Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій

Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві повідомляє.

Відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (далі - Порядок) заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.

При цьому, звертаємо увагу, що згідно ст. 245 Цивільного кодексу України уповноваженою посадовою особою органу місцевого самоврядування (зокрема, ЖЕК, житловими кооперативами тощо) посвідчуються виключно довіреності осіб, які проживають у населеному пункті, де немає нотаріусів.

Місто Біла Церква не відноситься до населеного пункту, в якому немає нотаріусів.

Наголошуємо, що відповідно до п.3 Порядку заява про поновлення виплати раніше призначеної пенсії, подається пенсіонером (опікуном, піклувальником) особисто до органу, що призначає пенсію, за місцем проживання (реєстрації).

Форму заяв закріплено додатком №4 до Порядку.

 

Начальник юридичного відділу
УПФУ у м. Білій Церкві                                                                        Івашев Є.В.