РОБОТА УПРАВЛІННЯ СОЦЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

|  30. 03. 2012

У зверненнях громадян відображаються найрізноманітніші питання сьогодення: призначення та виплата державної соціальної допомоги, житлово-комунальних субсидій, отримання санаторно-курортних путівок та  протезно-ортопедичних   виробів,  призначення та виплата допомог,компенсацій та видатків особам,постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, отримання житлово-комунальних пільг пільговими категоріями громадян, встановлення статусу особам,постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 Станом на 01 січня  2012 року до  управління соцзахисту населення Білоцерківської міської ради надійшло 10911 усних та 92487  письмових заяв та звернень громадян, станом на 01 квітня  2012 року 4011 усних та  1194 письмових заяв та звернень : 

 

      2011 рік

Станом на 01.04.2012 року

   від Адміністрації Президента України

  21

2

 від обласної державної адміністрації

  204

15

 від виконавчого комітету міської ради

1175

301

 від депутатів міської ради-

14

5

 особисто від громадян міста

91073

871

 З них:

 

   2011 рік

Станом на 01 квітня 2012 року

звернення інвалідів війни

68

7

учасників Великої Вітчизняної війни

259

19

робітників,службовців

12805

398

інших

79335

770

В порівнянні з 2010 роком кількість звернень громадян до виконавчого комітету міської ради збільшилось,що свідчить про високий рівень довіри громадян до міської влади, дієвість заходів, що вживаються за зверненнями,підвищення рівня сподівань на ефективну допомогу у вирішенні порушених питань.

 Всі заяви та звернення громадян в основному задоволені, окрім звернень та заяв в яких викладені питання та скарги суперечать діючому чинному законодавству  (  заявник  не має право на отримання певного виду державних соціальних допомог та  компенсацій,  на отримання житлово-комунальних субсидій,пільг та інше)

 Особливо багато звернень від соціально незахищеної категорії населення  - пенсіонерів, ветеранів війни і праці, інвалідів та багатодітних сімей з приводу надання матеріальної допомоги, переважна більшість яких задоволена шляхом прийняття рішення про надання матеріальної допомоги за рахунок коштів міського бюджету по програмі „Турбота” та отримання продуктових наборів через територіальний центр соцобслуговування пенсіонерів та одиноких громадян. Так, за 2011 рік згідно заяв та звернень громадян надано матеріальної допомоги за рахунок коштів міського бюджету по програмі „Турбота”   635 громадянам (на суму  206  тисяч гривень).

 В управлінні соціального захисту населення Білоцерківської міської ради на основі Інструкції з діловодства за зверненнями громадян діє система по роботі із зверненнями громадян.    Згідно наказу  від 01 березня 2006 року № 9К  відповідальним за реестрацію та дотримання строків надання відповідей на заяви та звернення громадян призначено головного спеціаліста з кадрової роботи та звернень громадян Загородню Г.І.   Реєстрація, виконання та контроль звернень громадян проводиться  згідно Інструкції. Всі заяви та скарги в день надходження рееструються в журналі вхідної реестрації звернень громадян та під особистий підпис надаються виконавцю з вказаними термінами виконання. За результатами розгляду заяв та скарг надаються письмові відповіді з обов»язковим дотриманням термінів виконання.

 В управлінні на видних місцях вивішені графіки прийому громадян, начальник управління та  заступник ведуть особистий прийом громадян згідно встановленого графіку.

 З метою недопущення черг до спеціалістів управління прийом ведеться згідно попереднього запису, крім того в 2011 році було 28 виїздних прийомів до громадян з обмеженими фізичними можливостями. З метою  оперативного вирішення питань в кожному відділі управління діє телефон «гарячої лінії», по якому громадяни міста можуть отримати інформацію з питань,що відносяться до компетенції управління.

 По всіх заявах та зверненнях надаються  своєчасні та вичерпні відповіді з посиланням на законодавчі акти. Відділом звернень громадян зауважень щодо порушень термінів розгляду заяв та звернень за  2011 рік та станом на 01 квітня  2012 року  не було.

 Регулярно проводиться навчання з начальниками відділів управління по вивченню закону України « Про звернення громадян» з метою недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим організаціям.

 Приділяється особлива увага вирішенню проблем,з якими звертаються ветерани війни і праці, інваліди,громадяни,які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,багатодітні сім»і та одинокі матері.

 Щомісяця ведеться контроль стану роботи із зверненнями громадян в управлінні відділом  звернень громадян Білоцерківського міськвиконкому, щотижня ці питання обговорюються на оперативних нарадах управління та проводиться аналіз звернень. Результати заносяться до протоколу.

 Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 21.05.2005 року № 113 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги »  з 20 лютого 2008 року  в управлінні соціального захисту населення впроваджено єдину технологію прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги та згідно єдиної технології діє три нових відділи управління : відділ організації і прийому громадян з питань надання соціальних допомог, відділ надання соціальних допомог та відділ виплати соціальних допомог,які  знаходяться в новому пристосованому для  прийому громадян та з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями  приміщенні за адресою провулок Ковальський,14.

 З 20 лютого 2008 року  – з часу коли в управлінні запровадження єдина технологія, і до цього часу робота за цією сучасною методикою допомогла оптимізувати роботу управління в частині надання державних соціальних допомог, таким чином організувати роботу, щоб назавжди забути слова: “черги”; “соціальна напруга”; “невдоволеність громадян якістю обслуговування”.

 Відповідно до Закону України « Про доступ до публічної інформації» та з метою здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні управління соціального захисту населення, в приймальній управління створене спеціальне місце для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію та створені умови для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичними можливостями.

 По місцевому радіо, на телебаченні, на офіційному веб-сайті міської ради та через друковані засоби масової інформації міста постійно ведеться інформування населення міста та роз»яснення  Законів України соціального спрямування. Протягом 2011 року було розміщено  в засобах масової інформації 109 повідомлень та роз»яснень з питань соціального захисту населення.

 Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради і надалі буде приділяти першочергову увагу розгляду звернень громадян та вирішенню питань, що викладені у зверненнях.