Відбулося засідання виконкому міської ради

|  18. 12. 2018

18 грудня  відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, під час якого було розглянуто низку питань, що забезпечують життєдіяльність Білої Церкви. Засідання провів міський голова Геннадій Дикий.

 

 

 

 

 

Схвалено проект бюджету міста на 2019 рік

Під час засідання члени виконавчого комітету схвалили проект рішення міської ради «Про бюджет м.Біла Церква на 2019рік».

Доповідаючи з даного питання, начальник міського фінансового управління Світлана Терещук озвучила основні  показники міського бюджету на 2019 рік. Зокрема зазначила, що: «Доходи планується затвердити в сумі 1 780,2 млн грн, з яких 898 млн грн – власні надходження. Субвенції з державного бюджету – 850,7 млн грн, спеціальний фонд – 31,3 млн грн. Основні позиції по доходній частині: збільшення у порівнянні з минулим роком доходної частини міського бюджету на 8,2%, що дорівнює 122 млн грн приросту до початкового бюджету та близько 83 млн грн приросту до уточненого бюджету.

Основними статтями надходжень, як і в минулі періоди, є податок з доходів фізичних осіб, єдиний податок, земельний та акцизний податок. Це бюджетоутворюючі податки, які розраховані відповідно до чинного законодавства, враховуючи діючі на 2019 рік ставки та відстоки відрахувань.

Щодо видаткової частини, то вона планується в сумі 1 778,6 млн грн. Це субвенції з державного бюджету та власні надходження. Видаткова частина розподілена таким чином. У першу чергу, були забезпечені соціальні стандарти, а саме ст.77 Бюджетного кодексу, що стосується заробітної плати на оплати за енергоносії. Сума, яка спрямовується на ці статті, на 85% складається із  загального обсягу та на 15% з місцевих програм, утримання господарства, тобто благоустрою, та бюджетної сфери. У яких напрямках та обсягах пропонується спрямовувати ті чи інші кошти, відображено в пояснювальній записці до даного рішення. Крім того, документ містить інформацію про місцеві програми, які були започатковані і які фінасувалися у 2018 році та знайдуть своє відображення у 2019 році.

Бюджет розвитку м.Біла Церква розподілений в обсязі 122,9 млн грн – за низкою об’єктів, які  вказані в додатку №6 до даного рішення».

Детальніше проект рішення на сайті міської ради.

У Білій Церкві запроваджуватиметься проект «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади»

Члени виконкому підтримали рішення про реалізацію спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» в м. Біла Церква.

З метою запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішенні місцевих проблем, налагодження результативної співпраці громадян і органів місцевої влади, активізації самоорганізації громадян, керуючись законодавством України, відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між виконавчим комітетом міської ради, МБО «Фонд Східна Європа» та Білоцерківською міською громадською організацією «Правова єдність» про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади» в м. Біла Церква було вирішено: утворити та затвердити персональний склад робочої групи з питань реалізації вищезазначеного спільного проекту.  До її складу увійшли сім осіб.

Даній робочій групі доручено забезпечити: проведення її засідання з розгляду поточних результатів, планів та інформації щодо ефективності реалізації спільного проекту та  висвітлення інформації щодо нього в місцевих засобах масової інформації.

Крім того, рішенням затверджено Порядок роботи виконавчих органів міської ради з повідомленнями, що надійдуть через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто» з використанням геоінформаційних технологій.

Порядком передбачено, що  Інтерактивна веб-платформа призначена для організації додаткових ефективних можливостей та ресурсів, спрямованих на вирішення актуальних проблем міста, а саме: мешканцям – привертати увагу до актуальних проблем своїх громад; місцевій владі – оперативно реагувати на ці проблеми; громадам – самоорганізовуватися навколо вирішення проблем; місцевому бізнесу та інститутам громадського суспільства – планувати свої благодійні ініціативи та соціальні проекти, базуючись на потребах громад.

Система є спеціалізованим комунікаційним ресурсом в мережі Інтернет, яка включає: веб-сайт, набір мобільних додатків і додаткових сервісів, функціонально орієнтованих на забезпечення публічної взаємодії виконавчих органів міської ради, мешканців, громадських об’єднань та суб’єктів господарювання в процесі вирішення актуальних проблем громади. ЇЇ користувачем може бути будь-який громадянин, що зареєструвався в Системі.

