Відбулося засідання десятої сесії Білоцерківської міської ради VІІІ скликання
25 лютого відбулось засідання десятої сесії Білоцерківської міської ради VІІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
Звернення до Верховної Ради України
На початку сесійного засідання депутати підтримали звернення до Верховної ради України щодо необхідності належного врегулювання на законодавчому рівні умов надання підприємствам, установам, закладам та організаціям нежитлових приміщень комунальної форми власності в оренду.
У зверненні висловлено прохання ініціювати питання змін до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ та передбачити в даному законі чітку можливість для органів місцевого самоврядування встановлювати підприємствам, установам, закладам та організаціям пільгову орендну плату за користування нежитловими приміщеннями комунальної форми власності.
Відсутність чітких положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» у вищезазначеній частині створює для громад ризики тиску з боку контролюючих органів.
Про зміни до Регламенту міської ради
Депутати підтримали рішення, яким внесли зміни до Регламенту Білоцерківської міської ради VIII скликання, затвердженого рішенням ради від 10 грудня 2020 року № 03-02-VIII «Про затвердження Регламенту Білоцерківської міської ради VIII скликання» (зі змінами та доповненнями).
Так, доповнено статтю 371 щодо процедури об’єднання обговорення кількох пов’язаних між собою питань порядку денного за пропозицією голови пленарного засідання або депутатів. Тобто міська рада може об’єднати обговорення кількох пов’язаних між собою питань (блок питань) порядку денного сесії. Якщо з цього приводу в депутатів виникатимуть заперечення, відповідне рішення прийматиметься радою, більшістю від загального складу ради за процедурним рішенням.
Проєкти рішень (блоку питань) голосуватимуться депутатами як одне загальне рішення. Результати голосування стосуватимуться кожного питання окремо.
Затверджено Регламент виконавчого комітету Білоцерківської міської ради
Депутати міської ради затвердили Регламент виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, який регулює організаційно-процедурні питання діяльності даного органу.
Дотримання Регламенту є обов’язковим для членів виконавчого комітету, посадових осіб усіх виконавчих органів міської ради, інших осіб присутніх на засіданнях виконавчого комітету.
Регламентом визначено, що засідання виконавчого комітету проводяться відкрито, крім розгляду проєктів рішень, що містять інформацію з обмеженим доступом.
Відкритість засідань виконавчого комітету забезпечується шляхом розміщення загальним відділом міської ради інформації про час і місце засідань виконавчого комітету на офіційному вебсайті міської ради.
Відкритість засідань виконавчого комітету також забезпечується шляхом здійснення онлайн-трансляцій засідань. Записи онлайн-трансляцій зберігаються у відкритому доступі в мережі інтернет, при цьому на вебсайт міської ради завантажуються відповідні посилання на відеофайли.
Акредитовані журналісти та представники засобів масової інформації як і раніше матимуть можливість вільно відвідувати засідання, з урахуванням фізичної спроможності приміщення в якому проводиться засідання виконавчого комітету та за умови їх реєстрації, шляхом пред’явлення документа, що посвідчує особу або службового посвідчення.
Регламент також містить норми щодо складу та повноважень виконавчого комітету; визначає як здійснюватиметься планування роботи органу; врегульовує порядок підготовки і проведення засідань виконавчого комітету та підготовки проєктів рішень, а також прописує порядок проведення дистанційних засідань.
Затверджено цільову програму матеріально-технічного забезпечення комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради на 2021 рік
Метою Програми є реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення заходів спрямованих на покращення якості та доступності медичної допомоги і тим самим - досягнення максимально можливого рівня здоров’я для всіх жителів Білоцерківської міської територіальної громади.
Фінансування Програми у 2021 році здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, вона працюватиме на забезпечення стабільної роботи комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради відповідно до їх функціонального призначення.
Обсяг коштів, які планується залучити на виконання Програми становить 87 054 885,00 грн. За ці кошти буде придбано для комунальних лікарняних установ необхідне медичне обладнання, проведено капітальні ремонти, реконструкцію певних об’єктів.
