Відбулося засідання тридцять третьої сесії міської ради

|  13. 06. 2017

13 червня відбулося засідання позачергової тридцять третьої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.

Перед початком пленарного засідання було проведено спільне засідання постійних депутатських комісій, на якому були розглянуті питання, що були винесені на сесію.


Звернення та заяви


Депутатом міської ради Андрієм Королем було озвучено звернення жителів мікрорайону Гайок щодо законності функціонування грального павільйону Національної лотереї, оскільки біля даного закладу постійно порушується громадський порядок, а його діяльність заважає мешканцям. Андрій Король висловив пропозицію надати протокольне доручення надіслати звернення до правоохоронних органів щодо проведення відповідних  заходів по перевірці законності діяльності даної установи та аналогічних закладів на території Білої Церкви; звернення  до податкової інспекції щодо виконання ними податкових зобов’язань; до управління регулювання земельних відносин щодо наявності дозволів на використання земельної ділянки та ін.

Міський голова дав відповідне протокольне доручення.

В ході засідання сесії громадські активісти порушили питання щодо стану розробки проекту регуляторного акту «Про затвердження правил дотримання тиші на території та у громадських місцях міста Біла Церква» висловивши свою позицію, що на їхню думку процедура проходження регуляторного акту є порушеною, тому є необхідність проведення аналізу роботи юридичного управління міської ради. А також, наголосили на необхідності створення в місті наглядових рад комунальних підприємств, на що міський голова Геннадій Дикий зауважив, що на офіційному сайті міської ради вже оприлюднено розроблений проект рішення «Про Наглядові ради комунальних підприємств Білоцерківської міської ради», який визначає критерії, відповідно до яких утворюватимуться Наглядової ради у комунальних унітарних підприємствах та у господарських товариствах; порядок утворення, організації діяльності, ліквідації, призначення членів, визначення кола питань, що належать до виключної компетенції Наглядових рад комунальних підприємств Білоцерківської міської ради, встановлення вимог до незалежних членів Наглядової ради комунальних підприємств та ін. Наразі даний проект рішення проходить обговорення, і всі бажаючі мають можливість надати до нього свої  пропозиції та зауваження, які будуть враховані.


Зміни до бюджету

Під час засідання депутати розглянути та затвердили питання «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 22 грудня 2016 року №386-22-VII «Про бюджет м.Біла Церква на 2017 рік», з якого доповіла начальник фінансового управління міської ради Світлана Терещук.

Зокрема, даним рішенням були внесені зміни в доходну і видаткову частини міського бюджету м.Біла Церква на загальну суму 161,8 млн грн.

Як було зазначено, за рахунок перевиконання плану надходжень за січень-травень 2017 року загальний фонд місцевого бюджету було збільшено на 48,1 млн грн, а субвенцій з державного та обласного бюджетів надійшло в сумі 113,7 млн грн.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.05.2017 р. №310-р до складу доходів введено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій Білої Церкви в сумі 6,4 млн грн (загальний фонд). Головним розпорядником коштів було визначено відділ капітального будівництва. Відповідно до розпорядження Кабміну, розподіл буле проведено виконавчим комітетом та УЖКГ.

Інша субвенція з обласного бюджету в обсязі понад 11,950 млн грн буде спрямована на капітальний ремонт дороги на просп. Князя Володимира (сума в розмірі 9,609 млн грн) та проведення реконструкції теплопункту по вул. Ставищанська, 128 (кошти в сумі 2,340 млн. грн).

Крім того, відповідно до розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації, були розподілені кошти на різницю в тарифах КП «Білоцерківтепломережа» та ТОВ «Білоцерківвода» в розмірі 70,033 млн грн, з яких 11,3 млн грн було спрямовано на спеціальний фонд міського бюджету і 58,938 млн грн – на загальний фонд міського бюджету.

Субвенцію з державного бюджету в розмірі 25,4 млн грн було вирішено спрямувати на надання пільг і субсидій (задля запобігання кредиторської заборгованості перед постачальниками комунальних послуг для населення).

