СХЕМА ВЗАЄМОДІЇ УПРАВЛІННЯ ПФУ У м. БІЛІЙ ЦЕРКВІ З ПІДПРИЄМСТВАМИ, УСТАНОВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ

ДОДАТОК ДО СХЕМИ ВЗАЄМОДІЇ УПРАВЛІННЯ ПФУ У М. БІЛІЙ ЦЕРКВІ З ПІДПРИЄМСТВАМИ, УСТАНОВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ МІСТА

(пояснення щодо поетапних кроків учасників процесу призначення пенсій працюючим особам підприємств, установ, організацій)

1.З Центрального сховища бази даних Пенсійного фонду України до управління ПФУ у м. Білій Церкві надходять дані про майбутніх пенсіонерів. Після цього списки обробляються спеціалістами управління та передаються кадровим службам підприємств, установ та організацій міста.

2.Кадровики, в свою чергу, повідомляють співробітників про настання права на пенсію, ознайомлюють з текстом «Пам'ятки майбутньому пенсіонеру» та переліком документів, які необхідно надати для призначення пенсії.

3.Готовий пакет документів для призначення пенсії застрахована особа передає в кадрову службу разом з фотокарткою для виготовлення пенсійного посвідчення.

4.Щочетверга кадровики підприємств подають до управління ПФУ всі необхідні документи для призначення пенсії по особі.

5.Після того, як призначено пенсію, виготовлене пенсійне посвідчення передається кадровикам для вручення працівникам-пенсіонерам.

6.Щочетверга спеціалістами управління проводяться навчання та семінари з кадровими службами підприємств, установ та організацій міста, на яких розглядаються питання, які виникають під час призначення пенсій.