ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акту

Дата : 
2016-07-27

ЗВІТ про базове відстеження  регуляторного акту – рішення  виконавчого комітету  міської ради від 24 травня 2016 року №213 «Про внесення  змін до  рішення виконавчого комітету міської  ради  від 27 листопада 2014 року № 446 «Про  тарифи на  послуги  з перевезення  пасажирів  на  міських  автобусних  маршрутах  загального  користування» 

1. Загальна інформація про регуляторний акт:

Рішення  виконавчого комітету  міської ради від 24 травня 2016 року №213 «Про внесення  змін до  рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської  ради  від 27 листопада 2014 року № 446 «Про  тарифи на  послуги  з перевезення  пасажирів  на  міських  автобусних  маршрутах  загального  користування». 

2. Виконавець заходів з відстеження:

Відділ промисловості, енергетики, транспорту і зв’язку управління економіки Білоцерківської міської ради. 

3. Цілі прийняття регуляторного акту:

У зв’язку з тим, що Концепцією розвитку пасажирського транспорту міста  Білої Церкви на 2016-2020 р.р.  передбачено розробку  схеми  руху  автобусних маршрутів та формування автобусної  мережі  із магістральних (основних) маршрутів та допоміжних (підвізних) маршрутів;  на  магістральних автобусних   маршрутах  планується визначити  режим  роботи транспортних засобів – звичайний. 

Відповідно, для  того,  щоб  рішення  виконавчого комітету міської  ради  від 27 листопада 2014 року № 446 «Про  тарифи на  послуги  з перевезення  пасажирів  на  міських  автобусних  маршрутах  загального  користування»  охоплювало схему магістральних маршрутів, які  будуть  перевозити  пасажирів автобусними маршрутами загального користування у звичайному  режимі, до  нього    внесені  відповідні  зміни з метою забезпечення  реалізації єдиної  тарифної  політики  на  перевезення  пасажирів  і  багажу  автобусами,  які  працюють  у  звичайному  режимі  руху  та  режимі  маршрутного  таксі.

Регулювання режимів руху на автомобільному транспорті має задовольняти вимоги пасажирів в  частині  скорочення часу перебування  в  дорозі, підприємницький інтерес, забезпечувати розвиток автомобільного транспорту, стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень, застосування сучасних типів транспортних засобів, а також сприяти вирішенню таких завдань:

збільшення можливостей суб’єктів господарювання щодо забезпечення потреб споживачів у послугах, залучення інвестицій у розвиток автомобільного транспорту та досягнення сталих економічних умов роботи;

стимулювання конкуренції та появи нових суб’єктів господарювання, які належать до автомобільного транспорту;

забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання;

забезпечення стабільності, прозорості та прогнозованості режимів перевезень. 

4. Строк виконання заходів з відстеження:

    з 01.07.2016р. по  25.07.2016 р.  

5. Тип відстеження:

    базове. 

6. Метод  одержання результатів  відстеження:

    Для одержання результатів відстеження використовувався статистичний метод. 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність, а також способи одержання даних:

При відстеженні результативності використовувались статистичні дані, а саме:

- показники фінансово - господарської діяльності підприємств-перевізників КП БМР «Тролейбусне управління», ПАТ Білоцерківський автобусний парк», ПП «Валоїс», ПП «К-А-Н», МПП «Діліжанс;

- дані державної статистичної звітності. 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акту: 

№ з/п

Показники

І півріччя 2015 року

І півріччя 2016 року

І півріччя 2017 року (прогноз)

1

2

3

4

5

Якісні показники

1.

Рівень безпечності пасажирських перевезень пасажирським автомобільним транспортом (кількість ДТП)

5

2

-

2.

Поліпшення чи погіршення якості надання послуг пасажирським автомобільним транспортом загального користування (кількість скарг та пропозицій  щодо внесення  змін  до схем  руху  автобусних  маршрутів)

14

28

4

Кількісні показники

3.

Зростання чи зменшення кількості порушень перевізниками положень нормативно-правових актів при здійсненні пасажирських перевезень автомобільним транспортом, які виявлятимуть компетентні органи

26

7

-

4.

Кількість рухомого складу, що  працює  на  автобусних  маршрутах  у  звичайному  режимі

-

-

325

5

Кількість рухомого складу, що  працює  на  автобусних  маршрутах  у  режимі  маршрутного таксі.

409

331

-

6.

Перевезено пасажирів у  звичайному  режимі

-

-

100%

7.

Перевезено пасажирів у  режимі  маршрутного таксі.

100%

100%

-

В.о. міського голови                                                    Б.М. Смуток