Доповідь першого заступника міського голови Інни Новогребельської з даного питання можна переглянути на ютуб-каналі БМР.
Іншим рішенням депутатами також було затверджено цільову програму фінансової підтримки КНП БМР «МЦПМСД №1» та КНП БМР «МЦПМСД №2» на 2021 рік.
Затверджено Програму «Розвиток та підтримка комунальної системи централізованого теплопостачання м. Біла Церква на 2019-2023 роки»
Основною метою Програми є розвиток системи централізованого теплопостачання, підвищення ефективності надійності та якості функціонування такої житлово-комунальної послуги як теплопостачання населенню міста.
Для досягнення поставленої мети передбачається виконання наступних завдань: відновлення платоспроможності; здійснення заходів реконструкції теплових мереж комунальної власності територіальної громади міста Біла Церква із заміною трубопроводів на попередньоізольовані; реконструкція, технічне переоснащення та оновлення обладнання котелень комунальної власності територіальної громади міста Біла Церква.
Фінансова підтримка для реалізації запланованих заходів надаватиметься на безповоротній основі:
- якщо відшкодування збитків окремим підприємствам, які через умови господарювання, установлені законодавством, не покривають витрат на виробництво товарів, що може привести до їх банкрутства;
- для фінансування витрат на поновлення платоспроможності підприємств, діяльність яких пов’язана з суспільними інтересами.
У всіх інших випадках фінансова підтримка надається винятково на поворотній основі. При наданні поворотної фінансової допомоги розробляється окремий порядок.
Фінансування Програми здійснюється виключно за умови та в межах затверджених бюджетних призначень на її виконання рішенням про міський бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до міського бюджету на відповідний рік) згідно з розписом міського бюджету.
Передбачається, що реалізація Програми дасть змогу забезпечити:
- стале функціонування Підприємств міста, збереження майна комунальної власності, яке знаходиться в їх господарському віданні;
- стабільну роботу Підприємств відповідно до їх функціональних призначень щодо надання послуг жителям міста;
- беззбитковість підприємств комунального господарства, їх відповідальність за якість обслуговування споживачів;
- збільшення обсягів виробництва та надання послуг за рахунок зміцнення матеріально-технічної бази підприємств, придбання техніки;
- зменшення енерговитрат за рахунок встановлення енергозберігаючого обладнання;
- покращення якості послуг.
Затверджено Програму охорони довкілля в Білоцерківській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки
Пріоритетними напрямками екологічної політики міської територіальної громади є:
- створення і впровадження ефективної системи поводження з промисловими та побутовими відходами;
- поліпшення екологічного стану водних об’єктів міської територіальної громади та повітряного басейну;
- забезпечення збереження ландшафтного розмаїття та ефективного використання земель громади;
- забезпечення раціонального використання підземних вод;
- збереження біологічного розмаїття та природно - заповідного фонду;
- екологізація технологій у промисловості, енергетиці, будівництві та на транспорті. Благоустрій та озеленення міської територіальної громади;
- моніторинг стану навколишнього природного середовища міської територіальної громади;
- відкрита інформаційна політика в сфері природокористування і охорони навколишнього середовища громади;
- екологічна освіта та виховання населення міської територіальної громади.
Головною метою програми є стабілізація й послідовне поліпшення екологічної ситуації в Білоцерківській міській територіальній громаді, створення належних умов для досягнення безпечного для здоров’я людини стану навколишнього природного середовища, шляхом інтеграції екологічної політики до соціально-економічного розвитку, збереження природних екосистем та впровадження екологічно збалансованої системи природокористування, підвищення стандартів якості природних об’єктів до європейського рівня.
Реалізація Програми дасть можливість:
- знизити техногенне та антропогенне навантаження на водні об’єкти та запобігти забрудненню поверхневих та підземних водних об’єктів;
- зменшити негативний вплив відходів;
- досягти екологічно безпечних умов для проживання населення;
- поліпшити екологічний стан довкілля міської територіальної громади;
- розповсюдження екологічних знань та інформації;
- забезпечити належні умови для здійснення заходів щодо охорони і збереження зелених насаджень на території міської громади;
- активізувати поширення екологічної інформації, діяльності з екологічного виховання й підвищення екологічної культури населення;
- підвищити ефективність реалізації екологічної політики в цілому.