Користуючись системою, білоцерківці зможуть публікувати повідомлення про проблеми в громаді, зокрема, помічені ними несправності. Кожне повідомлення, згідно із формою має містити: назву; інформацію про автора та дату реєстрації повідомлення; текстовий опис проблеми; докладені фото- та відеоматеріали (за наявності); категорії, до яких відноситься дане повідомлення; координати проблемної ділянки на карті (якщо вказані користувачем).

Порядком також визначено життєвий цикл повідомлення, тобто,  які етапи (статуси) воно проходитиме. По кожному повідомленню формуватиметься картка (сторінка) проблеми, на якій збиратиметься вся інформація, що її стосується: коментарі інших жителів, фото і відеоматеріали, позначки про направлення повідомлень в організації, відповіді від організацій тощо.

При публікації повідомлення в Системі користувач зможе віднести його до однієї або декількох категорій проблем, що відносяться до сфер відповідальності міської ради. Зокрема це можуть бути категорії :

1.Місто:

  • Сміття, нелегальні звалища
  • Неналежний стан тротуарів і пішохідних доріжок
  • Погане освітлення пішохідних вулиць, парків
  • Відкритий каналізаційний люк
  • Незаконне будівництво
  • Паркування на газоні/тротуарі
  • Незаконно встановлена рекламна конструкція
  • Неналежний стан електромереж
  • Пошкоджена вивіска
  • Вказівник вулиці в поганому стані
  • Відсутність благоустрою паркових зон чи територій
  • Відсутність/неналежний стан пандусів  та ін.

2.Дороги:

  • Яма на проїжджій частині/тротуарі
  • Погана якість дорожнього покриття
  • Неприбрана проїжджа частина/тротуар
  • Пошкоджений/неправильно встановлений дорожній знак
  • Нечитабельний дорожній знак
  • Протиріччя при встановленні дорожніх знаків
  • Несправний світлофор та ін.

3.Двір- Прибудинкова територія:

  • Сміття на прибудинковій території
  • Яма, вибоїна на внутрішньодворових проїздах і тротуарах
  • Проблема з контейнерними майданчиками, скупчення сміття та ін.

4.Громадський транспорт:

  • Незадовільний технічний/санітарний стан транспортного засобу
  • Порушення правил перевезення пасажирів
  • Недотримання маршруту/графіка руху
  • Брак одиниць транспорту/відсутність необхідного маршруту та ін.

5.Безпека і Правопорядок:

  • Порушення пожежної безпеки
  • Місце незаконного проживання/перебування осіб без реєстрації
  • Бездомні собаки або інші тварини
  • Покинута будівля
  • Небезпечне використання приміщень
  • Незаконна прибудова споруд / перепланування приміщень
  • Місце громадських правопорушень
  • Порушення прав людини та ін.

6.Реклама і торгівля:

  • Пошкоджена рекламна конструкція
  • Незаконне встановлення рекламної конструкції
  • Реклама на тротуарі
  • Незаконна торгівля алкоголем і тютюном
  • Незаконний гральний заклад
  • Стихійна торгівля
  • Порушення санітарних вимог до організацій торгівлі
  • Порушення прав споживачів та ін.

7.Будинок:

  • Неналежний стан водопостачання
  • Неналежний стан електропостачання
  • Неналежний стан опалювальної системи
  • Неробочий ліфт
  • Поганий стан підвалів
  • Неналежний загальний стан будинків та ін.

8.Будівельні майданчики:

  • Незадовільний стан тимчасової огорожі будівельного майданчика, відсутність будівельного паркану
  • Виніс грунту та бруду будівельним транспортом
  • Несвоєчасний вивіз будівельних відходів
  • Незадовільний стан будівельного майданчика
  • Несвоєчасне відновлення благоустрою
  • Відсутність інформаційного щита
  • Відсутність освітлення в нічний час та ін.

9.Зелені насадження

  • Пошкодження дерева хворобами/шкідниками
  • Пошкодження дерева зовнішніми впливами
  • Потрібний догляд за насадженнями
  • Необхідна посадка зелених насаджень
  • Пошкодження газону
  • Паркування на газоні та ін.

Крім того документ містить порядок роботи з повідомленнями відповідальних осіб, модерування та консультування в системі тощо.

