Пленарне засідання сорок восьмої сесії Білоцерківської міської ради
29 березня відбулося пленарне засідання сорок восьмої сесії Білоцерківської міської ради VII скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
Депутатські звернення та заяви
Перед тим як перейти до питань порядку денного пленарного засідання депутати міської ради взяли до відома низку звернень та заяв.
Зокрема, депутат Сергій Наконечний озвучив звернення до Голови Верховної Ради України Андрія Парубія з проханням не підтримувати законопроект, яким пропонується переведення підприємців третьої групи зі спрощеної на загальну систему оподаткування, а також у подальшому скасування цієї групи підприємців. У зверненні йдеться про те, що підприємцям буде вигідніше перебувати на загальній системі оподаткування у разі, якщо вона стане простою та зрозумілою, пройде певні етапи реформування тощо.
Звернення депутата міської ради Юрія Баласа до міського голови стосувалося передачі нежитлових приміщень колишньої ЗОШ І-ІІ ступенів №10, розташованої за адресою: вул. Рибна, 3, які нині перебувають в аварійному стані, на баланс КП «Агенція стратегічного розвитку Білої Церкви» та доручити пошук можливих варіантів використання даного майна або земельної ділянки під реалізацію інвестиційних проектів, забезпечити охорону даних приміщень тощо. Міський голова Геннадій Дикий відмітив, що передусім з приводу цього питання має бути створена відповідна комісія, яка і буде приймати рішення з даного питання.
Депутат міської ради Юрій Оселедько озвучив спільну заяву націоналістичних сил із закликом долучитися до Маршу сили нації «За українське майбутнє без олігархів!», який відбудеться у вівторок, 3 квітня, о 10.00, у м.Київ, вул.Грушевського, біля стадіону «Динамо».
Депутат Андрій Король озвучив заяву до міського голови з приводу безпритульних собак з проханням розробити протокольне доручення та включити в порядок денний 49 сесії міської ради затвердження тимчасового положення про утримання безпритульних собак за рахунок місцевого бюджету до моменту завершення будівництва притулку. Також висловив вимогу переглянути правила утримання собак і котів на території м.Біла Церква, які були прийняті в Білій Церкві в минулому році.
Геннадій Дикий відмітив, що за статистикою, тільки 25% випадків, при яких жителі Білої Церкви постраждали від нападу тварин, стосуються безпритульних тварин. Решта 75% нападів скоюються тваринами, які мають господарів.
«У місті були виділені кошти на стерилізацію, чіпування, щеплення безпритульних тварин. І ця робота в Білій Церкві проводиться краще, ніж в інших містах Київської області. Але утримувати таку кількість тварин місту дуже складно. За останні два роки у Білій Церкві близько 1200 тварин було стерилізовано та прищеплено. Але в подальшому до вирішення цієї проблеми має долучитися і поліція, і самі жителі міста, адже саме вони часто порушують правила утримання та вигулу домашніх тварин», - наголосив Геннадій Дикий.
Депутат міської ради Володимир Вовкотруб додав, що Правилами утримання собак і котів на території м.Біла Церква чітко передбачений механізм притягнення до відповідальності власників тварин, які їх порушують, здійснюється співпраця з правоохоронними органами при вирішенні цих питань. Також на сьогодні відпрацьовано механізм нагляду за людьми, які постраждали від тварин, за поведінкою самих тварин тощо.
Крім того, на протиепізоотичній комісії при міській раді було ініційовано розробку міської програми щодо проведення пероральної вакцинації диких тварин на території лісових насаджень у м.Біла Церква. Депутат наголосив, що при вжитті таких заходів доцільним є звернутися до суміжних територіальних громад з пропозицією проведення аналогічних заходів, оскільки безпритульні тварини мають властивість мігрувати, тому дій з боку лише м.Біла Церква буде недостатньо.
До того ж, протягом трьох років у Білій Церкві державною установою ветеринарної медицини проводиться пілотний проект, у рамках якого при щепленні тварин прикріплюють бірку, кольори яких відрізняються залежно від того, в якому році було зроблено щеплення та проведено ревакцинацію. У разі нападу такої тварини на людину це дозволяє визначити, яке лікування необхідно надати людині і яких дій вжити надалі. Як було зазначено, досвідом Білої Церкви у впровадженні цього проекту цікавляться такі міста, як Васильків, Богуслав, Узин та інші.
