Оголошення про проведення засідання «круглого столу» з обговорення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження Порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів

Дата : 
2021-10-13

Оголошення про проведення засідання «круглого столу»

з обговорення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення Білоцерківської міської ради «Про затвердження  Порядку визначення плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Білоцерківської міської територіальної громади»

Повідомляємо, що 20 жовтня 2021 року о 10.00 год. у великій залі виконавчого комітету Білоцерківської міської ради за адресою: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 15 відбудеться засідання «круглого столу» з обговорення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради  «Про затвердження Порядку визначення плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Білоцерківської міської територіальної громади».

      З проєктом рішення та аналізом регуляторного впливу  до них можна ознайомитись на офіційному вебсайті   Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів bc-rada.gov.ua в розділах «Актуально» та «Проєкти рішень міської ради» від   21 вересня  2021 року.

Заступник міського голови                                Олег УСЕНКО