Стратегія міста Біла Церква на період до 2025 року: практична реалізація

|  02. 06. 2017

02 червня у місті відбувся навчальний практикум «Практична реалізація Стратегії міста Біла Церква на період до 2025 року».

На початку заходу директор Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви Назарій Атаманчук зупинився на низці заходів, які були впроваджені або тільки плануються, наголосив, що розробка будь-якої стратегії міста розпочинається із визначення низки проблем, наявних у місті. З цією метою була проведена робота фокус-груп, здійснений аналіз Білої Церкви на предмет сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, інтерактивна гра, в рамках якої учасники мали змогу змоделювати ситуацію з освоєння наявної у міському бюджеті певної суми коштів або створення умов для їх залучення, зокрема у вигляді інвестицій.

Назарій Атаманчук відмітив, що стратегія Білої Церкви на період до 2025 року включає 4 основні напрямки: розвиток громади, підприємництво, розумна влада та якість життя, зазначив, що кожен з них реалізується, має свої здобутки і приносить користь нашому місту.

У продовження теми виступила менеджер проектів Агенції стратегічного розвитку Марина Загурська, яка зупинилася на результатах реалізації Стратегії у напрямку «Розумна влада».

Спікер наголосила, що Біла Церква має досягнення у запровадженні електронного уряду та електронної демократії. Зокрема, в нашому місті впроваджується система електронного документообігу, функціонує новий портал, за допомогою якого можна подати звернення до будь-якого підрозділу органів влади; діють система публічних закупівель ProZorro та система ZvitPro, де міститься інформація про видатки розпорядників бюджетних коштів тощо.

Також було відкрито «Муніципальний університет» – навчальну платформу, головною метою якої є надання сучасних знань та професійних навичок в галузях, пов’язаних із місцевим розвитком, із залученням найкращих спеціалістів та експертів для широко кола суб’єктів. Навчатися в університеті можуть усі охочі долучитися до ефективного управління містом. З більш детальною інформацією можна ознайомитися на офіційному сайті Агенції стратегічного розвитку Білої Церкви.

Заступник директора Агенції Оксана Сахарова розповіла про реалізацію напрямку «Розвиток громади». Зокрема, він передбачає реалізацію проектів, ініціаторами яких є самі жителі міста, з метою реалізації  громадського бюджету; впровадження програми з розвитку громадянського суспільства; адаптацію та соціалізацію людей з обмеженими фізичними можливостями, яких у місті близько 14 тис. осіб, тощо.

Агенцією стратегічного розвитку Білої Церкви розроблена мапа контрольованого дозвілля, де відображені гуртки та секції для дітей, підлітків і молоді. Даний ресурс запрацює найближчим часом.

Агенція стратегічного розвитку спільно з Білоцерківською міською радою співпрацює з Асоціацією міст України. Завдяки взаємодії з відділом інформаційних ресурсів та зв’язків з громадськістю міської ради Агенція налагодила співпрацю з Представництвом ЄС в Україні, підписала меморандум про співпрацю з найактивнішими громадськими організаціями міста, працює над створенням бази громадських організацій, що дозволить класифікувати організації за напрямком діяльності, рівнем активності тощо.

Керівник напрямку «Туризм» Агенції стратегічного розвитку Олександр Крамар ознайомив із роботою Школи малого та середнього підприємництва, випускниками якої стали понад 150 молодих підприємців. Також зосередив увагу на розвитку кластерних ініціатив у Білій Церкві, відмітивши, що туристичний кластер нашого міста став першим у Київській області.

Важливим є розвиток туристичного напрямку, який впливає на інвестиційну привабливість, збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок більшого притоку туристів.

З метою розвитку туристичної галузі Агенцією було впроваджено низку заходів, серед яких – відкриття туристичного порталу «Опен-сіті»; створення туристичного тролейбуса; проведення стратегічної панелі за участю європейських експертів; випуск туристичного проморолика про Білу Церкву; створення туристичного інформаційного центру; встановлення дороговказів, які допомагають гостям орієнтуватися по місту; проведення низки фокус-груп та зустрічей тощо.

Під час навчального практикуму його учасники обговорили низку питань та висловили пропозиції стосовно практичної реалізації стратегії міста.

 

У заході взяли участь працівники структурних підрозділів міської ради.