Депутатська група «За розвиток Білої Церкви»
Міський голова Геннадій Дикий зачитав повідомлення про нову сформовану депутатську групу «За розвиток Білої Церкви» у Білоцерківській міській раді. До депутатської групи увійшли 10 депутатів міської ради, її головою обрано – Ігоря Гейла.
Міську поліцію очолюватиме Геннадій Мельниченко
Міський голова представив депутатам міської ради нового начальника Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області – Геннадія Мельниченка.
Міський голова висловив сподівання на ефективну співпрацю з новим керівництвом, відмітив, що минулої суботи, лише за добу, правоохоронні органи, провівши оперативні дії затримали три злочинні групи, які здійснювали грабежі на території Білої Церви та інших міст.
У свою чергу Геннадій Мельниченко зазначив, що готовий до співпраці із міською владою та безпосередньо депутатами. Наразі він входить у курс справ у місті, визначає основні напрямки подальшої діяльності та ін.
Про роботу прозвітували керівники силових структур
Під час засідання сесії міської ради депутати взяли до відома інформацію Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області про стан правопорядку, заходи, які вживалися щодо попередження правопорушень та інформацію Білоцерківської місцевої прокуратури про результати діяльності у місті.
Так, заступник начальника поліції Олександр Парадній поінформував про роботу відомства за минулий рік.
Упродовж 2017 року до Білоцерківського ВП надійшло 35 835 заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, що на 6,1 % більше ніж у 2016 році, з яких 7231 з ознаками кримінальних правопорушень.
Формування криміногенної ситуації на території міста Біла Церква у 2017 році була обумовлена сукупністю певних чинників, які спостерігаються як на території Київської області так і держави в цілому, серед яких найголовнішими являються активізація осіб, схильних до вчинення кримінальних правопорушень, насамперед майнової спрямованості, інших правопорушень, а також витік у незаконний обіг значної кількості вогнепальної зброї, вибухівки та боєприпасів.
Незважаючи на наявність дестабілізуючих чинників суспільно-політичного, економічного, соціального характеру, ужиті упродовж 2017 року Білоцерківським відділом поліції організаційні та практичні заходи сприяли посиленню протидії злочинності, забезпеченню належного рівня публічної безпеки і порядку та стабілізації криміногенної ситуації в місті.
За 12 місяців 2017 року на території міста було зареєстровано 2775 кримінальних правопорушень, в тому числі 884 тяжких та 53 особливо тяжких злочинів.
У порівнянні з 2016 роком відбулося зниження рівня загальної злочинності на 14,9 % (менше на 485 злочинів), в тому числі тяжких злочинів на 3,5 % (менше на 32 злочини) та особливо тяжких на 7,0 % (менше на 4 злочини).
Серед видової злочинності, зокрема, відбулося зменшення наступних злочинів: умисних вбивств (з 7 до 4), тілесних ушкоджень невеликої тяжкості (з 170 до 155), розбійних нападів (з 16 до 10), грабежів (з 176 до 92), крадіжок майна приватної власності (з 1815 до 1124), шахрайств (з 286 до 106), хуліганств (з 15 до 12), незаконних заволодінь транспортними засобами (з 136 до 59).
Також проведеними оперативно-профілактичними заходами вдалося знизити рівень злочинності в публічних місцях та на вулицях міста. Кількість злочинів в публічних місцях у порівнянні з 2016 зменшилася на 16,5 % (з 474 до 396) та вуличних злочинів на 30,7 % (з 349 до 242).
Ужитими практичними заходами вдалося підвищити ефективність роботи з розкриття та розслідування злочинів.
В ході проведення оперативно-розшукових заходів упродовж 2017 року всього було розкрито 1626 злочинів, з яких 159 злочинів, скоєних у минулі роки та 1467, що були вчинені в 2017 році, в тому числі 399 тяжких та особливо тяжких злочинів, а також було розслідувано (направлено до суду) 1670 кримінальних проваджень.