Програма щодо участі ОСББ у енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ»
Під час засідання було затверджено Програму відшкодування з місцевого бюджету частини відсотків за кредитами, залученими об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків Білоцерківської міської територіальної громади, які беруть участь у Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» державної установи «Фонд енергоефективності». Програма розрахована на 2021-2023 роки.
Метою Програми є:
-відшкодування за рахунок місцевого бюджету частини відсотків за кредитами, залученими ОСББ на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції та модернізації з підвищенням енергоефективності багатоквартирних будинків, поліпшення комфорту проживання мешканців громади;
- стимулювання залучення інвестицій приватних власників для проведення заходів з модернізації багатоповерхівок;
-створення та запуск інституційного механізму стимулювання довгострокових і сталих джерел комерційного фінансування заходів з енергозбереження, реконструкції та модернізації багатоквартирних будинків.
Учасниками програм державної установи «Фонд енергоефективності», зокрема Програми «ЕНЕРГОДІМ», є ті ОСББ, які в порядку приєднання уклали Грантовий договір з державною установою «Фонд енергоефективності» шляхом отримання від Фонду Повідомлення про схвалення поданої ними Заявки на участь.
Цілями Програми є:
- зменшення витрат населення на оплату спожитих енергоресурсів;
- поліпшення умов проживання мешканців багатоквартирних будинків; збільшення терміну експлуатації житлового фонду Білоцерківської міської територіальної громади;
- зменшення витрат місцевого бюджету на аварійні та капітальні ремонти багатоквартирних будинків;
- скорочення витрат бюджетів різних рівнів на виплату субсидій та пільг окремим категоріям громадян;
- залучення у Білоцерківську міську територіальну громаду додаткових коштів державного бюджету, а також коштів мешканців для термореновації будинків, дасть розвиток ділового середовища та створення нових робочих місць;
- заохочення мешканців багатоквартирних будинків ставати відповідальними власниками, що є елементом розвитку громадянського суспільства;
- укріплення енергонезалежності держави;
- скорочення викидів СО2.
Джерелом фінансування заходів Програми, крім коштів місцевого бюджету, можуть бути інші джерела, не заборонені чинним законодавством. На три роки для реалізації Програми передбачено 6000 тис. грн.
Бюджетні питання
1. У ході засідання було затверджено звіт про виконання бюджету м. Біла Церква за 2020 рік
За даними казначейського звіту фактичний обсяг фінансових ресурсів бюджету м. Біла Церква станом на 1 січня 2021 року склав 1 569 790 971 грн, у тому числі доходи загального фонду – 1 518 757 784 грн, спеціального фонду – 51 033 187 грн.
Загальний фонд складається з власних доходів (72,9%) та трансфертів з бюджетів вищого рівня (27,1%). За 2020 рік до загального фонду міського бюджету надійшло 1 107 552 796 грн податків і зборів, що на 15 820 346 грн, або на 1,4% більше плану. У порівнянні з 2019 роком доходи загального фонду зросли на 88 775 763 грн, або на 8,7%.
Домінуючу позицію в структурі доходів загального фонду бюджету займає «Податок та збір на доходи фізичних осіб». Станом на 1 січня 2021 року його частка у складі доходів загального фонду становить 57,3%. За 2020 рік надійшло 634 998 612 грн зазначеного податку, що на 3,1%, менше плану. У порівнянні з 2019 роком надходження ПДФО зросли на 6,3%.
