Відбулося засідання виконавчого комітету міської ради

|  13. 06. 2017

13 червня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий.


Звіт про звернення до відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення

В ході засідання виконавчого комітету начальник відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування  міської ради Марія Беркут прозвітувала про роботу  даного структурного підрозділу  із зверненнями  громадян за 2016 рік  та І квартал поточного року.

Вона зазначила, що прийом громадян працівниками відділу ведеться згідно затвердженого графіку та з веденням відповідного журналу  прийому громадян.   На прийомі громадянам надаються відповідні роз'яснення і видаються  інформаційні бюлетені щодо порядку розгляду відповідного питання та бланки відповідних заяв.

У відділі ведеться  реєстрація звернень громадян, прийому та підготовки відповідей з питань, що стосуються відділу відповідно до функціональних обов’язків. По деяким конфліктним питанням (скаргам) формуються відповідні справи з копіями матеріалів, які зберігаються у відділі.

В термін за 2016 рік та за І квартал 2017 року до відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення та громадського харчування міської ради надійшло  592 заяв  та звернень від суб’єктів підприємницької діяльності та громадян міста. Більшість звернень стосувалося  вирішення питань щодо неналежної якості побутової  та комп’ютерної техніки, металопластикових виробів та меблів.

За звітний період спеціалістами відділу розглянуто 20 колективних звернень, в основному це звернення  від мешканців міста з питань порушення тиші і громадського порядку біля житлових будинків в нічні та вечірні години закладами торгівлі та ресторанного господарства, стихійна торгівля. Для вирішення проблемних питань, піднятих у зверненнях громадян, створено робочу групу, яка спільно із представниками міського відділу поліції проводила рейдові перевірки. В наслідок перевірок складено 46 протоколів, які направлені на розгляд адмінкомісії.

На базі відділу створено сектор з питань захисту прав споживачів.

Завідувачем сектору в період  за 2016 року та І квартал 2017 р. було прийнято 97 письмових заяв та прийнято 141 громадянина, яким в усній формі надана юридична консультація з питань захисту  їхніх  прав. До суду рекомендовано звернутися 2 заявникам.

Повернено коштів заявникам за придбаний неякісний товар у 2016 році на суму майже 48, 5 тис.грн. За І квартал 2017 року повернено кошти в сумі  понад 2,5 тис. грн.

Слід зазначити, що порівнюючи кількість звернень, які надійшли до відділу за І квартал 2017р. (134 звернення) з аналогічним періодом  минулого року прослідковується їх зменшення  в  2 рази.

З  метою недопущення порушень чинного законодавства України у сфері торгівлі, громадського харчування та побуту ведеться тісна співпраця з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з якими проводяться спільні наради та перевірки.

Головними спеціалістами відділу систематично надаються консультації фізичним особам-підприємцям, як в телефонному режимі та і на прийомах у відділі щодо оформлення дозвільних документів на право введення підприємницької діяльності а саме: оформлення куточку споживача, погодження режиму роботи закладів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення, що регулюють торгівельну діяльність та сферу захисту прав споживачів.

За 2016 рік подовжено термін дії книг відгуків та пропозицій - 334 суб’єктам підприємницької діяльності та  зареєстровано - 200 нових, за І квартал 2017 року подовжено термін дії книг відгуків та пропозицій - 219 суб’єктам підприємницької діяльності та   зареєстровано нових - 542.

В той же час аналіз справ на споживчому ринку м. Білої  Церкви свідчить про те, що кількість порушених вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів збільшується. Споживчий ринок продовжує насичуватися неякісними та небезпечними для людей товарами, харчовими продуктами та наданню неякісних послуг.

Начальник відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування  міської ради відмітила, що з метою ефективного виконання поставлених завдань перед відділом та задоволення  зростаючих потреб мешканців нашого міста щодо якості обслуговування у сфері торгівлі, побуту, прав споживача спеціалістами відділу приділяється значна увага до більш  поглибленого вивчення нововведень у чинному законодавстві задля ефективнішого вирішення питань у даних галузях.

Даний звіт було взято до відома.


Затверджено додаткову угоду з інвестором

Доповідаючи питання керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Свірський зазначив, що 14 червня минулого року виконавчим комітетом було прийнято рішення про укладання інвестиційного договору на створення автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті, а даним проектом рішення передбачається укладання додаткової угоди до  даного інвестиційного договору.

Зокрема, пропонується внести зміни в розподілі економічного ефекту на користь замовника, тобто КП БМР «Тролейбусне управління». Таким чином тепер при розподілі надходжень 60% коштів спрямовуватимуться комунальному підприємству, а 40% -інвестору (раніше було: 60% - інвестору, 40% -замовнику) .

Крім того, цією додатковою угодою врегульовуються деякі питання бухгалтерського обліку, в зв’язку з тим, що була проведена закупівля 4 нових одиниць до рухомого складу Тролейбусного управління, які також були обладнані системою валідації. Відповідно здійснено коригування щодо збільшення суми інвестиційної угоди на майже 245 тис.

Рішення було підтримано членами виконавчого комітету.


Прийнято рішення про покращення функціонування системи військового обліку громадян України на території міста Біла Церква у 2017 році

Рішенням  затверджено відповідний план заходів щодо покращення функціонування системи військового обліку громадян та бронювання військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях міста. Затверджено плани перевірок стану військового обліку  в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах та організаціях та графіки звіряння ними даних військово-облікових документів з військовим комісаріатом.

Іншим рішенням було затверджено план заходів щодо шефства над однією із військових частин, розміщених на території Білої Церкви.


Під час засідання також було:

встановлено режим роботи деяких об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;

- внесено  зміни в додаток  до рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 19 серпня 2014 року № 297«Про уповноваження посадових осіб на складання протоколів  про адміністративні правопорушення»;

- затверджено склад комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості по вулиці Курсова, 17а ;

- внесено зміни в пункт 1 рішення виконавчого комітету міської ради від 11 квітня 2017 року № 124 «Про затвердження комісії по обстеженню житлового фонду міста Біла Церква з метою оцінки його санітарно-технічного стану в новому складі»;

- прийняті рішення щодо квартирного обліку, про деякі питання присвоєння адрес;

- затверджено штатний  розпис керівного складу Білоцерківської міської ради і виконавчого комітету, окремих відділів, управлінь і служб з 15 червня  2017 року та внесені зміни в штатних розписах ряду управлінь, відділів, служб міської ради і виконавчого комітету;

- розглянуто ряд опікунських та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.