Доповідаючи питання керуючий справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Сергій Постівий зауважив, що сервіс розроблено й буде передано місто на безоплатній основі, відповідно до підписаного Меморандуму.

«Система є прогресивною, надасть можливість громадянам, маючи смартфон з геолокацією, оперативно інформувати про проблеми, які вони побачили, а головне відслідковувати на якому етапі усунення вони знаходиться.  Це покращить також і виконавську дисципліну», - зазначив міський голова Геннадій Дикий.

Затверджено тарифи на ритуальні послуги та встановлено допомогу на поховання

Під час засідання виконавчого комітету було затверджено рішення про тарифи на ритуальні послуги. Відповідно до цього рішення, починаючи з 01 січня 2019 року чинними будуть такі тарифи:

№ п/п

Найменування послуг

Одиниці

виміру

Тарифи на ритуальні послуги в грн.

1.

Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання

1 послуга

50,00

2.

Оформлення свідоцтва про поховання

1 послуга

35,00

3.

Копка могили грунт ІІ групи (викопування могили ручним способом, опускання труни з тілом померлого в могилу, закопування могили, формування намогильного насипу та одноразове прибирання території біля могили)

 

 

3.1.

в літній період (з 1 квітня по 31 жовтня):

 

 

 

- довжина могили до 1 метра включно

1

послуга

880,00

- довжина могили до 1,6 метра включно

1 340,00

- довжина до 2 метрів включно

2 010,00

- могила в огорожі до 2 метрів і більше

2 400,00

- могила під спеціальну труну

2 455,00

- могила під урну з прахом

400,00

3.2.

в зимовий період (з 1 листопада по 31 березня):

 

 

 

- довжина могили до 1 метра включно

1

послуга

1 225,00

- довжина могили до 1,6 метра включно

1 975,00

- довжина до 2 метрів включно

3 010,00

- могила в огорожі до 2 метрів і більше

3 650,00

- могила під спеціальну труну

3 680,00

- могила під урну з прахом

690,00

4.

Організація відправлення труни з тілом чи урни з прахом померлого за межі України (без добових витрат на відрядження)

1 км (в дві сторони)

 

33,15

5.

Надання довідки про місце поховання

1 послуга

110,00

6.

Техогляд при оформленні договору-замовлення на проведення поховання в  існуючу могилу та на друге або третє поховання в огорожі

1послуга

195,00

7.

Комплекс послуг при встановленні намогильних споруд

1 послуга

150,00

8.

Демонтаж та монтаж намогильної споруди при організації під поховання в існуючу могилу (плити, квітника)

 

 

 

- Демонтаж

1 послуга

             890,00

 

- Монтаж (без вартості матеріалів)

1 послуга

1 280,00

9.

Демонтаж та монтаж намогильної споруди при організації під поховання в існуючу могилу (пам’ятників мозаїчних та з бетону вагою до 300кг)

 

 

 

- Демонтаж

1 послуга

870,00

 

- Монтаж (без вартості матеріалів)

1 послуга

1 115,00

10.

Демонтаж та монтаж намогильної споруди при організації під поховання в існуючу могилу (пам’ятників мозаїчних та з бетону вагою від 300кг до 800кг

 

 

 

- Демонтаж

1 послуга

1080,00

 

- Монтаж (без вартості матеріалів)

1 послуга

1 300,00

11.

Демонтаж та монтаж намогильної споруди при організації під поховання в існуючу могилу (пам’ятників із натурального каменю  вагою до 300кг)

 

 

 

- Демонтаж

1 послуга

950,00

 

- Монтаж (без вартості матеріалів)

1 послуга

1 300,00

12.

Демонтаж та монтаж намогильної споруди при організації під поховання в існуючу могилу (пам’ятників із натурального каменю  вагою від 300кг до 800кг)

 

 

 

- Демонтаж

1 послуга

1 240,00

 

- Монтаж (без вартості матеріалів)

1 послуга

1 700,00

Варто зазначити, що під час засідання виконавчого комітету було підтримано й рішення про встановлення розміру допомоги на поховання. Відповідно до нього, розмір такої допомоги деяким категоріям осіб (перелік осіб, яким відшкодовують такі витрати визначено законодавством) починаючи з 01 грудня 2018 року, становить 4770 грн.

