З підприємцями міста обговорили податки та збори на 2019 рік

|  04. 04. 2018

04 квітня у Білій Церкві за дорученням міського голови Геннадія Дикого його заступник Інна Новогребельська провела зустріч з представниками бізнесу з питань затвердження податків та зборів на 2019 рік. Метою зустрічі було обговорити зміни в законодавстві,  які суттєво впливатимуть на діяльність підприємців, сплату ними місцевих податків і зборів, а саме які виникли з набранням чинності Закону України «Про державну  допомогу суб’єктам господарювання» і ряду нормативно-правових актів, прийнятих до нього. А також у результаті обговорення створити робочу групу для напрацювання рішення міської ради щодо встановлення податків і зборів для місцевого бізнесу.

«Відповідно до Податкового кодексу України, міські, селищні та сільські ради мають повноваження і зобов’язані до 01 липня бюджетного року прийняти рішення щодо встановлення розмірів місцевих податків і зборів, які діятимуть на території їхніх адміністративних одиниць. В іншому разі для підприємців діятимуть ті податки і збори, які передбачені Податковим кодексом України, тобто представники бізнесу оподатковуватимуться за  максимальними ставками. Тому наша мета – обговорити ці питання, створити робочу групу для опрацювання проекту рішення міської ради, взяти активну участь у цьому процесі», - наголосила Інна Новогребельська.

Як наголосили під час зустрічі, перш за все дані зміни стосуються суб’єктів господарювання, які мають у власності або використовують великі нежитлові приміщення; суб’єктів господарювання, які користуються земельними ділянками на підставі актів постійного користування; суб’єктів господарювання – власників великих торговельних закладів, які володіють великими нежитловими приміщеннями, тощо.

Заступник міського голови також відмітила, що у 2016 році в Білоцерківській міській раді було створено управління самоврядного контролю, серед повноважень і функцій якого – перевіряти за заявою чи зверненням суб’єкти господарювання, які невчасно сплачують податки, відстежувати по кожному суб’єкту господарювання своєчасність нарахування та сплати всіх необхідних платежів. У результаті низки позапланових перевірок, які були здійснені протягом І кварталу 2018 року,  до міського бюджету несумлінними платниками було сплачено 475 тис. грн.

Під час зустрічі також були розглянуті зміни до Закону України «Про державну  допомогу суб'єктам господарювання», який набув чинності 02 серпня 2017 року. Даний закон є законодавчим забезпеченням виконання Угоди з Євросоюзом в Україні, і всі рішення, які приймає Антимонопольний комітет, погоджуються експертами з Євросоюзу. На виконання цього закону було прийнято ряд нормативних актів, які регулюють відносини суб’єктів господарювання та уповноваженого органу із питань  державної допомоги – Антимонопольного комітету України. Про механізми надання такої допомоги присутні дізналися за допомогою презентації, з якою можна ознайомитися тут.

У рамках зустрічі її учасники взяли участь в обговоренні піднятих питань, висловили свої думки та зауваження.

У зустрічі взяли участь: секретар Білоцерківської міської ради Вадим Кошель, депутати міської ради, заступник міського голови Валерій Гнатюк, представники структурних підрозділів міської ради, громадськості, журналісти місцевих ЗМІ.

Фотографії до новини: тут