Серед основних видів кримінальних правопорушень, які суттєво впливають на загальний стан криміногенної обстановки на території міста було розкрито 3 умисних вбивства, 14 фактів заподіяння тяжких тілесних ушкоджень, з яких 2 зі смертельним наслідком, 82 факти заподіяння тілесних ушкоджень невеликої тяжкості, 7 розбійних нападів, 57 грабежів, 426 крадіжок, в тому числі 385 майна приватної власності та 85 квартирних крадіжок, 28 шахрайств, 56 фактів наруги над могилою (викрадення могильних огорож), 13 незаконних заволодінь транспортними засобами та 39 дорожньо-транспортних пригод з потерпілими.
Посилено протидію незаконному обігу зброї та наркотиків.
У сфері незаконного обігу зброї, боєприпасів та вибухівки було виявлено 24 злочини (2016 рік -15). Із незаконного обігу вилучено: 6 одиниць вогнепальної зброї, 4 одиниці холодної зброї, 2 гранатомети, 8 гранат, 799 патронів різного калібру до стрілецької зрої, 7 боєприпасів до гранатомета та тротилову шашку вагою 200 г.
Здійснювалася охорона публічного порядку та безпеки. На території обслуговування Білоцерківського відділу поліції за минулий рік відбулося 249 заходів з масовою участю громадян.
Заступник керівника місцевої прокуратури Олександр Маційчук зазначив, що упродовж 2017 року установою здійснювалась робота по виконанню покладених на прокуратуру завдань та функцій з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави здійснювався нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у кримінальних провадженнях, та проведенні оперативно-розшукової діяльності у Білоцерківському відділі поліції ГУ НП України в Київській області.
Крім цього, в суді прокурорами підтримувалось публічне обвинувачення у кримінальних справах, а також здійснювалась робота щодо представництва законних інтересів держави та територіальної громади в цивільному, господарському та адміністративному судочинстві.
Так, згідно із даними Єдиного реєстру досудових розслідувань у 2017 році на території м. Біла Церква обліковано 3066 кримінальних правопорушень, що на 12, 7% менше ніж у 2016 році. За вказаний період у м. Біла Церква обліковано 86 особливо тяжких правопорушень, що складає 2, 8% від загальної кількості вчинених злочинів, 1028 тяжких злочинів, що становить 33, 5% загальної кількості злочинів, 1481 середньої і 471 злочинів невеликої тяжкості.
Якщо ж характеризувати стан злочинності за видами то із вказаної кількості злочинів найбільше вчинено злочинів проти власності - 1594, питома вага яких становить 52% від вчинених. До вказаної категорії включено 1225 крадіжок (із квартир - 130), 96 грабежів, 12 розбоїв. При цьому, у порівнянні із 2016 роком частка вчинених грабежів і розбоїв у минулому році зменшилась на 46 і 29% відповідно.
Також зареєстровано 223 злочини проти життя та здоров’я особи, що становить 7,3% від загальної кількості вчинених злочинів. При цьому, обліковано 5 злочинів за фактами умисних вбивств, 17 тяжких тілесних ушкоджень в тому числі 3 тяжкі тілесні ушкодження, що спричинили смерть особи.
Крім цього, зареєстровано 154 злочинів проти безпеки руху та експлуатації транспорту із яких 63 за фактами порушення правил безпеки дорожнього руху, особами які керують транспортними засобами, в тому числі 9, що спричинили смерть потерпілого, а також 62 незаконних заволодіння транспортних засобів.
Також виявлено 308 злочинів у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Всього у 2017 році слідчими СВ Білоцерківського ВП та СУ ФР Білоцерківської ОДШ розслідувано 1809 кримінальних правопорушень вчинених на території м. Біла Церква. За всіма цими правопорушеннями досудове розслідування завершено і кримінальні провадження щодо них скеровано до суду.
Протягом 2017 року апаратом Білоцерківської місцевої прокуратури внесено 14 подань щодо порушення вимог фінансового контролю.
Зареєстровано 14 кримінальних проваджень за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 366-1 КК України, за результатами досудового розслідування 7 кримінальних проваджень спрямовано до суду.
Також, Білоцерківською місцевою прокуратурою здійснюється нагляд за додержанням законів Білоцерківським ВП при здійсненні оперативно- розшукової діяльності.
