Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта «Про організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту»

Дата : 
2017-09-29

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради  від 24.05.2016 року  №231 «Про організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту».

 

2. Виконавець заходів з відстеження:

Відділ транспорту та зв’язку Білоцерківської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

  - створення єдиної міської системи диспетчеризації з використанням супутникової  системи навігації руху пасажирського транспорту загального користування (запровадження GPS-систем (GPS система – це комплекс технічних засобів і програмного забезпечення для автоматизованих контролю та управління рухом транспортних засобів) на міських автобусних маршрутах загального користування; задоволення потреб мешканців міста в якісному наданн послуг пасажирського транспорту; підвищення безпеки перевезення пасажирів; дотримання водіями затверджених схеми та розкладу руху; здійснення постійного онлайн контролю за роботою пасажирського транспорту на міських маршрутах загального користування).

 - забезпечення контролю над рухомим складом міських пасажироперевезень;

 - виконання графіків та маршрутів руху;

 - використання достовірної аналітики та підвищення ефективності маршрутизації міського транспорту;

    - забезпечення потреб мешканців та гостей міста в якісному та безпечному транспортному обслуговуванні;

- поліпшення якості обслуговування осіб  з  обмеженими фізичними можливостями;

- оптимізація схеми руху транспортних засобів;

- забезпечення необхідної кількості транспортних засобів для обслуговування пасажирів;

- перехід на комфортний вид маршрутних транспортних засобів;

- оновлення рухомого складу маршрутних транспортних засобів;

- зменшення затримок та простоїв маршрутних транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міста;

- зменшення кількості виникнення аварійних ситуацій за участю маршрутних транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міста;

- підвищення рівня рентабельності міських пасажирських перевезень;

- розвиток конкуренції;

- обмеження монополізму на ринку перевезень пасажирів.

 

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 28.08.2017 року по 26.09.2017 року.

 

5. Тип відстеження: повторне.

 

6. Метод одержання результатів відстеження

 

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом збору та аналізу інформації, побажань та відгуків від зацікавлених юридичних та фізичних осіб, зауважень та пропозицій від органів виконавчої влади. Виконання заходів, які діють для впровадження даного регуляторного акта «Про організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту».

 

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:

Дані, які брались за основу для проведення повторного відстеження результативності

рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 24.05.2016 №231 «Про організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту» та  припущення, на основі яких відстежувалась результативність даного акта, були отримані з офіційних джерел ТОВ «Дозор Україна», що інформує про стан GPS обладнання встановленого на громадський транспорт м. Біла Церква.

 

8. Кількісні  та якісні значення показників результативності:

 

№ з/п

 

 

Показники

 

2015 рік

 

2016 рік

 

І півріччя

2017 року

1

2

3

4

5

Якісні показники

1

Поліпшення чи погіршення якості надання послуг пасажирським автомобільним транспортом загального користування (кількість скарг та  пропозицій щодо внесення змін до схем руху автобусних маршрутів)

 

 

 

17

 

 

 

33

 

 

 

2

2

Задоволення попиту населення на якісні та безпечні перевезення

 

83 %

 

87%

 

89 %

Кількісні показники

3

Зростання чи зменшення кількості порушень перевізниками положень нормативно-правових актів при здійсненні пасажирських перевезень автомобільним транспортом, які  виявлятимуть компетентні органи

 

 

 

27

 

 

 

8

 

 

 

6

4

Кількість рухомого складу, що обладнана засобами супутникової системи навігації руху пасажирського транспорту загального користування

 

 

-

 

 

-

 

 

71%

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

На підставі результатів повторного відстеження результативності даного регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація дозволяє впорядковувати організацію та здійснення належного перевезення пасажирів автомобільним транспортом, підвищення рівня безпеки та покращення якості транспортних послуг, чітке визначення виконаної перевізником роботи пас.км., % виконання графіків, вплив на тіньову економіку, вплив на корупційні можливості, вплив на обсяги інвестицій,  зміни надходжень до бюджетів усіх рівнів.

 

 

 

Міський голова                                                                                       Г.А. Дикий