Роз'яснення Міністерство юстиції України стосовно отримання послуг електронного цифрового підпису

Дата : 
2017-02-21

Міністерство юстиції України додатково до листів-роз'яснень Міністерства юстиції України від 16 березня 2016 року №2022/13.0.1/14-16 та від 02 серпня 2016 року № 26884/4576-0-4-16/19 стосовно отримання послуг електронного цифрового підпису для входу в систему подання та оприлюднення відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, інформує про таке.

Станом на 01 лютого 2017 року для доступу до системи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за адресою https://portal.nazk.gov.ua/login передбачено можливість використання посилених сертифікатів відкритого ключа, виданих такими акредитованими центрами сертифікації ключів (далі - АЦСК):

АЦСК Державної прикордонної служби України,

АЦСК Збройних Сил,

АЦСК Державної казначейської служби України,

АЦСК «Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України»,

АЦСК ринку електричної енергії,

АЦСК органів юстиції України,

АЦСК Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності»,

АЦСК державного підприємства «Українські спеціальні системи»,

АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС,

АЦСК публічного акціонерного товариства «Національний депозитарій України»,

АЦСК публічного акціонерного товариства «УкрСиббанк»,

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Алтерсайн»,

АЦСК «Masterkey» товариства з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер»,

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Ключові системи»,

АЦСК ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК»,

АЦСК товариства з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна».

Суб'єктам декларування - особам, зазначеним у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», іншим особам, які зобов'язані подавати декларацію відповідно до цього Закону, для входу в систему Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за адресою https://portal.nazk.gov.ua/login), з використанням особистих ключів та відповідних їм посилених сертифікатів відкритого ключа, виданих акредитованими центрами сертифікації ключів, рекомендується завчасно отримати послуги електронного цифрового підпису.

Контактну інформацію зазначених АЦСК розміщено в електронному реєстрі суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП, за адресою http://czo.gov.ua/ca-registry.

Окрім того, відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності»,розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» послуги електронного цифрового підпису можна отримати в:

акредитованому центрі сертифікації ключів органів юстиції України, що розташований за адресою: 04053, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 4, тел.: +380 (44) 206-71-33, 206-71-59, 206-71-94, електронна пошта: [email protected];

акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, що розташований за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8, тел.: +380 (44) 284-00-10, електронна пошта: [email protected];
акредитованому центрі сертифікації ключів Державної казначейської служби України, що розташований за адресою: 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6, тел.: +380 (44) 286-48-68, електронна пошта: [email protected].

Заступник Міністра
з питань державної реєстраці            Павло МОРОЗ