Житлові субсидії за новим порядком

Дата : 
2015-04-06

Урядом розпочато реформування системи держаних соціальних допомог. І першим кроком на цьому шляху стане запровадження з 1 травня 2015 року удосконаленого порядку надання житлових субсидій. Вся система субсидій зазнає кардинальних змін.       

Насамперед будуть скасовані обмеження щодо майнового стану членів домогосподарства. На визначення права на призначення субсидії не буде впливати:

·        наявність у власності 2-х житлових приміщень;

·        наявність у  власності двох автомобілів;

·        здача в найм житлового приміщення;

·        наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в Центрі зайнятості  як безробітні.

Єдине обмеження, яке вводиться – це придбання товарів, послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн., а саме: купівля земельної ділянки, квартири, автомобіля, транспортного засобу, механізму, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку; оплата послуг з будівництва, ремонту квартири або автомобіля, транспортного засобу, механізму, телефонного в т.ч. мобільного зв’язку крім оплати житлово-комунальних послуг у межах соціальних норм житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності.

Крім того право на отримання субсидії отримають громадяни, які винаймають житло. Для цього до управління соціального захисту населення вони мають подати договір оренди житла, зареєстрованого у встановленому порядку.

З 1 Травня 2015 року субсидія буде призначатися на 12 місяців.

Для цього необхідно буде подати лише 2-а документа – заяву і декларацію.

Відомості про доходи громадяни зазначать в декларації за попередній календарний рік, тобто за період з 1 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року.  До декларації вноситься інформація про отримані особою доходи без врахування податку з доходів фізичних осіб, тобто не нараховані доходи, як це відбувається зараз, а ті доходи, які людина отримала на руки.

Бланки заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати  нового зразка жителям нашого міста доставляють організації-надавачі послуг з теплопостачання, газопостачання та електропостачання. Заповнені заяву та декларацію члени домогосподарства, на яких відкриті особові рахунки не раніше 1 травня 2015 року можуть подати особисто до «єдиної приймальні громадян управління соціального захисту населення міської ради  за адресою м. Біла Церква, пров. Ковальський, 14:

графік роботи:            понеділок-п’ятниця:  з 8.00 год. до 19.00 год.(без перерви);

                                     субота: з 9.00 год. до 13.00 год.

або у приймально-консультаційних пунктах, розташованих у житлово-експлуатаційних конторах міста за адресою:

·        Сквирське шосе, 256 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора № 1);

·        вул. Підвальна, 28 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора № 1);

·        Торгова площа, 11 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора № 6);

·        вул. Вернадського, 10 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора № 6);

·        вул. Леваневського, 34 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора № 7);

Прийом громадян у приймально-консультаційних пунктах проводиться:

понеділок, вівторок та четвер: з 8.00 год. до 17.00 год.

середа: з 8.00 год.  до 19.00 год.

п’ятниця: з 8.00 год.  до 16.45 год.

 

Також заява та декларація можуть бути надіслані на адресу управління поштою.

Таким чином, основним принципом призначення субсидії за новим порядком з 1 Травня 2015 р. є довіра.

Але про всі зміні, які відбуватимуться у домогосподарстві протягом часу отримання субсидії, а це

·        зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (для орендарів - інформація про осіб, які фактично проживають);

·        зміни соціального статусу;

·        зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

·        а також про купівлю товарів або оплату послуг на суму, яка перевищує 50 тис.грн.

 

громадяни зобов’язані  протягом місяця повідомити управління соціального захисту населення.

            Якщо громадянин не повідомить про ці зміні або подасть документи з недостовірними даними і під час обов’язкової перевірки це буде виявлено, то надмірно перерахована сума субсидії  повертається громадянами у подвійному розмірі.

            У разі підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги  протягом терміну надання субсидії перерахунки призначених субсидії будуть проводитися управлінням соціального захисту населення  самостійно  без додаткового звернення громадян. При цьому розмір обов’язкового платежу залишається незмінним.

            В управлінні соціального захисту населення Білоцерківської міської ради працюють гарячі лінії. Для отримання необхідної інформації необхідно звертатися за телефонами:

  • 5-33-25         
  • 5-71-23        
  • 5-85-34          
  • 5-45-94

 

Начальник управління соціального захисту
населення Білоцерківської міської ради                                                    Г.Б. Мельніченко