Управління ПФУ у м. Білій Церкві інформує:

Аналіз стану виконання структурними підрозділами управління ПФУ у м. Білій Церкві Київської області наказів та листів Пенсійного фонду України та інших документів свідчить, що в цілому організація виконання документів та здійснення контролю за ними носить системний характер. Проводяться заходи щодо поліпшення стану виконавської дисципліни у відділах ,контролюється дотримання термінів виконання документів.

За 9 місяців 2013 року до управління надійшло 22472 документа: з Головного управління ПФУ у Київській області - 1386, з управлінь ПФУ в інших районах та містах - 1404,  від підприємств, установ, СПД  - 19682. Це на 1687 документів менше, ніж за відповідний період минулого року (24159) . Протягом 9 місяців 2013 року здійснювався постійний контроль за виконанням 1228 документів ( за відповідний період 2012 року – 898 документів). Всі документи, що підлягали виконанню, виконані в установлені терміни. Найбільше контрольних документів було на виконанні у відділі з призначення пенсій – 455, юридичному відділі – 217.

З 01 січня по 30 вересня 2013 року зареєстровано 22453 одиниць вихідної кореспонденції, це на 8826 більше, ніж за відповідний період минулого року (13627).

Протягом 9 місяців 2013 року до управління надійшло 10383 письмових звернень, що у 6,8 разів більше, ніж за відповідний період минулого року (1528 ). До управління надійшло 60 запитів на публічну інформацію. Найбільше запитів надійшло стосовно питань пенсійного забезпечення різних категорій громадян. На всі звернення та запити надано вичерпні відповіді у встановлені терміни.

Для  відвідувачів   в приміщенні управління розміщені наглядні інформаційно - роз»яснювальні матеріали, які постійно оновлюються в зв’язку зі змінами в законодавстві України, є світлодіодне табло з інформацією про зміни в законодавстві, яке знаходиться в громадський приймальні управління. Інформація про діяльність управління та про зміни в пенсійному законодавстві постійно оновлюється на «ВЕБ-сторінці» Міської ради м.Білої Церкви.

Начальник загального відділу                                                                                     Ткач О.Д.