Протягом звітного періоду на виконання вказаної функції прокуратурою перевірено 375 оперативно-розшукових справ, заведених з метою встановлення місцезнаходження осіб, які переховуються від органів досудового розслідування, суду, від відбування кримінальних покарань та безвісти зниклих громадян. При цьому надано 155 вказівки щодо проведення оперативно розшукових заходів, направлених на досягнення цілей оперативно- розшукової діяльності.
За результатами проведеної роботи протягом 2017 року розшукано 125 осіб.
На виконання функції з питань представництва в суді Білоцерківською місцевою прокуратурою, по території обслуговування Білоцерківського району та м. Біла Церква протягом минулого року пред'явлено до суду 21 позовну заяву в інтересах держави на загальну суму 14 млн. 350 тис. грн., з них: 15 про повернення державі земель, визнання недійсними договорів оренди земельних ділянок на загальну суму 5 млн. 722 тис. гривень, 1 - позов з питань державної та комунальної власності на суму 8 млн. 602 тис. грн.; 5 - про відшкодування шкоди заподіяної кримінальними правопорушеннями на суму 26 тис. грн., в тому числі: 4-у бюджетній сфері на суму 20 тис. грн.
Протягом звітного року задоволено 18 позовів на загальну суму 221 млн. 876 тис. грн. з них: 12 про повернення державі земель, визнання недійсними договорів оренди земельних ділянок на загальну суму 213 млн. 248 тис. гривень, 1 - позов з питань державної та комунальної власності на суму 8 млн. 602 тис. грн.; 5 - про відшкодування шкоди заподіяної кримінальними правопорушеннями на суму 26 тис. грн., в тому числі: 4-у бюджетній сфері на суму 20 тис. грн.
За рішеннями судів, які набрали законної сили реально виконано 8 на загальну суму 219 млн. 411 тис. грн. з них: 6 рішень про повернення державі земель, визнання недійсними договорів оренди земельних ділянок на загальну суму 210 млн. 800 тис. гривень, 1 - рішення з питань державної та комунальної власності на суму 8 млн. 602 тис. грн.; 1 - про відшкодування шкоди заподіяної кримінальними правопорушеннями на суму 9 тис. грн.
Детально із інформацією щодо звітів та питаннями, які задавали депутати можна ознайомитися тут.
Статут міста удосконалено
Наприкінці минулого року міською радою було затверджено Статут територіальної громади міста Біла Церква, який внесено через Центр надання адміністративних послуг до територіального управління юстиції для його державної реєстрації відповідно до вимог законодавства, аби документ набрав чинності (детальніше: https://bc-rada.gov.ua/node/8025). Проте, реєструючим органом було внесено ряд зауважень.
Робочою групою, за участю представників громадськості були опрацьовані зауваження Головного територіального управління юстиції у Київській області, висловлені до Статуту територіальної громади міста Біла Церква (https://bc-rada.gov.ua/node/8322) й повторно винесено на затвердження депутатам міської ради.
Нагадаємо, що Статут розроблено з метою створення сприятливих умов для повної реалізації членами територіальної громади м. Біла Церква прав на участь в здійсненні місцевого самоврядування та подальшого розвитку інститутів безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення, виражаючи волю громади, дбаючи про забезпечення демократичних засад місцевого самоврядування, враховуючи історичні, національно-культурні, соціально-економічні та інші особливості місцевого самоврядування у місті Біла Церква.
Депутати також підтримали рішення про реєстрацію Статуту територіальної громади міста Біла Церкв
Оплата праці медичних працівників має бути належною
Під час засідання депутати міської ради підтримали звернення до Прем’єр-міністра України, Голови Верховної Ради України, народних депутатів України щодо збільшення оплати праці у сфері охорони здоров’я, збільшення медичної субвенції Державного бюджету на 2018 рік.
Головною метою даного звернення є привернення уваги органів влади та суспільства до проблем оплати праці медичних працівників та підвищення престижу професії лікаря.
Відомо, що встановлено мінімальну заробітну плату в розмірі 3723 грн, посадові оклади працівників бюджетної сфери, включаючи медичних працівників, розраховуються, виходячи з розміру посадового окладу працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року (1762 грн).
