Відбулося засідання виконавчого комітету
27 грудня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
Схвалено кошторис громади на наступний рік
У ході засідання члени виконавчого комітету схвалили проєкт бюджету Білоцерківської міської територіальної громади на 2023 рік.
Доповідаючи питання начальник управління фінансів міської ради Світлана Терещук зупинилася на основних показниках документу, які буде запропоновано депутатам міської ради на затвердження.
Так, доходна частина місцевого бюджету становитиме 2 млрд 409,1 млн. в т.ч. загальний фонд - 2 млрд 351,7 млн та спеціальний фонд – 57,4 млн. грн. Міжбюджетний трансфер складатиме 343,2 млн. грн.
Виходячи з цього, податкові та неподаткові надходження Білоцерківської громади складають 2 млрд. 9 млн. гривень. Це на 26% більше від бюджету громади 2022-го року, але на 12,4% менше від очікуваного, тому що дуже важко і практично неможливо спланувати доходну частину міського бюджету, у зв’язку з тим, що основний податок, який надходить до нашої громади – це доходи з фізичних осіб.
Так, ПДФО займає майже 73% в структурі доходів це 1 млрд 463 млн грн. З них, 50 %– це податок із грошового забезпечення військовослужбовців (729 млн грн).
Наступні групи податків, які формують доходну частину місцевого бюджету (близько 19%), це інші доходи та збори.
Світлана Терещук наголосила, що детальний аналіз запланованого порядку надходжень міститься у проєкт рішення, члени виконавчого комітету мали можливість ознайомитися із усіма його показниками.
Вперше у цьому році буде запроваджено дотацію вилучення коштів з місцевого до державного бюджету у сумі 74,6 млн грн відповідно до чинного законодавства України.
Відтак, як повідомила начальник управління фінансів міської ради 1 млрд 834 млн грн буде спрямовано на виконання видаткової частини міського бюджету.
Загальний фонд становитиме 1 млрд 641, 2 млн грн: на захищені статті, серед яких заробітна плата (740 млн грн), розрахунки за спожиті енергоносії (250,5 млн грн), забезпечення харчування дітей у навчальних закладах (31,7 млн грн), забезпечення бюджетних установ (60 млн грн); на реалізацію місцевих програм виділено більш, ніж 620 млн грн.
Про вшанування Героя
З метою увічнення пам’яті загиблого захисника України Андрєєва Аркадія Сергійовича – випускника Білоцерківської гімназії слов’янських мов – початкової школи №1 виконавчий комітет міської ради надав дозволів на встановлення меморіальної дошки Герою на фасаді закладу.
Звіт про роботу ДЖКГ за поточний рік
Прозвітувала про роботу департаменту житлово-комунального господарства міської ради заступник начальника структурного підрозділу Альона Колотницька.
Зокрема вона наголосила, що працівниками департаменту надаються консультації відвідувачам; розглядаються письмові заяви, скарги громадян, депутатів, звернення на «гарячу лінію» та організовується робота з надання вичерпних відповідей і вжиттю заходів з метою вирішення життєво необхідних питань, що стосуються мешканців міста.
Крім того, з 2019 року в департаменті працює відділ-центр оперативною реагування. Працівники ЦОРу цілодобово приймають, реєструють телефонні дзвінки мешканців міста з різних питань діяльності різних міських служб.
Станом на 01.12.2022 року до департаменту ЖКГ надійшло 13775 заяв, скарг, звернень громадян, 9 запитів на публічну інформацію та 5 депутатських звернень.
Кількість звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року збільшилась на 1470, записи на публічну інформацію зменшились на 9, депутатських звернень від депутатів усіх рівнів також зменшилось на 35.
При цьому, на Урядову гарячу лінію надійшло на 59 звернень більше, ніж в аналогічному періоді 2021 року.
До центру оперативного реагування департаменту надійшло на 2034 звернення більше, ніж в 2021 році.
У заявах, скаргах та зверненнях громадян міста до департаменту піднімалися найрізноманітніші питання сьогодення. Найбільше із них стосувалося: обстеження квартир після ракетного удару, санітарного утримання територій міста, утримання зелених насаджень, необхідності проведення робіт з благоустрою, капітальних ремонтів покрівель будинків, ремонтів ліфтового обладнання та ін.
Затверджено норми надання послуг з вивезення побутових відходів
Під час засідання виконавчого комітету було затверджено норми надання послуг з вивезення побутових відходів та території Білоцерківської міської територіальної громади на 2023-2027рр.
Варто наголосити, що відповідно до чинного законодавства України норми надання послуг з вивезення побутових відходів переглядаються один раз на п’ять років. Діючі наразі норми були затверджені рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради №445 від 28.11.2017 року (зі змінами). Тому, є необхідність у цьому році провести відповідну процедуру.
Нові норми розроблені Державним підприємством «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства», вони надають можливість цивілізовано здійснювати процес поводження з побутовими відходами в громаді, обраховувати об’єми побутових відходів, які утворюються і обліковувати об’єм послуг, які надаються виконавцем.
Даний проєкт регуляторного акту пройшов усі необхідні процедури і підготовки згідно із чинним закододавством.
Проєкт рішення та аналіз регуляторного впливу зазначеного регуляторного акту були оприлюднені на на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (bc-rada.gov.ua/node/13970 30) листопада 2022 року.
Під час засідання також були:
-одним із рішень, які стосувалися квартирних питань, стало рішення про взяття ряду членів сімей загиблих воїнів на квартирний облік. Також прийнято рішення про виключення з переліку службового житла та видача ордера постійного зразка з можливістю подальшої приватизації квартири родині загиблого Героя України, майора 72-ї ОМБР Андрія Верхогляда;
- затверджені плани роботи виконавчого комітету Білоцерківської міської ради на перший квартал наступного року та на 2023рік в цілому;
- затверджені фінансові плани на 2023 рік комунальних та комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради;
- погоджено проведення концерту «The orchestra Lords of the Sound» 14 січня 2023 року;
- затверджено склад комісій з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості біля ряду об’єктів у місті;
- розглянуті деякі питання щодо квартирного обліку;
- розглянуті заяви щодо надання дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами;
- розглянуто ряд опікунських та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.