та в зоні антитерористичної операції на сході України; дітей-інвалідів - не менше 50% та дітей з малозабезпечених і багатодітних сімей, дітей учасників антитерористичної операції на сході України - не менше 70%.
Про нові Правила утримання тварини у Білій Церкві
Депутати внесли зміни та доповнення в додаток до рішення міської ради від 27 квітня 2017 року № 673-30-VІІ «Про затвердження Правил утримання тварини у місті Біла Церква».
Зміни полягали в тому, що ідентифікація тварин у м. Біла Церква проводитиметься у ветеринарних лікарнях державними або приватними ветеринарними лікарями методом введення під шкіру транспондера (мікрочіпу) й видачею жетону з індивідуальним номером та QR кодом (з інформацією про електронну сторінку тварини). Ідентифікація тварин може проводитись безпосередньо за місцем проживання (реєстрації) власника.
Крім того, при реєстрації тварини її власнику видаватиметься не тільки картка реєстрації, а й індивідуальний жетон, де вказуватиметься реєстраційний номер тварини (ідентифікаційний номер мікрочіпу).
Відтепер, прогулюючись у місцях масового скупчення людей, у тому числі у транспорті, собаки повинні бути не тільки на короткому повідку, в наморднику, зі страховим полісом, а й з індивідуальним жетоном.
Вигулювати та виводити за межі помешкання чи садиби собак без індивідуального жетону також буде заборонено.
Контроль за додержанням цих Правил буде вести не тільки Національна поліція, Держпродспоживслужба в м.Біла Церква, КУ БМР «Інспекція з благоустрою», органи сомоорганізації населення, громадські інспектори та громадські організації, статутною метою яких є захист тварин, а й КП БМР «Муніципальна варта».
Інші питання, розглянуті під час засідання сесії міської ради:
-внесено зміни до загальної структури і штатної чисельності апарату Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів;
-затверджено Програму розвитку боксу в м.Біла Церква на 2018-2020рр.;
-затверджено Угоду про співробітництво між Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області та Білоцерківською міською радою в сфері надання адміністративних послуг. Метою Угоди є організація співпраці аби забезпечити якісне виконання покладених на сторони завдань в сфері надання адміністративних послуг;
-внесено зміни до Положення про громадський бюджет (бюджет участі) у м.Біла Церква. Зміни стосувалися пункту 11 розділу V, він буде викладено у такій редакції: «11.Кошти, які було передбачено в громадському бюджеті (бюджеті участі) в м.Біла Церква на реалізацію пропозицій (проектів) в частині великих або малих проектів і які не було розподілено з дотриманням правил в пунктах 8-10, додаються до суми коштів, передбачених на реалізацію пропозицій (проектів) в частині відповідно малих проектів»;
- надано погодження КП БМР «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс» на отримання в публічному акціонерному товаристві «Державний ощадний банк України» кредитного продукту овердрафт;
- внесено зміни до рішення міської ради від 20 серпня 2015 року №1557-78-VІ «Про затвердження норм витрат на проведення спортивних заходів місцевого рівня»;
- затверджено Положення про управління з питань молоді та спорту Білоцерківської міської ради в новій редакції;
- затверджено Положення про комунальну установу Білоцерківської міської ради «Інспекція з благоустрою міста Біла Церква» у новій редакції;
- розглянуто ряд майнових, земельних та інших питань, з яких прийняті відповідні рішення.