Найбільшими джерелами доходів загального фонду (крім ПДФО) є:
- «Єдиний податок» (17,6% в структурі доходів загального фонду) - за 2020 рік надійшло 195 458 503 грн, що на 2,9% більше плану та на 9,4% більше, ніж за 2019 рік;
- «Плата за землю» (9,2% у структурі доходів загального фонду) – за звітний період надійшло 102 292 492 грн, що на 30,3% більше плану. У порівнянні з 2019 роком надходження зросли на 30,6%;
- «Акцизний податок» (9,1% у структурі доходів загального фонду) – за 2020 рік надійшло 101 084 770 грн, що на 1,1% більше плану та на 0,1% більше минулорічного показника;
- «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (4,8% в структурі доходів загального фонду) - за звітний період надійшло 52 654 610 грн. План на 2020 рік виконано на 125,4%, темп росту – 138,4%.
Загальна сума «Місцевих податків і зборів», до яких належать «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», «Плата за землю», «Транспортний податок», «Туристичний збір» та «Єдиний податок» станом на 1 січня 2021 року дорівнює 351 231 131 грн (31,7% в структурі доходів загального фонду).
За 2020 рік до спеціального фонду міського бюджету надійшло 51 033 187 грн у тому числі без урахування власних надходжень бюджетних установ - 20 731 883 грн, що на 5,5% більше, ніж за 2019 рік. До бюджету розвитку надійшло 18 928 045 грн (на 8,6% більше, ніж за 2019 рік).
За 2020 рік до бюджету міста надійшло 411 204 988 грн офіційних трансфертів від органів державного управління, у тому числі: дотації – 14 593 900 грн, субвенції - 396 611 088 грн.
Видаткова частина місцевого бюджету за 2020 рік складає 1 580 296 336 грн або 94,5 % до затвердженого річного плану з урахуванням змін, в тому числі:
- обсяг видатків загального фонду бюджету - 1 205 737 331 грн.;
- тобсяг видатків спеціального фонду бюджету – 374 559 005 грн.
У загальній сумі видатків передбачений обсяг субвенцій з державного та обласного бюджетів 398 374 650 грн. (загальний фонд – 354 900 523 грн., спеціальний фонд – 43 474 127 грн.)
В структурі видатків найбільшу питому вагу складають видатки на утримання установ соціально-культурної сфери міста - 969 972 147 грн., в тому числі:
- освіту – 669 226 455 грн, або 69,0 %;
- охорону здоров’я – 115 299 285 грн – 11,9 %;
- культуру – 69 346 735 грн – 7,1 %.
- соціальний захист та молодіжні програми – 74 012 198 грн – 7,6 %;
- фізична культура та спорт – 42 087 474 грн - 4,4 %.
Видатки на загального фонду на захищені статті (заробітна плата з нарахуваннями, медикаменти, харчування, оплата комунальних послуг) становлять 1 036 432 406 грн або 86,3% до загального обсягу бюджету.
За рахунок коштів спеціального фонду бюджету розвитку проведено капітальних видатків на суму 340 014 876 грн по об’єктах соціально-культурної сфери та комунальної інфраструктури міста.
Крім того, виконання бюджету в частині офіційних трансфертів, а саме субвенцій з державного та обласного бюджету за 2020 рік по загальному та спеціальному фонду становить 398 374 650 грн.
Детальніше зі звітом можна буде ознайомитися після його оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради.
2. Окремими рішеннями були затверджені звіти про виконання бюджетів за 2020 рік 10 сільських та селищних рад, які увійшли до складу Білоцерківської МТГ
3. Депутатами також було внесено зміни до рішення міської ради від 29 грудня 2020 року № 85-06-VІІІ « Про бюджет Білоцерківської міської територіальної громади на 2021 рік»
Доповідаючи дане питання начальник управління фінансів міської ради Світлана Терещук зазначила, що пропонується виділити кошти на такі об’єкти:
- реконструкцію тротуарної частини по вул. Ярмаркова – Шолом –Алейхема (в рамках реалізації проєкту Громадського бюджету «Алея олімпійської слави» – на суму 1,3 млн грн;
- на розробку ПКД на Будівництво спортивного майданчика «БНВО "Ліцей - МАН" -70 тис. грн;
- реконструкцію мультифункціонального спортивного майданчика за адресою: вул. Леваневського, 47/1;
- на розробку ПКД на реконструкцію котельні ЗОШ №18 -100 тис грн;
- реконструкцію вуличного освітлення (разом з ПКД) в с.Сидори (вул.Миру, Центральна, Гагаріна) – 1 млн грн.
