Звіт про періодичне відстеження регуляторного акту «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква»

Дата : 
2016-03-31

1.      Загальна інформація про регуляторний акт:

 Рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква»

2.      Назва виконавця заходів відстеження: управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, відділ зовнішньої реклами

3.      Цілі прийняття регуляторного акту:

-         нормативне регулювання розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква. 

4.Строк виконання заходів з відстеження:  з 25 лютого  2016 р. по 25 березня  2016 р. 

5. Тип відстеження - періодичне. 

6. Методи відстеження результативності:
Методом  відстеження результатів є аналіз показників відділу зовнішньої реклами управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;  

7. Дані та припущення на основі яких відстежуються результативність:
Даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта є дані статистичної звітності відділу зовнішньої реклами управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

 8. Кількісні та якісні показники  результативності акта:
Показниками результативності акту є бухгалтерські та статистичні дані щодо кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква та сума оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу , що знаходяться в комунальній власності  територіальної громади міста Біла Церква, а саме:

п/п

Показники

Од. виміру

У 2012 р.

У 2013 р.

У 2014 р.

У 2015 р.

У 2016 р. (станом на 01 березня 2016р.)

У 2016 р. (прогнозоване)

1

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква (нових)

одиниць

43

121

21

11

3

 

2.

Сума нарахування за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності  територіальної громади міста Біла Церква

грн.

1509240,10

(без ПДВ)

1963437,56

(без ПДВ)

1795083,79 (без ПДВ)

1714486,33 (без ПДВ)

426972,92 (без ПДВ)

2400000 (без ПДВ)

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Підсумовуючи вищевказане, введення в дію рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква» забезпечило приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України, що регулює розміщення зовнішньої реклами  та надання дозволу на її розміщення. Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати його реалізації мають позитивний характер, але, в зв’язку із внесенням змін Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1173 до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067, даний регуляторний акт необхідно затвердити в новій редакції. 

     Міський голова                                                                                        Г.А. Дикий