Законом України «Про оплату праці» встановлено, що розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати (3723 грн).
Так, виходячи зі змісту вищезазначених нормативно-правових актів, працівники некваліфікованої праці (прибиральники, сторожі, двірники тощо) та висококваліфікований персонал (лікарі, медичні сестри, фельдшери тощо) отримуватимуть з урахуванням доплат і надбавок практично однакову заробітну плату.
У зв’язку з недостатнім рівнем фінансування, керівники медичних закладів не в змозі реалізувати на практиці рекомендації Кабінету Міністрів України щодо недопущення «зрівнялівки» в оплаті праці шляхом встановлення спеціалістам та фахівцям галузі доплат, надбавок, премій, що викликає обурення та невдоволення знецінюванням їх праці.
Отож, для забезпечення справедливої та гідної заробітної плати лікарям міста Білоцерківська міська рада висловила вимогу:
1.Внести зміни до додатку 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002р. № 1298 щодо встановлення більш високих тарифних розрядів Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери - працівників сфери охорони здоров’я;
2.Провести розрахунки фактичної потреби бюджетного фінансування для забезпечення у повному обсязі фонду заробітної плати працівників закладів охорони здоров’я, підготувати, внести на розгляд та підтримати проект Закону України «Про внесення змін до закону України «Про державний бюджет на 2018 рік» в частині збільшення медичної субвенції.
Внесені зміни до Програми розвитку системи освіти міста Білої Церкви на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 28 січня 2016 року № 30-05-VII (зі змінами).
Зокрема, було доповнено таблицю «Етапи реалізації проекту» розділу VI «Матеріально-технічне забезпечення» такими пунктами:
-придбання предметних кабінетів для закладів загальної середньої та позашкільної освіти;
-придбання обладнання, оргтехніки та меблів для оснащення комунальної установи Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».
Доповідаючи дане питання начальник управління освіти і науки міської ради Юрій Петрик наголосив, що на попередніх сесіях неодноразово говорилося про можливість закупки обладнання для навчальних кабінетів у школи міста, тому зараз вносяться дані зміни. Друге доповнення – на виконання Постанови КМУ, аби з 01 вересня запрацював Інклюзивно-ресурсний центр для психолого –медико педагогічної консультації й комплексної оцінки потреб дітей з особливими потребами необхідно укомплектувати його необхідним обладнанням та меблями .
Аби Інклюзивно-ресурсний центр розпочав працювати
Під час засідання було прийнято рішення про організацію роботи комунальної установи Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».
Даним рішенням затверджено штатний розпис комунальної установи, Порядок призначення на вакантні посади Інклюзивно-ресурсного центру педагогічних працівників на конкурсній основі
Управлінню освіти і науки Білоцерківської міської ради доручено включити комунальну установу Білоцерківської міської ради «Інклюзивно- ресурсний центр» до мережі розпорядника та одержувача коштів державного, місцевого бюджетів; щорічно передбачати видатки на утримання закладу та для залучення додаткових фахівців шляхом укладення цивільно-правових угод з оплатою за фактично відпрацьований час відповідно до запитів за нозологіями.
Директору комунальної установи Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» доручено здійснювати набір кадрів, а міському фінансовому управлінню - забезпечити фінансування вищезазначених заходів у межах виділених асигнувань на відповідний бюджетний рік.
Біла Церква стане членом Добровільного об’єднання органів місцевого самоврядування – Асоціації «Енергоефективні міста України»
У ході засідання міської ради було прийнято рішення, яке сприятиме продовженню розпочатої в місті роботи щодо реалізації заходів по енергозбереженню.
Зокрема було підтримано рішення про вступ Білоцерківської міської ради до Добровільного об’єднання органів місцевого самоврядування – Асоціації «Енергоефективні міста України».
Рішення розроблено з метою підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів, посилення енергетичної безпеки, покращення якості енергетичних послуг, захисту довкілля та забезпечення сталого розвитку громади .
