Протокол засідання за круглим столом щодо обговорення проекту рішення

Дата : 
2012-04-06

П Р О Т О К О Л

засідання за круглим столом щодо обговорення проекту рішення «Про затвердження

розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються

за запитом на інформацію, розпорядником  якої є Білоцерківська міська рада та  її  виконавчий комітет, та Порядку відшкодування цих витрат»

 

м.Біла Церква                                                                                              30 березня 2012р.

вул.Я.Мудрого,15                                                                                       900

Мала зала

 

Головуючий на засіданні за  круглим столом

секретар міської ради Олійник Олександр Борисович 

 

            Присутні: Дудко Ніна Іванівна – керуючий справами виконавчого комітету міської ради;     

                              Карпенко Олена Олександрівна –начальник управління економіки міської ради;

                              Коверда Вадим Миколайович – депутат міської ради, голова постійної комісії у справах бюджету,

                                                                   фінансів і цін;

                              Коробенко Лариса Степанівна – начальник організаційного відділу міської ради;

                              Кудлацька-Тишко Валентина Валентинівна – начальник юридичного відділу виконавчого

                                                                  комітету міської ради;

                              Копаниця Валентина Григорівна – начальник відділу бухгалтерії –

                                                                  головний бухгалтер виконавчого комітету міської ради

                              Шемберко Анатолій Васильович – начальник загального відділу

                                                                  виконавчого комітету міської ради;

                              Гавва Олена Аркадіївна – головний спеціаліст відділу інформаційних

                                                                  ресурсів та зв’язків з громадськістю,

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

                        -Обговорення проекту рішення «Про затвердження розміру фактичних

                          витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на

                          інформацію, розпорядником  якої є Білоцерківська міська рада та  її 

                          виконавчий комітет, та Порядку відшкодування цих витрат»

 

СЛУХАЛИ: - головуючого на засіданні  за круглим столом секретаря міської ради

            Олійника Олександра Борисовича, який проінформував  учасників 

обговорення про необхідність прийняття відповідного проекту рішення «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником  якої є Білоцерківська міська рада та  її  виконавчий комітет, та Порядку відшкодування цих витрат» відповідно  до ст..21 ч.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови  Кабінету Міністрів України від 13.07.2011р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та з метою. упорядкування роботи Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету з забезпечення  запитувачів публічною інформацією.

 

            Секретар міської ради  запросив висловити з цього питання свої думки, щоб прийти до спільної позиції.

   

ВИСТУПИЛИ:

            Карпенко Олена Олександрівна -  начальник управління економіки міської ради, яка зауважила, що проект  рішення «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником  якої є Білоцерківська міська рада та  її  виконавчий комітет, та Порядку відшкодування цих витрат» розробляється  як регуляторний акт  і розрахунки вартості копіювання та друку для будь-якого формату проводились станом на 01.03.2012р.

 

             Коверда Вадим Миколайович – депутат міської ради,  голова постійної комісії у справах бюджету, фінансів і цін зауважив, що на засіданні постійної комісії були висловлені пропозиції щодо встановлення  0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки при копіювання  або друку копії документів будь-якого формату, якщо  в документах з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк).

 

Кудлацька-Тишко Валентина Валентинівна – начальник юридичного відділу виконавчого комітету міської ради зауважила, що проект рішення  встановлює порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання  або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, а порядок надання послуги визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», що стосується депутатів міської ради – то порядок надання послуг визначений Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

УХВАЛИЛИ:

            Учасники публічного обговорення підтримали проект рішення   «Про затвердження розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником  якої є Білоцерківська міська рада та  її  виконавчий комітет, та Порядку відшкодування цих витрат»

 

Головуючий на засіданні за круглим столом

секретар міської ради                                                                                  О.Б.Олійник 

 

За секретаря                                                                                                 Л.С. Коробенко