Управління фінансів Білоцерківської міської ради
Місцезнаходження: б-р.Олександрійський,113, місто Біла Церква, Київська область, 09119
Е-mail: [email protected] , [email protected]
Телефон: (04563) 6-41-15
Графік роботи управління:
понеділок- четвер : з 8.00 до 17.00 год.; п’ятниця : з 8.00 до 15.45 год.
обідня перерва - з 12.00 до 12.45 год.
1. Загальні положення
1.1. Управління фінансів Білоцерківської міської ради (далі Управління) є структурним підрозділом міської ради, утворюється її рішенням, підпорядковується міському голові, а також підзвітне та підконтрольне Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації.
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної ради, указами, розпорядженнями Президента України та постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
1.3. Управління під час здійснення адміністративного провадження, а саме вчинення процедурних дій, прийняття процедурних рішень та адміністративних актів керується принципами та засадами Закону України «Про адміністративну процедуру».
1.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Білоцерківському управлінні Державної казначейської служби України Київської області, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, бланк, печатки та штампи.
1.5. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
1.6. Положення про Управління затверджується рішенням міської ради.
1.7. Реорганізація та ліквідація Управління здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
2. Місія Управління
2.1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Білоцерківської міської територіальної громади.
3. Основні завдання Управління
3.1. Формування проєктів бюджету Білоцерківської міської територіальної громади та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання їх на розгляд міської ради, після схвалення виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради.
3.2. Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету Білоцерківської міської територіальної громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
3.3. Здійснення контролю за відповідністю бюджетному законодавству України показників затвердженого бюджету Білоцерківської міської територіальної громади, бюджетного розпису та кошторисів бюджетних установ та інші повноваження у сфері контролю за дотриманням бюджетного законодавства, передбачені Бюджетним кодексом та законом про Державний бюджет України.
3.4. Виконання інших повноважень визначених окремими рішеннями Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови в межах визначених повноважень та згідно компетенції Управління.
4. Функції Управління відповідно до завдань та повноважень
4.1. Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкції з підготовки бюджетних запитів.
4.2. Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
4.3. Проводить аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
4.4. Приймає участь у розробленні балансу фінансових ресурсів громади, аналізує соціально-економічні показники розвитку громади та враховує їх під час складання бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
4.5. Організовує роботу, пов’язану із складанням проєкту бюджету Білоцерківської міської територіальної громади, складає проєкт рішення про місцевий бюджет та подає його на розгляд виконавчому комітету міської ради та міській раді.
4.6. Затверджує лімітні довідки про бюджетні асигнування, що містять бюджетні призначення.
4.7. Складає розпис доходів, видатків, фінансування та кредитування бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
4.8. Погоджує паспорти бюджетних програм головним розпорядникам бюджетних коштів.
4.9. Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
4.10. У процесі виконання бюджету громади за доходами здійснює прогнозування та проводить аналіз доходів бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
4.11. Готує і подає міській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини бюджету Білоцерківської міської територіальної громади для прийняття рішень про внесення змін до бюджету.
4.12. Готує проєкти рішень щодо внесення змін до бюджету Білоцерківської міської територіальної громади та подає їх на розгляд сесії міської ради.
4.13. вносить зміни до розпису місцевого бюджету територіальної громади та подає до Білоцерківського управлінням Державної казначейської служби.
4.14. Аналізує бюджетну та фінансову звітність про виконання бюджету, наданих Білоцерківським управлінням Державної казначейської служби України.
4.15. Аналізує зведення показників за мережею, штатними розписами і контингентами установ та одержувачів бюджетних коштів.
4.16. Готує проєкти рішень про затвердження звіту про виконання бюджету Білоцерківської територіальної громади та подає на розгляд міської ради.
4.17. Разом з іншими структурними підрозділами Білоцерківської міської ради, Білоцерківським відділенням ГУ ДПС у Київській області, Білоцерківським управлінням Державної казначейської служби забезпечує надходження доходів до бюджету Білоцерківської міської територіальної громади та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів.
4.18. Розробляє пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів.
4.19. Розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
4.20. Здійснює за потреби місцеві запозичення та обслуговування боргу.
4.21. За рішенням міської ради розміщує тимчасово вільні кошти бюджету Білоцерківської міської територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках банків та придбаває державні цінні папери, імітовані Білоцерківською міською радою.
4.22. Опрацьовує запити і звернення депутатів обласної та міської ради.
4.23. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої Управління є.
4.24. У разі коли Управління є адміністративним органом, посадові особи Управління вчиняють процедурні дії та приймають процедурні рішення, під час розгляду справ, якими справи не вирішуються по суті, відповідно до своїх посадових обов’язків.
4.25. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів в Управлінні.
4.26. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції в Управлінні.
4.27. Забезпечує захист персональних даних працівників Управління.
4.28. Здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на Управління завдань.
5. Права Управління
5.1. Відповідно до чинного законодавства України, в межах своєї компетенції, має право одержувати від інших структурних підрозділів міської ради, органів державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ, організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджету Білоцерківської міської територіальної громади та звітування про його виконання.
5.2. Приймати рішення про застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства, визначених пунктами 2-5 та 7 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України у межах встановлених повноважень на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до них матеріалів.