Також було збільшено видатки загального фонду місцевого бюджету на суму понад 5,9 млн грн за рахунок залишку коштів медичної субвенції в сумі 814 тис. грн та перевиконання доходної частини загального фонду місцевого бюджету в розмірі майже 5,1 млн грн.

Залишки медичної субвенції будуть спрямовані на придбання імуноглобуліну для міської лікарні №2 (83 тис.грн) та для оснащення другої черги інсультного блоку лікарні №2 (731,9 тис. грн).

Власні надходження міського бюджету в сумі 48,1 млн грн були розподілені таким чином: 5,1 млн грн передано на загальний фонд; 43 млн грн – передано із загального до спеціального фонду бюджету розвитку.

 

Кошти від перевиконання доходної частини загального фонду місцевого бюджету в розмірі майже 5,1 млн грн були розподілені таким чином:

2,1 млн грн було надано Департаменту житлово-комунального господарства на проведення поточних ремонтів, пов’язані з благоустроєм міста;

2,2 млн грн – управлінню соціального захисту населення міської ради. З цієї суми 1 млн грн спрямовано на програму «Турбота», що дасть змогу вирішити низку соціальних питань; виплати почесним громадянам – 100 тис. грн; компенсаційні виплати за пільговий проїзд залізничним транспортом окремим категоріям громадян – 1,1 млн грн.

На потреби відділу з питань фізичної культури та спорту було виділено 65 026 тис. грн (21 845 тис. грн – для встановлення охоронної сигналізації в ДЮСШ «Юність» та для встановлення шахового клубу даної школи – 43 181 тис.грн).


Виконавчому комітету міської ради було виділено 730 тис.грн, з яких 630 тис. грн – на виконання депутатських повноважень; 70 тис. грн – на виконання програми реалізації громадського бюджету (бюджету участі) м.Біла Церква на 2017-2020 роки та 30 тис.грн – на виконання програми розвитку громадського суспільства у м.Біла Церква на 2016-2020 роки.

Під час обговорення депутати також внесли низку доповнень та пропозицій до даного питання порядку денного, що стосувалися реконструкції низки навчальних закладів міста, ремонту доріг, ліфтів, функціонування міського сміттєзвалища, будівництва об’їзної дороги тощо.


Зміни до Програми розробки містобудівної документації

Депутати міської ради внесли зміни до Програми розробки містобудівної документації для використання територіальною громадою м. Біла Церква на період 2015-2019 рр., затвердженої рішенням міської ради від 31 березня 2015 р. № 1444-73-VI. Зміни стосувалися передбачення додаткових видатків на виконання певних завдань Програми, серед яких: розробка Комплексних схем розміщення зовнішньої реклами на території м.Біла Церква, розробка тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, розробка детальних планів ряду територій міста, коригування червоних ліній тощо.


Зміни в рішення щодо комунальних питань

Під час засідання також було внесено зміни та доповнення до рішення міської ради від 26 травня 2016 року № 164-11-VII «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Білої Церкви із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області нерухомого майна , що знаходиться за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Гризодубової, 84а, яке знаходиться в оперативному управлінні Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді».

Рішення містить перелік нежитлових об’єктів, які разом із основним корпусом навчального  закладу «Мала академія наук учнівської молоді» передаються до комунальної власності територіальної громади.


Зміни до Положення про громадський бюджет

Також були внесені зміни до Положення про громадський бюджет (бюджет участі) м. Біла Церква, якими  до переліку земельних ділянок, на яких може буди реалізований проект крім тих, які належать комунальній власності територіальної громади Білої Церкви, включено й ті ділянки, які є у власності або постійному користуванні ОСББ, ЖБК. Це надасть можливість  й  цим об’єднанням брати участь у конкурсі проектів по громадському бюджету.  Реалізовані об’єкти в рамках  громадського бюджету  після їх завершення у будь-якому випадку будуть комунальною власністю.