Інформація про придбання виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради житла для соціально-незахищених верств населення

Дата : 
2012-10-01

Інформація щодо придбання виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради житла за рахунок бюджетних коштів та коштів заявника по Програмі придбання,будівництва житла в м. Біла Церква для соціально-незахищених верств населення, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради № 105 від 21 серпня 2006 року

 

 Відповідно до пункту 8 Програми придбання, будівництва житла в м. Біла Церква для соціально-незахищених верств населення, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради № 105 від 21 серпня 2006 року (далі – Програма) предметом закупівлі за дольовою участю міської ради у придбанні житла за рахунок бюджетних коштів (інших джерел не заборонених чинним законодавством України) у розмірі 50 відсотків від вартості житла  та коштів заявника в розмірі 50 відсотків від вартості житлає однокімнатні квартири в новобудовах , які здані в експлуатацію не раніше 2010 року.

Суб’єкти (учасники), які  бажають  взяти участь у даній Програмі подають до виконавчого комітету  Білоцерківської міської ради до 08 жовтня 2012 року свою пропозицію, яка має містити:

1.Відомості про учасника (довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, яка містить відомості про учасника: реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів);  керівництво (посада, прізвище, ім’я, по – батькові, документ, що підтверджує повноваження керівника учасника).

2.Інформацію щодо предмета закупівлі (по кожній квартирі окремо):

-назву вулиці, номер будинку, номер квартири, поверх;

-рік вводу  в експлуатацію будинку, в якому знаходиться квартира;

-житлова площа квартири;

-загальна площа квартири;

-вартість 1 кв. м. загальної площі, грн.;

-загальна вартість квартири, грн. (з ПДВ);

-відсутність заборгованості по комунальним платежам;

-загальна вартість пропозиції учасника ( з ПДВ), грн

3.  Наступні документи:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта, завірена печаткою учасника, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб;

- копія довідки ЄДРПОУ, завірена печаткою Учасника;

- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія свідоцтва про сплату єдиного податку;

- відсутність заборгованості з виплати податків та зборів (обов’язкових платежів) – оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету,

- здійснення підприємницької діяльності відповідно до положень його статуту (лист в довільній формі з інформацією про статус учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що учасник веде господарську діяльність щодо предмету закупівлі. Нотаріально завірена копія статуту або іншого установчого документу);

- документ, який підтверджує, що учасник не був притягнутий до відповідальності за корупційні правопорушення (документ складається у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою);

- відсутність рішення про визначення учасника в установленому законом порядку банкрутом чи відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура (оригінал або нотаріально завірена копія довідки відповідного уповноваженого органу Міністерства економіки України про відсутність підприємства-учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство;

- нотаріально завірена копія декларації про готовність обєкта до експлуатації;

- інші відомості, які вважає за потрібне надати учасник.

Примітка:

а) у разі необхідності виконавчий комітет має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади,  підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

б) усі документи (за винятком оригіналів, виданих іншими установами) подаються у письмовій формі, прошиті, пронумеровані, завірені підписом керівника або уповноваженої особи  та власною печаткою учасника.

Вищезазначені відомості подаються за адресою: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого,15 (телефон для довідок: 5-40-03).

В.о. начальника відділу комунальної

власності та концесії міської ради                                                           О.П. Костюшко