Раніше повідомлялося, що м.Біла Церква є підписантом Угоди мерів, яка передбачає впровадження енергоефективних заходів. Ще одним механізмом, який може допомагати місту в отриманні фінансування, шляхом залучення грантів - це членство в Асоціації «Енергоефективні міста України». Тобто, будучи членом Асоціації, Біла Церква матиме можливість бути присутньої на всіх форумах, за участю міжнародних фінансових донорів та включатися до переліку міст, які мають намір отримати фінансову допомогу на заходи щодо енергозбереження.
Отож, детутати погодили рішення стати членом Добровільного об’єднання органів місцевого самоврядування - Асоціації «Енергоефективні міста України»; уповноважили Білоцерківського міського голову представляти інтереси міської ради в Асоціації особисто або через призначених ним посадових осіб органів ради. Рішенням також передбачено виділити з бюджету міста кошти для сплати вступного внеску до Асоціації (8 тис.грн) та річного членського внеску на поточний рік у сумі 50 тис. грн.
Затверджено Білоцерківську міську програму захисту населення і територій міста від можливих надзвичайних ситуацій техногенного характеру на 2018 рік
Білоцерківська міська програма захисту населення і територій міста від можливих надзвичайних ситуації техногенного характеру на 2018 рік розроблена на виконання Кодексу цивільного захисту України і спрямована на:
- реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту, спрямованої на захист населення і територій міста Білої Церкви від надзвичайних ситуацій техногенного характеру та їх наслідків;
- забезпечення захисту життя і здоров’я громадян міста від надзвичайних ситуацій техногенного характеру та їх негативних наслідків у разі їх виникнення;
- забезпечення особового складу формувань цивільного захисту приладами радіаційної і хімічної розвідки та засобами індивідуального захисту,
- створення матеріальних резервів для локалізації надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у разі виникнення.
Головною метою Програми є вжиття невідкладних заходів з запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного характеру та реагування на них у разі виникнення з метою захисту життя, здоров’я і майна громадян міста, а також матеріальних засобів різних форм власності від негативної дії надзвичайних ситуацій.
Документ є необхідним, оскільки у місті існує низка потенційно небезпечних об’єктів.
На теперішній час територію міста обслуговує лише один аварійно-рятувальний підрозділ - аварійно-рятувальний загін спеціального призначення ГУ ДСНС України у Київській області, який розташований у місті Білій Церкві. Даний загін створений для обслуговування всієї області і має лише один підрозділ радіаційної І хімічної розвідки, тому на його оперативне реагування на надзвичайні ситуації, що виникатимуть на території нашого міста, не завжди можна сподіватися.
Державні пожежно-рятувальні частини, що розташовані на території міста, не забезпечені спеціальними вогнегасними піно утворюючими речовинами, що значно ускладнює гасіння пожеж, що виникають на підприємствах, особливо, коли пожежею охоплені будівлі та території, в яких містяться хімічні горючі речовини та пально-мастильні матеріали. Гасіння таких пожеж водою значно затягується у часі І збільшує обсяг витраченої питної води з системи централізованого водопостачання міста
Отож, згідно із Програмою передбачається:
- забезпечення приборами радіаційної і хімічної розвідки та засобами індивідуального захисту розрахунково-аналітичної групи, створеної на базі управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Білоцерківської міської ради;
-забезпечення майном та обладнанням збірного пункту евакуації, створеного рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 13 лютого 2014 року №1166-56-VI на базі «Центральної дитячо-юнацької навчально-спортивної бази (ЦДЮНСБ) «Трудові резерви», яка розташований по вул. Ярмаркова, 4;
-створення резерву піноутворювача для гасіння складних пожеж на території міста;
-завершення капітального ремонту заглибленого пункту управління МІСЬКОГО голови - керівника цивільного захисту міста Білої Церкви, розташованої у підвальному приміщення будівлі управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Білоцерківської міської ради по вул.Павличенко, 14а.
Затверджено Програму розвитку автомобільного транспорту Білої Церкви на 2018-2020рр.
Депутати міської ради затвердили дану програму. Розвиток автомобільного пасажирського транспорту є актуальним питанням для Білої Церкви, оскільки у порівнянні з індивідуальним транспортом та послугами «таксі» має більшу перевізну спроможність, менші витрати, доступний більшій кількості населення міста.
