Про укладення договору на розробку дизайн-коду міста Біла Церква

|  31. 10. 2017

На виконання програми розвитку культури і туризму м. Біла Церква на 2013-2017 роки та з метою туристичної привабливості міста, особливості та неповторності, єдиного впізнаваного стилю було проведено конкурс на розробку  бренду (дизайн-коду) міста Біла Церква. За результатами конкурсу та результатами онлайн – голосування перше місце виборов проект «Мапа твого серця» .

Відповідно до положення конкурсу на визначення концептуальної ідеї бренду міста Біла Церква та його логотипу з відділом культури і туризму  міської ради укладено договір про розробку дизайн-коду міста Біла Церква та передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип.

Розробка логобука (дизайн-коду) міста включає:

- логотип (повна версія, спрощена версія, варіанти відображення, переклад на англійську, російську, німецьку та польську мови),

- кольорова гама, шрифти (вибір), візитки, бланки, декоративні елементи, патерни, шаблони сувенірної продукції (наклейка, брелок, значок, кепка, футболка, USB- накопичувач), дизайн маркетингової стратегії просування бренду, дизайн трьох об’єктів малих архітектурних форм з урахуванням відповідного плану щодо їх створення.


Відділ культури і туризму міської ради