Решта пропозицій щодо змін до бюджету викладені в додатках до рішення.
Дані щодо поточних видатків, згідно з пояснювальною запискою такі: доходи загального фонду зменшено в рамках субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - на 133 700 грн;
Збільшено обсяг видатків місцевого бюджету по Загальному фонду на суму 12 422 091 грн за рахунок:
- залишку коштів освітньої субвенції станом на 01.01.2021 р. – 4 808 491 грн - оплата праці педагогічним працівникам;
- залишку коштів загального фонду місцевого бюджету станом на 01.01.21 р. – 7 613 600 грн:
- виконавчий комітет міської ради – 1 171 237 грн., т.ч.: програма реалізації громадського бюджету у Білоцерківський МТГ – 219 000 грн; програма з організації та фінансового забезпечення мобілізації, призову на військову службу за контрактом, призову на строкову військову службу та приписки до призовної дільниці громадян у Білоцерківській МТГ на 2021 рік – 300 000 грн; програма розвитку малого та середнього підприємництва в Білоцерківській МТГ на 2021-2023 роки – 300 000 грн; оплата послуг за природний газ с. Храпачі, Томилівка – 102 237 грн; поточний ремонт приміщень – 250 000 грн.
- управління культури і туризму – 270 634 грн: поточні видатки на утримання котельні будинку культури с. Шкарівка – 74 634 грн; поточний ремонт бібліотеки-філіалу № 1 – 100 000 грн; поточний ремонт дитячої музичної школи № 2 – 96 000 грн;
- управління освіти і науки – 562 229 грн: оплата праці медичних працівників закладів освіти (постанова КМУ № 67 від 03.02.21) – 488 774 грн; поточний ремонт електрообладнання ДНЗ № 21 – 73 455 грн;
- управління охорони здоров’я – 1 000 000 грн. – програма фінансової підтримки КНП БМР МЦПМСД № 1 та № 2 на 2021 рік;
- управління соціального захисту населення – 700 000 грн: придбання подарункових наборів для клієнтів територіального центру – 200 000 грн; надання соціальних послуг фізичним особам та особам з інвалідністю – 500 000 грн. (постанова КМУ № 859 від 23.09.2020);
- управління з питань молоді та спорту – 398 000 грн: поточний ремонт скейтпарку – 199 000 грн; поточний ремонт покриття футбольного поля вул. Сонячна 4 – 199 000 грн;
- департамент ЖКГ – 3 511 500 грн: програма фінансової підтримки КП БМР «Комунальник» та «Світанок» на 2021 рік – 1 500 000 грн; програма реалізації громадського бюджету у Білоцерківський МТГ – 1 011 500 грн; придбання контейнерів – 1 000 000 грн.
Щодо спеціального фонду було збільшиено обсяг видатків місцевого бюджету на суму 66 872 846 грн за рахунок:
- залишку коштів спеціального фонду місцевого бюджету станом на 01.01.2021 р. – 13 986 446 грн., в т.ч.: бюджет розвитку – 8 372 340 грн. ( в т.ч. кредит НЕФКО – 4 050 000 грн.); охорона навколишнього середовища – 506 770 грн; цільовий фонд – 107 336 грн; інша субвенція з обласного бюджету – 5 000 000 грн. ( с.Шкарівка);
- передачі коштів із загального фонду до спеціального фонду (залишок коштів станом на 01.01.2021 р.) - 52 886 400 грн., з них бюджет розвитку – 44 251 500 грн., видатки розвитку – 8 634 900 грн.
Також внесені зміни до міжбюджетних трансфертів на суму 133 700 грн.
