Соціальні ініціативи «ПриватБанку» щодо комісій за комунальні платежі

|  22. 03. 2016

«Останнім часом до мене  надходить багато звернень від мешканців міста відносно того, що банки підняли плату за перерахунки комунальних платежів. Це визвало обурення білоцерківців, -зазначив міський голова. -Проте, один із банків - «ПриватБанк» вжив певних заходів щодо зниження цього фінансового навантаження на містян. Я хочу подякувати керівництву даного банку за іхні соціальні ініціативи . Нами на сьогодні досягнуто  домовленість про реалізацію безкомісійних платіжних сервісів для клієнтів банку та пенсіонерів. Особливо ця допомога відчутна літнім людям, які отримують маленькі пенсії».

Детально про  ці соціальні ініціативи присутніх на прес-конференції поінформував керівник Білоцерківського відділення ПАТ «ПриватБанк» Ігор Крилов. Він ознайомив із тарифною політикою «ПриватБанку», яка діє на сьогодні по сплаті комунальних платежів.

Так, для всіх людей похилого віку, які отримують пенсію в даному банку тариф за послугу складає 0 % , тобто - 0 гривень за будь-який комунальний платіж, які вони проводять ( за електро-,  газо-, водопостачання, вивіз сміття, послуги ЖЕКів, телофон , оплату за користування кабельним телебаченням, домофонами тощо).

Банк також працює над тим, щоб знизити ці тарифи й іншим громадянам-пенсіонерам, які не є  клієнтами «ПриватБанку».  Зараз, при сплаті в каси  банку за послуги «Київобленерго» та «Київоблгазу»  для них діє тариф лише 1% , що становить близько 3грн.  По всім іншим комунальним платежам тариф становить -0%.

На сьогодні в Білій Церкві працює 10 відділень ПАТ «ПриватБанк». Крім того, функціонує 42 термінали самообслуговування, які розташовані там, де немає відділень банку.  В терміналах сума комісії за послуги «Київобленерго» та «Київоблгазу »  становить 2 грн., решта  - 0 грн. У пенсіонерів, звичайно, термінали самообслуговування  викликають проблеми, оскільки необхідно вводити певні рахунки, коди та іншу інформацію.  Тому, з метою роз’яснень та допомоги тим громадянам, які ще не вміють користуватися терміналами, у всіх відділеннях банку є спеціалісти, основним завданням яких є надання допомоги клієнтам.

В місті також діють зовнішні термінали самообслуговування, їх в Білій Церкві  17 штук. Вони надають можливість провести проплати цілодобово, включаючи і вихідні дні.

На пропозицію міської влади та звернення депутатів  міської ради керівництвом «ПриватБанку» відпрацьовується можливість відкриття стаціонарних відділень у тих мікрорайонах, де відсутні банківські установи. Зокрема, вже підписано угоди щодо відкриття віддлення в районі вул. Павличенко. Воно матиме і стаціонарні каси і термінали самообслуговування. Також йдуть перемровини щодо відкриття віддлення на масиві Піщаний.

Керівник Білоцерківського відділення ПАТ «ПриватБанк» Ігор Крилов також поінфоромував про можливість проплати комунальних платежів з мінімальною комісією через мережу Інтернет (Приват 24), регулярним платежом через автоматичне відрахування коштів з рахунку  та ін.