5.3. Одержувати від органів Державної казначейської служби України відомості про рахунки підприємств, установ і організацій, що фінансуються з бюджету Білоцерківської міської територіальної громади.
5.4. Залучати фахівців інших структурних підрозділів Білоцерківської міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.5. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
6. Керівництво Управління
6.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі і звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
6.2. Кваліфікаційні вимоги до начальника Управління визначаються відповідно до законодавства України.
6.3. Начальник Управління має заступника;
- заступник начальника-начальник бюджетного відділу, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі і звільняється з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
6.4. У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник.
6.5. Начальник Управління:
6.5.1 здійснює керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника Управління, керівників його структурних підрозділів;
6.5.2 видає накази з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, організовує і контролює їх виконання;
6.5.3 приймає адміністративні акти для вирішення конкретної справи та спрямовані на набуття, зміну, припинення чи реалізацію прав та/або обов’язків окремої особи (осіб), відповідно до компетенції;
6.5.4 вчиняє процедурні дії та приймає процедурні рішення, якими справи не вирішуються по суті, відповідно до компетенції в частині, коли адміністративним органом є Білоцерківська міська рада та/або виконавчий комітет Білоцерківської міської ради;
6.5.5 уповноважує на вчинення процедурних дій та прийняття процедурних рішень посадових осіб Управління, під час розгляду справ, якими справа не вирішується по суті, відповідно до їх посадових обов’язків;
6.5.6 забезпечує складання та ведення номенклатури справ Управління в тому числі щодо питань адміністративної процедури;
6.5.7 розробляє проєкти нормативно-правових актів та проводить їх експертизу;
6.5.8 затверджує Положення про структурні підрозділи Управляння та погоджує посадові Інструкції працівників Управління, які затверджується міським головою;
6.5.9 розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису на утримання Управління;
6.5.10 приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, вирішує питання про їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
6.5.11 забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавчої дисципліни;
6.5.12 забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Управління відповідно до чинного законодавства України;
6.5.13 має право брати участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету міської ради, її виконавчих органах та виступати на них з питань, що належать до його компетенції;
6.5.14 здійснює інші функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.
6.6. Посадові обов’язки начальника визначаються посадовою Інструкцією, що погоджується заступником міського голови та затверджується міським головою.
7. Структура Управління
7.1. До складу Управління входять відділи:
7.1.1 бюджетний відділ;
7.1.2 відділ доходів;
7.1.3 відділ організаційної роботи;
7.1.4 відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення;
7.2. Начальники відділів та спеціалісти Управління призначаються міським головою на конкурсній основі та звільняються з посади міським головою в установленому законодавством порядку.
7.3.Посадові обов’язки працівників Управління визначаються посадовими інструкціями.
7.4. Структура Управління, гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначаються міською радою відповідно до чинного законодавства України в межах відповідних бюджетних призначень.
8. Система взаємодії
8.1. Управління здійснює взаємодію з Департаментом фінансів Київської обласної державної адміністрації, Білоцерківським управлінням Державної казначейської служби України Київської області, Білоцерківським відділенням ГУ ДПС у Київській області, депутатами, комісіями міської ради, відділами, управліннями і службами міської ради, органами державного управління, а також з організаціями, установами та підприємствами, незалежно від форм власності і відомчої підпорядкованості.
9. Відповідальність
9.1. Начальник та працівники Управління несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою у відповідності до чинного законодавства України.
9.2. Головними критеріями оцінки роботи є: сумлінне, якісне та своєчасне виконання завдань та обов’язків. Працівники Управління несуть персональну відповідальність за бездіяльність або невиконання покладених на них обов’язків, за порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування, правил внутрішнього розпорядку та за недотримання обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу та її проходженням.
9.3. Відповідальність посадових осіб Управління визначається статей 76, 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами.
Штатний розпис
Терещук Світлана Григорівна | Начальник управління | 6-37-20 |
Бюджетний відділ | ||
Володіна Світлана Миколаївна | Заступник начальника-начальник бюджетного відділу | 6-03-77 |
Коляновська Світлана Петрівна | Головний спеціаліст | 6-03-77 |
Кувіца Наталія Анатоліївна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Карпенко Олена Миколаївна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Шевченко Олена Федорівна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Григор Наталія Миколаївна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Ілляшенко Марина Вікторівна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Григор Світлана Дмитрівна | Головний спеціаліст | 6-10-12 |
Відділ Доходів | ||
Луконіна Тетяна Миколаївна | Начальник відділу | 6-45-09 |
Мордусенко Галина Володимирівна | Головний спеціаліст | 6-45-09 |
Паншина Тетяна Анатоліївна | Головний спеціаліст | 6-45-09 |
Дубова Яна Олександрівна | Головний спеціаліст | 6-45-09 |
Відділ організаційної роботи | ||
Грабова Олена Олексіївна | Начальник відділу | 6-54-77 |
Ткаченко Ірина Олександрівна | Головний спеціаліст | 6-41-15 |
Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення | ||
Горчинська Валентина Павлівна | Начальник відділу- головний бухгалтер | 6-52-30 |
Литвиненко Юлія Анатоліївна | Заступник начальника відділу | 6-52-30 |
Бут Максим Володимирович | Головний спеціаліст | 6-47-02 |
Коляда Олександр Андрійович | Водій |
|
Янішевська Тетяна Миколаївна | Прибиральниця |
|