Про організацію харчування дітей у закладах дошкільної і загальної середньої освіти комунальної власності м. Біла Церква  

Відповідно до наказу Міносвіти і науки від 21.11.02 р. №667 «Про затвердження Порядку встановлення плати батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», розмір плати встановлюють органи місцевого самоврядування один раз на рік з урахуванням матеріального стану сімей та режиму роботи закладу.  Органи місцевого самоврядування  можуть установлювати додаткові пільги щодо батьківської плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів. Відповідно до статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту» батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі в розмірі, визначених органами місцевого самоврядування.

Встановлення розміру батьківської плати є необхідним і зумовлено такими причинами: забезпечення стабільної роботи дошкільних навчальних закладів та покращення харчування дітей у дошкільних начальних закладах.

Враховуючи вище наведене, рішенням було запропоновано:   

-Встановити   з 01 січня 2019 року вартість харчування  одного вихованця в закладах дошкільної освіти 30 грн. на день  ; у закладах дошкільної  освіти санаторного типу- 32 грн. на день   ( на рівні 2018р);

-Також встановити  з 01 січня 2019 плату за харчування дітей у закладах дошкільної освіти для батьків, що проживають у місті Біла Церква , у розмірі 60%   (проти 50% в 2018р) від вартості харчування на день ( 18 грн. та 19,20грн.);

-Для дітей із сімей, які належать до інших територіальних  громад  встановити батьківську  плату за харчування   одного вихованця у   розмірі 100% від вартості харчування. У випадку укладання угоди про здійснення міжбюджетних трансфертів між Білоцерківської міською радою та об’єднаною територіальною громадою  у розмірі 60% від вартості  харчування.   

  Окрім цього це дає право надавати пільги по сплаті батьківської плати, відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», до Порядку встановлення плати батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом Міносвіти і науки від 21.11.02 р. №667 (із змінами).

Зокрема:

-Забезпечити безкоштовним харчуванням у закладах дошкільної освіти дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей у закладах дошкільної освіти санаторного типу (групах) для дітей з малими й затухаючими формами туберкульозу та в спеціальних й інклюзивних гру­пах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції на сході України, учасниками бойових дій антитерористичної операції на сході України (на основі посвідчення учасника антитерористичної операції чи довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України), та дітей із сімей загиблих (померлих) жителів м. Білої Церкви, які брали участь у проведенні антитерористичної операції.

-Звільнити від плати за харчування дитини батьків або осіб, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини в державних і комунальних закладах дошкільної освіти.

-Зменшити розмір плати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти на 50 % для батьків, у сім'ях яких троє і більше дітей.

Щодо харчування  в закладах загальної освіти, то  буде встановлено з 01 січня наступного року вартість харчування одного учня в закладах денної форми навчання для дітей-сиріт, дітей інвалідів, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних й інклюзивних класах, а також учнів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції на сході України, учасниками бойових дій антитерористичної операції на сході України (на основі посвідчення учасника антитерористичної операції чи довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України), та дітей із сімей загиблих (померлих) жителів м. Білої Церкви, які брали участь у проведенні антитерористичної операції, – 18,50 гривень на  день. (на рівні 2018р)

 Крім того, рішенням передбачено звільнити від плати за харчування батьків або осіб, які їх замінюють, за категоріями дітей, визначених у пункті 7 цього рішення та встановити з 01 січня 2019 року вартість харчування одного учня спортивних класів Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 (тренувальна база –  Комунальний заклад Біло­церківської міської ради дитячо-юнацька спортивна школа №1) – 18 грн.50 коп. (з роз­рахунку: 50% – кошти місцевого бюджету, 50% – за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють)

USAID  передасть  Білій Церкві майно, збудоване за грантові кошти

Під час засідання виконавчого комітету було схвалено проект рішення  міської ради про безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади Білої Церкви майна від Агентства Міжнародного Розвитку Сполучених Штатів Америки та Research Triangle Institute –

Доповідаючи питання, начальник відділу енергоефективності міської ради Василь Морський зазначив, що мова йде про передачу майна від USAID - в рамках  Проекту «Муніципальна енергетична реформа в Україні».. Місто влітку цього року доєдналося до даного проекту і однією з його активностей  є  побудова ГІС-системи мережі теплопостачання (онлайн -мапи, яка міститиме всі дані щодо функціонування мереж).