Затверджено Програму залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в Білоцерківській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки
Основною метою Програми на три поточні роки є: створення привабливого інвестиційного клімату та розвиток інвестиційного потенціалу Білоцерківської міської територіальної громади шляхом сприяння та активізації інвестиційної діяльності. Програма працюватиме над формуванням позитивного інвестиційного іміджу на національному та міжнародному рівнях, забезпеченням належних умов для інвестування, створенням та розвитком належної фінансово-інвестиційної інфраструктури, підтримкою та координацією впровадження інвестиційних інфраструктурних проектів з міжнародними фінансовими інституціями. Програмою передбачено й заходи щодо забезпечення впізнаваності (бренду) громади, підготовки якісних інвестиційних продуктів/проєктів, активного застосування всіх форм реалізації державно-приватного партнерства.
Програмою визначено досягнення таких основних цілей:
- дотримання та забезпечення принципу «влада йде за інвестором» та організація проактивної діяльності щодо залучення інвестицій у громаду;
- підтримка прозорого інвестиційного середовища та рівних умов для інвесторів;
- просування інвестиційного потенціалу громади, в тому числі маркетингового забезпечення формування позитивного інвестиційного іміджу;
- залучення інвесторів до реалізації актуальних інфраструктурних проектів, що мають значний вплив на розвиток громади;
- впровадження методів, інструментів, механізмів та форм ДПП у реалізації інвестиційних /Інфраструктурних проектів;
- залучення державних інвестицій у соціально-економічний розвиток громади;
- співробітництво з міжнародними фінансово-кредитними організаціями та донорами.
Серед основних заходів Програми такі:
1. Розробка та прийняття рішень міської ради з метою створення сприятливих умов для інвестування.
2. Оформлення інвестиційних проектів комунальної власності відповідно до загально прийнятих норм оформлення інвестиційної документації.
3. Оновлення інвестиційного профілю та інвестиційних карток БМТГ.
4. В межах програми «Розумна громада» створення розділу «Інвестиційні можливості громади» - бази даних усіх об'єктів, земельних ділянок, потенційних та діючих інвесторів, перелік дозвільних органів, умови, послуги з підтримки бізнесу, програм/проєктів, стартапів, кредитних пропозицій, підтримка бізнесу, тощо),
5. Підтримка активності підприємців у пошуку партнерів-інвесторів для бізнесу.
6. Створення та розвиток належної фінансової, інвестиційно-інноваційної та ринкової інфраструктури у місті.
7. Підтримка, координація, супроводження, моніторинг проектів, грантів та можливих програм співпраці міста з міжнародними фінансовими інституціями.
8. Забезпечення впізнаваності та створення позитивного інвестиційного іміджу БМТГ на національному та міжнародному рівнях за рахунок прийняття участі в різних рейтингах конкурентоспроможності громади, в тому числі за рахунок маркетингової стратегії « Інвестуй в Білоцерківську громаду - купуй місцеве»
9. Зростання інвестиційної привабливості громади за рахунок реалізації Програми та включених до неї переліку інвестиційних/інфраструктурних/комерційних/соціальних/ туристичних проектів; якісних інвестиційних продуктів/проєктів з відповідними структурними підрозділами БМТГ та інші.
У заходах, спрямованих на реалізацію Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в Білоцерківській міській територіальній громаді на 2021-2023 роки визначені такі напрямки:
- дотримання та забезпечення принципу «влада йде за інвестором» та організація проактивної діяльності щодо залучення інвестицій у громаду (передбачається: створення та оновлення «Дорожньої карти інвестора: від започаткування до припинення діяльності; облаштування багатофункціонального інвестиційного ХАБу в приміщенні за адресою вул. Театральна, 5; в межах програми «Розумна громада» створити розділ «Інвестиційні можливості» та на інвестиційній платформі, де буде розміщена актуальна створити на інформація про вільні приміщення та земельні ділянки, про грантові та державні програми підтримки МСП, про місцеві програми стимулювання підприємців, стартап проекти для молоді, інша інформація; підтримка активності підприємців громади у пошуку партнерів-інвесторів для бізнесу; сприяння, допомога та фінансування «START UP» проектів молоді на конкурсній основі згідно відповідного Порядку; сиворення IT середовища (хабу) як інфраструктурного елемента просування, популяризації та цифрової адаптації просування інвестиційної діяльності громади на базі та для реалізації програми «Розумна громада » та ін);
- просування інвестиційного потенціалу громади, в тому числі маркетингового забезпечення формування позитивного інвестиційного іміджу;
- залучення інвесторів до реалізації актуальних інфраструктурних проєктів, що мають значний вплив на розвиток громади;
- впровадження методів, інструментів, механізмів та форм ДПП у реалізації інвестиційних/інфраструктурних проєктів;
- залучення державних інвестицій у соціально-економічний розвиток громади;
- співробітництво з міжнародними фінансово-кредитними організаціями та донорами.