Розвиток автомобільних пасажирських перевезень у місті передбачає задоволення потреб населення міста у безпечних та якісних послугах пасажирських перевезень, створення сталих та безпечних умов роботи пасажирського транспорту. З цією метою розроблена дана Програма.
Метою Програми є модернізація системи автотранспортних перевезень пасажирів у місті Білій Церкві та підвищення ефективності її функціонування.
Отож, основнми завданнями документу є:
- реалізація засад державної політики у сфері пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування у Білій Церкві;
-забезпечення облаштування автобусних маршрутів загального користування необхідною інфраструктурою, а саме: автопавільйонами, інформаційним забезпеченням, утримання їх в належному технічному та санітарному стані;
-забезпечення виконання перевезень пільгових категорій громадян у відповідності з вимогами чинного законодавства;
-забезпечення конкурентності та прозорості при проведенні конкурсів з перевезення пасажирів;
-оптимізація тарифної політики на автотранспорті для забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання;
-забезпечення стабільності, прозорості і прогнозованості тарифів на транспортні послуги;
-оновлення рухомого складу та впровадження в експлуатацію нових, сучасніших транспортних засобів, у тому числі середньої місткості, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;
-технічне переоснащення сучасних автобусів, утому числі середньої місткості;
-удосконалення системи забезпечення оплати проїзду у міському транспорті, запровадження безготівкового розрахунку за проїзд.
Міські центри первинної медико-санітарної допомоги стануть некомерційними підприємствами
Аби впровадити нові підходи щодо організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення міською радою були прийняті рішення про створення Комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 та №2. Вони будуть створені шляхом реорганізації комунальних закладів Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1 та №2.
Існуюча система охорони здоров’я в Україні не задовольняє потреби населення у сфері охорони здоров’я, оскільки є застарілою та такою, що повільно імплементус в себе міжнародні здобутки та тенденції зміцнення систем охорони здоров'я.
Національна система охорони здоров’я потребує нагальних та швидких змін, особливо щодо створення стійкої і стабільної системи фінансування, пошуків додаткових стабільних джерел фінансування, раціонального використання наявних ресурсів.
На сьогодні більшість закладів охорони здоров’я, які існують у формі бюджетних установ, не мають достатнього рівня самостійності при прийнятті рішень з питань поточного управління та діяльності закладу. Заклади охорони здоров’я обмежені в можливості самостійного визначення цілей та пріоритетів для використання бюджетних ресурсів. Напрямки використання бюджетних коштів є жорстко регламентованими згідно із кошторисом. Навіть у разі екстреної необхідності, заклади охорони здоров’я не можуть перерозподіляти кошти з однієї статті бюджету до іншої. Це не стимулює керівників закладів охорони здоров’я до економії та оптимізаиії процесу надання медичної допомоги.
Основною метою даного рішення є створення в м. Біла Церква комунальних некомерційних закладів охорони здоров’я з достатнім рівнем самостійності та можливістю пошуку шляхів додаткового фінансування.
Прийняття рішень дозволить забезпечити поліпшення надання лікувально- профілактичної допомоги дітям дошкільного та шкільного віку, невідкла стоматологічної допомоги населенню міста, ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, підвищить ефективність використання бюджетних коштів.
Логотип Білої Церкви – «Мапа твого серця» - затверджено
Про заходи щодо розробки логотипу Білої Церкви, обрання кращого серед кращих вже йшлося неодноразово. Авторами ідеї- переможця є брендингова агенція Galagan з м. Київ (представники- Марія Омельчук та Наталія Закашанська). Фінальна презентація бренду Білої Церкви відбулася 15 березня ц.р. ( http://www.bc-rada.gov.ua/node/8520).
Логотип розроблено з метою створення позитивного іміджу і популяризації м.Біла Церква, подальшої можливості його використання та просування.
Отож, депутати затвердили логотип. Рішення мвизначено, що він відтепер належить до офіційної символіки Білої Церкви.
Відповідно до даного рішення виконавчому комітету доручено визначити патентного довіреного за системою Прозоро та укласти з ним договір на реєстрацію заяви та виконання робіт по правовому захисту логотипа; розробити та подати за затвердження Білоцерківській міській раді положення про використання символіки міста.
Юридичному управлінню доручено підготувати необхідні документи для проведення даних процедур.