Даним рішенням буде урегульовано безоплатну передачу від Агентства Міжнародного Розвитку Сполучених Штатів Америки двох серверів та п’яти робочих станцій до комунальної власності міста. Це технічне забезпечення, яке дозволить використовувати ГІС-систему міської мережі теплопостачання. Балансоутримувачем  майна визначено  КП БМР «Білоцерківтепломережа» .

Варто наголосити, що вартість даного майна становить 600тис. грн., проте, оскільки це є грантові кошти – місто його отримає  безкоштовно.

Прийнято рішення про покращення функціонування системи військового обліку громадян України на території міста Біла Церква у 2019 році

Даним рішенням, з метою покращення функціонування системи військового обліку на території міста Біла Церква, виконавчий комітет вирішив затвердити:

-план заходів з покращення функціонування системи військового обліку громадян України та бронювання військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях міста Біла Церква у 2019 році;

-план перевірок стану військового обліку в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах та організаціях, що перебувають на території міста Біла Церква, у наступному році ;

-план звіряння даних військово-облікових документів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що перебувають на території міста Біла Церква, з обліковими даними Білоцерківського об’єднаного міського військового комісаріату, у 2019 році.

Дані плани відображені у додатках рішення 1-3. З ними можна ознайомитися на сайті міської ради.

Схвалено проект рішення Білоцерківської міської ради «Про рекомендації для керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності щодо улаштування найпростіших укриттів»

У цих Рекомендаціях надано роз’яснення щодо можливості включення до фонду захисних споруд цивільного захисту і використання для укриття працівників (персоналу) та інших категорій населення будівель, споруд та приміщень різного призначення як найпростіших укриттів, а також забезпечення їх необхідним обладнанням та інвентарем.

Визначаються види укриттів: найпростіше укриття (фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період); споруда подвійного (наземна або підземна споруда, що може бути використана за основним функціональним призначенням і для захисту населення).

Під найпростіші укриття для населення можуть бути пристосовані:

- підвальні приміщення  у житлових, промислових, допоміжних та адміністративних будинках;

- заглибленні споруди, які розташовані окремо, споруди та будівлі, які призначені для виробничих, складських і побутових потреб;

- заглиблені гаражі, овочесховища, погреби, склади та інше;

- окремі приміщення на перших і других поверхах у кам’яних(бетонних) будинках, які мають мінімальну кількість зовнішніх відкритих стін, особливо, без віконних та інших прорізів.

Керівникам підприємств, установ і організацій доручено привести у порядок визначені під найпростіші укриття  об’єкти у відповідності до вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій.

Затверджені рекомендації мають перелік основних вимог до об’єктів, які будуть використовуватися  з цією ціллю, до оснащення (облаштування) найпростіших укриттів, обладнання, яке має там бути та ін.

Отож, ці об’єкти мають бути приведені до належного стану та протягом 12 годин бути готовими до використання.

Під час засідання членами виконкому також було:

- схвалено проект рішення Білоцерківської міської ради «Про припинення (розірвання) трудового договору (контракту) з директором КП БМР «Білоцерківтепломережа» Вакуленком М.І.;

-затверджено плани роботи виконавчого комітету Бiлоцеpкiвської міської ради на  2019 рік та на перший квартал наступного  року;

-внесено зміни в додаток до рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 13 лютого 2018 року №68 «Про новий склад спостережної комісії при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради» шляхом затвердження його в новій редакції;

- прийнято рішення про  повідомну реєстрацію колективних договорів;

-затверджено фінансові плани на 2019 рік комунальних підприємств Білоцерківської міської ради;

- затверджені зміни в штатному розписі управління капітального будівництва міської ради;

-затверджений новий склад комісії з питань виявлення та ліквідації несанкціонованих приєднань та викидів стоків громадянами та підприємствами, організаціями до мережі зливової каналізації та безпосередньо у водні об’єкти у місті Біла Церква;

- затверджений склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості по вул. Полковника  Коновальця, в/ч А2167г;

- розглянуто ряд рішень використання комунальної власності, опікунських питань та інші,  з яких були прийняті відповідні рішення.