Фінансове забезпечення Програми включає пошук додаткових джерел фінансування і забезпечення планомірного надходження коштів для виконання програмних заходів. До основних джерел фінансування відносяться: кошти місцевого бюджету (в межах фінансового ресурсу та можливостей бюджету) та інші джерела, не заборонені законом.
Під час засідання також було:
- затверджено перелік платних соціальних послуг, які надаються комунальною установою Білоцерківської міської ради «Територіальний центр надання соціальних послуг ім.Петера Новотні», та тарифів на такі послуги;
- прийнято рішення про надання безповоротної фінансової допомоги КП БМР «Комунальник» та КП БМР «Світанок»;
- визначено перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг при Білоцерківській міській раді;
- внесено зміни до рішення міської ради від 30 серпня 2018 року 2543-55-VІІ «Про затвердження Білоцерківської міської цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на друге півріччя 2018-2022 роки»
- затверджено склад постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами в Білоцерківській міській територіальній громаді;
- прийнято рішення про визначення величини опосередкованої вартості найму (оренди) житла в Білоцерківській міській територіальній громаді на одну особу за IV квартал 2020 року;
- прийнято рішення про реорганізацію комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Міськреклама» шляхом приєднання до комунального підприємства БМР «Тролейбусне управління»;
- визначено балансоутримувача опор контактної мережі міського електротранспорту;
- внесені зміни до Програми заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI;
- затверджено інформаційні та технологічні картки адміністративної послуги, що надається через Центр надання адміністративних послуг при Білоцерківській міській раді у галузі містобудування та архітектури;
- затверджено інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Білоцерківській міській раді у галузі земельних відносин;
- затверджені зміни до Програми розвитку земельних відносин Білоцерківської міської територіальної громади на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 43-05-VIІI;
-прийнято рішення про прийняття земельних ділянок державної власності у комунальну власність;
- створено комісію з обстеження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення с.Томилівка, що входить до складу Білоцерківської міської територіальної громади;
- створено комісію з питання узгодження меж територій м.Біла Церква та Фурсівської сільської територіальної громади;
- прийнято рішення, яким уповноважено посадових осіб на підписання актів погодження меж земельних ділянок комунальної власності;
- ухвалено рішення про проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту Біла Церква;
- прийнято рішення про проведення інвентаризації земельних ділянок комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади під польовими дорогами та полезахисними лісовими смугами;
- вирішено провести інвентаризації земель частини території м.Біла Церква Білоцерківського району Київської області;
- прийнято рішення про проведення інвентаризації земель території Білоцерківської міської територіальної громади
- затверджено Положення про Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради шляхом викладення його в новій редакції;
- затверджено Положення про логопедичний пункт Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради;
- затверджено Положення про Навчально-методичний центр психологічної служби Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради;
- затверджено Положення про Централізовану бухгалтерію Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради;
- прийнято рішення про зміну найменування та затвердження статуту Піщанського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок» шляхом викладення його в новій редакції;
- розглянуто ряд майнових, земельних та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.
З прийнятими рішеннями можна буде ознайомитися після їх оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради.
Засідання відбувалося у режимі онлайн трансляції.
Відеозапис засідання з обговоренням питання можна переглянути на ютуб каналі Білоцерківської міської ради.