Із презентацією розробника щодо логотипу Білої Церкви «Мапа твого серця» можна ознайомитися за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1Rmu-fuOTd6h-Yc5sgamuEk58E9Q5tDDl/view
Положення про громадський бюджет затверджено у новій редакції
Під час сесійного засідання також було затверджено Положення про громадський бюджет (бюджет участі) у м. Біла Церква в новій редакції. Із усіма змінами та доповненнями нової редакції документу можна ознайомитися за посиланням https://drive.google.com/file/d/1cfvMvrCtbuasbmwZbiM6zg2miBP1xYPe/view.
Крім того, було додатково внесено такі зміни:
- пункт 2.5. розділу 1 - Положення викласти в наступній р «2.5 Голосування - відкритий процес визначення жителями міста Біла Церква (громадянами України віком від 14 років, які зареєстровані або проживають на території м. Біла Церква, що підтверджується офіційними документами) проектів-переможців серед відібраних проектів заповнення бланку для голосування в паперовому або електронному вигляді.»
- підпункт 1) пункту 1 розділу V Положення викласти наступній редакції: «1) на офіційному сайті Білоцерківської міської ради bc-rada.gov.ua у розділі «Громадський бюджет» шляхом заповнення електронне анкети. Доступ до електронної анкети для голосування на сайті ради можливий після реєстрації та авторизації (ідентифікації) на сайті.
-пункт 7 розділу V Положення- викласти в наступній редакції : «7. Встановлення результатів голосування відбувається на відкритому засіданні Робочого органу, яке передбачає підрахунок голосів, відданих за кожну окремо виставлену на голосування проектну пропозицію. Результати електронного та паперового голосування по кожному окремому проекту підсумовуються. Робочий орган на своєму засіданні відповідно до результатів голосування формує рейтинги малих та великих проектів та визначає перелік проектів, рекомендованих до фінансування за кошти громадського бюджету (бюджету участі) м. Біла Церква.»
- пункт 6 розділу ІІІ Положення, який звучить так – «у рамках громадського бюджету (бюджету участі) м.Біла Церква не приймаються до розгляду проекті, які» : доповнено абзацом 6 : «передбачають будівництво спортивних та дитячих майданчиків (фінансування даних об’єктів визначається Програмою облаштування дитячих ігрових та спортивних майданчиків у м.Біла Церква на 2017-2020 роки (без загальноосвітніх навчальних закладів), яка затверджена рішенням Білоцерківської міської ради від 07.09.2017р. № 1111-35-VІІ) на час дії вищезазначеної програми.
Інші питання розглянуті на засіданні сесії:
- внесено зміни до загальної структури і штатної чисельності апарату Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів;
- прийнято рішення про ліквідацію Білоцерківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Білоцерківської міської ради Київської області з метою приведення освітньої мережі у відповідність до вимог чинного законодавства України, економічної ефективності функціонування закладів загальної середньої освіти міста, ефективного використання бюджетних коштів на їх утримання та у зв’язку з безперспективністю функціонування Білоцерківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Білоцерківської міської ради Київської області внаслідок скорочення учнівського контингенту;
- доповнено додаток до рішення міської ради від 30 листопада 2017 року № 1634-40-VІІ «Про затвердження міської комплексної Програми розвитку культури, мистецтва, духовності та туризму міста Біла Церква на 2018 - 2022 роки»;
- внесені зміни до плану діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, затвердженого рішенням міської ради від 30 листопада 2017 року №1619-40-VIІ;
- прийнято рішення про деякі питання забезпечення жителів м. Біла Церква муніципальним житлом;
- внесені зміни до Статуту комунального підприємства Білоцерківської міської ради житлово-експлуатаційної контори №1 шляхом викладення його у новій редакції;
- затверджено детальний план частини території «Залізничне селище» в межах вул. Сухоярська, вул. Толстого та вул. Карбишева в м. Біла Церква Київської області (виробничо-комунальна зона № 1 з багатоповерховою забудовою);
- прийняті рішення про розроблення детальних планів територій сектору № № 29, 56, 17, 16, 13 міста Біла Церква;
- розглянуто ряд майнових питань, з яких були прийняті відповідні рішення.