Звіт про періодичне відстеження регуляторного акту «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів...»

Дата : 
2017-11-17

Звіт
про періодичне відстеження регуляторного акту «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста».

1.      Вид та назва регуляторного акту:

Рішення 31 сесії ІV скликання Білоцерківської міської ради № 405 від 23 грудня 2005 року «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста».

2.      Виконавець заходів відстеження:

Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради, відділ зовнішньої реклами.

3.      Цілі прийняття регуляторного акту:

Визначення базових тарифів для обрахування розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу та залучення позабюджетних коштів на організацію благоустрою міста.

4.      Строк виконання заходів з відстеження: з 16.10.2017 р. по 14.11.2017 р.

5.      Тип відстеження – періодичне.

6.      Метод одержання результатів відстеження:

Методом відстеження результативності є аналіз показників відділу зовнішньої реклами управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

7.      Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність:

Даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта, є бухгалтерські та статистичні дані щодо кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква та сума оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква.

8.      Кількісні та якісні значення показників результативності:

№ з/п

 

Показники

Од.

ви-міру

 

2014 рік

 

2015 рік

 

2016 рік

І пів.

2017 року

1.

Сума нарахувань за тимчасове користування місцем рекламного засобу, що знаходиться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква

Грн.

1795083,79 (без ПДВ)

1714486,33 (без ПДВ)

2441550,33 (без ПДВ)

816928,79 (без ПДВ)

2.

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква (нових)

Оди-ниць

21

11

 

18

 

0

9.      Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Позитивним фактором прийняття даного регуляторного акта є збільшення надходжень коштів до бюджету за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу.

Підсумовуючи зазначене, на підставі результатів періодичного відстеження результативності регуляторного акта «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста» можна зробити висновок, що шляхом впровадження зазначеного нормативного акту було досягнуто цілей, визначених у аналізі регуляторного впливу, але у зв’язку з прийняттям рішення  від 12 липня 2016 року виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради №307 «Про заборону розміщення зовнішньої реклами в місті Білій Церкві», зменшились надходження до бюджету. У відповідності до зазначеного рішення тимчасово призупинено розміщення нових об’єктів зовнішньої реклами, а також підготовка дозвільної документації та продовження дозволів на розміщення існуючих об’єктів зовнішньої реклами. Згідно пункту 3 зазначеного нормативно-правового акту тимчасове призупинення на розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті Білій церкві діє до затвердження міською радою Комплексної схеми розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

 

 

Міський голова                                                                                           Г.А. Дикий