Звіт про базове відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення Білоцерківської міської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2021 рік»
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Білоцерківської міської ради від 15 липня 2020 року № 5570-99-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2021 рік».
2. Виконавець заходів з відстеження – управління економіки Білоцерківської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта:
Визначено цілі державного регулювання:
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України, а саме затвердження ставок місцевих податків і зборів:
1) земельного податку
2) ) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
3) єдиного податку;
4) транспортного податку;
5) туристичного збору.
- забезпечення зростання податкових надходжень до міського бюджету водночас із збереженням сприятливого бізнес-середовища для підприємців.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 15 листопада 2021 року по 15 грудня 2021 року.
5. Тип відстеження: БАЗОВЕ
6. Методи одержання результатів відстеження:
- аналіз виконання плану доходів загального фонду місцевого бюджету (власних надходжень) за 1-ше півріччя 2021 року.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта, є статистичні дані управління фінансів Білоцерківської міської ради і управління самоврядного контролю Білоцерківської міської ради щодо надходжень до місцевого бюджету місцевих податків і зборів від суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб, зареєстрованих на території Білоцерківської міської територіальної громади.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
№ з/п |
Показники результативності | Од. вимі-ру | 6 місяців 2020 року | 6 місяців 2021 року | Відхилення | |
в натуральних показниках | % | |||||
1.1. | Надходження від плати за землю з юридичних осіб | грн | 38 766 997,89 | 33 092 355,86 | -5 674 642,03 | -14,6% |
1.2. | Надходження від плати за землю з фізичних осіб | грн | 1 030 581,22 | 7 385 378,41 | 6 354 797,19 | 616,6% |
2.1. | Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від юридичних осіб | грн | 106 284,61 | 306 685,11
| 200 400,5 | 188,6% |
2.2. | Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від фізичних осіб | грн | 2 549 383,42 | 2 657 352,28
| 107 968,86 | 4,2% |
2.3. | Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від юридичних осіб | грн | 17 267 767,48 | 15 532 047,64
| -1 735 719,84 | -10,1% |
2.4. | Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від фізичних осіб | грн | 11 673 175,54 | 11 084 984,75
| -588 190,79 | -5% |
3.1 | Надходження від сплати єдиного податку з юридичних осіб | грн | 12 316 471,31 | 15 599 716,33
| 3 283 245,02 | 26,7% |
3.2. | Надходження від сплати єдиного податку з фізичних осіб | грн | 84 945 309,81 | 95 191 093,50
| 10 245 783,69 | 12,1% |
3.3. | Надходження від сплати єдиного податку з сільськогосподарських виробників | грн | - | 1 661 648,45
| - | - |
4.1. | Надходження від сплати транспортного податку з юридичних осіб | грн | 128 937,50 | 174 999,39 | 46 061,89 | 35,7% |
4.2. | Надходження від сплати транспортного податку з фізичних осіб | грн | 276 192,26 | 129 385,53
| -146 806,73 | -53,2% |
5.1. | Надходження від сплати туристичного збору з юридичних осіб | грн | 47 979,37 | 32 955,41
| -15 023,96 | -31,3% |
5.2. | Надходження від сплати туристичного збору з фізичних осіб | грн | 30 395,72 | 30 104,92
| -290,8 | -0,96% |
6. | Кількість суб’єктів господарської діяльності, на яких поширюється дія регуляторного акта, а саме платників: |
|
|
|
|
|
плати за землю з юридичних осіб | осіб | 641 | 824 | 183 | 28,5% | |
плати за землю з фізичних осіб
| осіб | 1767 | 2368 | 601 | 34,0% | |
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від юридичних осіб | осіб | 24 | 37 | 13 | 54,2% | |
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від фізичних осіб | осіб | 2185 | 1646 | -539 | -24,7% | |
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від юридичних осіб | осіб | 364 | 422 | 58 | 15,9% | |
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від фізичних осіб | осіб | 1032 | 1008 | -24 | -2,3% | |
єдиного податку з юридичних осіб
| осіб | 437 | 481 | 44 | 10,1% | |
єдиного податку з фізичних осіб
| осіб | 9329 | 9035 | -294 | -3,2% | |
єдиного податку з сільськогосподарських виробників | осіб | - | 39 | - | - | |
транспортного податку з юридичних осіб | осіб | 7 | 8 | 1 | 14,3% | |
транспортного податку з фізичних осіб | осіб | 21 | 9 | -12 | -57,1% | |
туристичного збору з юридичних осіб | осіб | 6 | 6 | 0 | 0% | |
туристичного збору з фізичних осіб | осіб | 7 | 10 | 3 | 42,9% | |
7. | Рівень поінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів (оприлюднення рішення про встановлення місцевих податків і зборів в м. Білій Церкві на 2020 рік в друкованих і електронних ЗМІ територіальної громади міста) |
| Рішення Білоцерківської міської ради від 27 червня 2019 року № 3986-73-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020 рік» було оприлюднене на офіційному вебсайті Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів за електронною адресою: https://bc-rada.gov.ua/ у визначені законодавством терміни |
Міський голова Геннадій ДИКИЙ