Звіт про базове відстеження регуляторного акту

Дата : 
2013-02-14

Звіт про базове відстеження регуляторного акту

Про внесення змін в рішення  міської ради  від 23 грудня 2005 року№405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста»

      1. Загальна інформація про регуляторний акт:

 Рішення міської ради «Про внесення змін в рішення  міської ради  від 23 грудня 2005 року №405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста»

     2. Назва виконавця заходів відстеження: управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, відділ зовнішньої реклами

     3. Цілі прийняття регуляторного акту:

-     нормативне регулювання розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква.

      4. Строк виконання заходів з відстеження:    з 25 січня  2013 р. по 04 лютого  2013 р.

      5. Тип відстеження  - БАЗОВЕ

      6. Методи відстеження результативності :

Методом  відстеження результатів є аналіз показників відділу зовнішньої реклами управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

       7. Дані та припущення на основі яких відстежуються результативність:

Даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта є дані статистичної звітності відділу зовнішньої реклами управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

        8. Кількісні та якісні показники  результативності акта :

Показниками результативності акту є бухгалтерські та статистичні дані щодо кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква та сума оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу , що знаходяться в комунальній власності  територіальної громади міста Біла Церква, а саме: 

п/п

Показники

Од. вимі-ру

У 2011 році

У 2012 році

У 2013 році

(прогнозовано)

1

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква (нових)

Оди-ниць

 

30

 

43

 

45

2.

Сума нарахування за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності  територіальної громади міста Біла Церква

 

 

грн.

 

1719406,28 (з ПДВ)

 

1509240,10

(без ПДВ)

 

1600000

(без ПДВ)

 9. Оцінка прогнозованих результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Підсумовуючи вищевказане, введення в дію рішення Білоцерківської міської ради «Про внесення змін в рішення  міської ради  від 23грудня 2005 року№405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста» сприятиме досягненню цілей, визначених у аналізі регуляторного впливу. Остаточний висновок з цього приводу можна буде зробити за результатами проведення повторного відстеження результативності даного акта.

     Міський голова                                                                                      В.П. Савчук