Зверненням громадян – першочергова увага
Відділом звернень громадян проаналізовано стан розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради в 2013 році. Так, в 2013 році до виконавчого комітету Білоцерківської міської ради надійшло поштою 2655 індивідуальних та колективних звернень.
По Урядовій «гарячій лінії» надійшло 510 електронних звернення.
Протягом 2013 року надійшло 130 запитів на отримання публічної інформації.
В 2013 році міським головою Савчуком В.П. та заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради було проведено 68 прийомів громадян, на яких побувало 775 заявників.
Разом усіх звернень 4068
З усіх звернень, які надходили до виконавчого комітету міської ради переважали звернення з питань соціального захисту, комунального господарства, земельних відносин та житлової політики.
Так в порівнянні із 2012 роком надійшло звернень:
Найменування питання | Кількість звернень | |
2013
| 2012 | |
Земельні відносини | 350 | 387 |
Комунальне господарство | 1271 | 1155 |
Житлова політика | 422 | 377 |
Соціальний захист | 875 | 1120 |
Транспорт | 68 | 71 |
Протягом року проводилися засідання постійно діючих комісій.
В 2013 році було проведено 17 засідань комісії з питань надання житлово-комунальних субсидій і пільг, 53 - з питань землекористування та 13 засідань робочої групи з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення міста по програмі «Турбота».
На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року за №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» звернення таких категорій населення, як інваліди Великої Вітчизняної війни, жінки яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» розглядалися в першу чергу і особисто міським головою Савчуком В.П.
Згідно із затвердженим міським головою графіком особистого звітування керівників управлінь та відділів про роботу із зверненнями громадян та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року за №109 на засіданнях виконавчого комітету прозвітували про свою роботу із зверненнями громадян управління соціального захисту населення, містобудування та архітектури, охорони здоров'я, житлово-комунального господарства; відділи з питань землекористування, обліку та розподілу житла.
Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови за № 12Р від 12 лютого 2013р., проведено 21 зустріч в «прямих ефірах» на ТРК «Крокус-1» посадових осіб місцевого самоврядування із жителями м.Біла Церква.
Систематично проводяться зустрічі міського голови Савчука В.П. із трудовими колективами, молодіжними організаціями міста.
З метою більш оперативного вирішення питань, з якими звертаються жителі міста, на виконання вимог ст.22 Закону України «Про звернення громадян», в грудні 2013 р. міським головою Савчуком В.П. було проведено 8 зустрічей із жителями Білої Церкви в мікрорайонах міста. Ці зустрічі відвідало близько 3500 мешканців міста. Було поставлено 215 запитань. Під час проведення зустрічей на 88 звернень було надано відповідь, інші 137 запитань взято на контроль.
Велика увага приділялася зверненням, які були отримані Адміністрацією Президента України в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» 21 березня 2013 року. Були створені комісії, які розглядали звернення громадян із виходом на місце. На всі звернення заявників було надано своєчасну відповідь та допомогу.
Крім того, з метою оперативного інформування жителів міста про вирішення питань щодо звернень громадян посадовими особами місцевого самоврядування, в місті систематично проводяться прес-конференції та зустрічі із представниками міських засобів масової інформації. Зокрема, за звітний період міський голова В.П. Савчук провів 7 прес-конференцій. Керуючим справами виконавчого комітету міської ради Н.І. Дудко було проведено 21 зустріч із представниками ЗМІ.
Одним із важливих пріоритетів в роботі виконавчого комітету є розвиток взаємодії із громадськістю міста. Виконанню цього завдання активно сприяє «телефон довіри 5-36-64», який дозволяє оперативно отримувати інформацію від жителів міста для своєчасного реагування та вирішення питань, поставлених мешканцями міста.
Протягом 2013 року 16 разів в засобах масової інформації та на офіційному ВЕБ-сайті Білоцерківської міської ради було оприлюднено звіти про прийоми міським головою.
Продовжують працювати дві юридичні консультації, що створені на базі юридичного факультету Білоцерківського національного аграрного університету, які надають безкоштовні консультації мешканцям міста.
Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради і надалі буде спрямовувати свою роботу на дотримання законодавства України по роботі із зверненнями громадян.
Начальник відділу
звернень громадян В.І.Дем’янчук