Звіт про повторне відстеження дії регуляторного акта – рішення Білоцерківської міської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020 рік
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Білоцерківської міської ради від 27 червня 2019 року № 3986-73-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020 рік».
2. Виконавець заходів з відстеження – управління економіки Білоцерківської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта:
Визначено цілі державного регулювання:
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України, а саме затвердження ставок місцевих податків і зборів:
1) земельного податку
2) ) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
3) єдиного податку;
4) транспортного податку;
5) туристичного збору.
- забезпечення зростання податкових надходжень до міського бюджету водночас із збереженням сприятливого бізнес-середовища для підприємців.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 20 листопада 2020 року по 21 грудня 2020 року.
5. Тип відстеження: ПОВТОРНЕ
6. Методи одержання результатів відстеження:
- аналіз виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (власних надходжень) за 9 місяців 2020 року.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта, є статистичні дані фінансового управління міської ради і управління самоврядного контролю міської ради щодо надходжень до міського бюджету місцевих податків і зборів від суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб, зареєстрованих в місті Біла Церква.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
№ з/п |
Показники результативності |
Од. виміру |
9 місяців 2019 року |
9 місяців 2020 року |
Відхилення |
|
в натуральних показниках |
% |
|||||
1.1. |
Надходження від земельного податку з юридичних осіб |
тис грн |
28 016 606,52 |
57 857 542,11 |
29840935,59 |
106,5% |
1.2. |
Надходження від земельного податку з фізичних осіб |
тис грн |
1 831 619,04 |
1 608 781,18 |
-222837,86 |
-12,2% |
2.1. |
Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від юридичних осіб |
тис грн |
80 081,91 |
216 789,87 |
136707,96 |
170,7% |
2.2. |
Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від фізичних осіб |
тис грн |
2 396 070,06 |
3 507 306,09 |
1111236,03 |
46,4% |
2.3. |
Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від юридичних осіб |
тис грн |
20 372 199,74 |
24 218 304,47 |
3846104,73 |
18,9% |
2.4. |
Надходження від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від фізичних осіб |
тис грн |
5 036 530,63 |
14 442 032,48 |
9405501,85 |
186,8% |
3.1 |
Надходження від сплати єдиного податку з юридичних осіб |
тис грн |
18 246 445,49 |
18 075 593,11 |
-170852,38 |
-0,9% |
3.2. |
Надходження від сплати єдиного податку з фізичних осіб |
тис грн |
110 978045,91 |
124 733 820,92 |
13755775,01 |
12,4% |
4.1. |
Надходження від сплати транспортного податку з юридичних осіб |
тис грн |
221 916,67 |
181 557,50 |
-40359,17 |
-18% |
4.2. |
Надходження від сплати транспортного податку з фізичних осіб |
тис грн |
500 532,58 |
348 019,53 |
-152513,05 |
-30,5% |
5.1. |
Надходження від сплати туристичного збору з юридичних осіб |
тис грн |
125 452,37 |
69 107,10 |
-56345,27 |
-44,9% |
5.2. |
Надходження від сплати туристичного збору з фізичних осіб |
тис грн |
33 840,53 |
37 423,88 |
3583,35 |
10,6% |
6. |
Кількість суб’єктів господарської діяльності, на яких поширюється дія регуляторного акта, а саме: |
|
|
|
|
|
земельного податку з юридичних осіб |
осіб |
327 |
331 |
4 |
1,2% |
|
земельного податку з фізичних осіб |
осіб |
1103 |
1102 |
-1 |
-0,1% |
|
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від юридичних осіб |
осіб |
15 |
28 |
13 |
86,7% |
|
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за житлову нерухомість від фізичних осіб |
осіб |
2644 |
2684 |
40 |
1,5% |
|
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від юридичних осіб |
осіб |
365 |
377 |
12 |
3,3% |
|
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за нежитлову нерухомість від фізичних осіб |
осіб |
1065 |
1274 |
209 |
19,6% |
|
єдиного податку з юридичних осіб |
осіб |
460 |
456 |
-4 |
-0,9% |
|
єдиного податку з фізичних осіб |
осіб |
9592 |
9836 |
244 |
2,5% |
|
транспортного податку з юридичних осіб |
осіб |
9 |
7 |
-2 |
-22,2 |
|
транспортного податку з фізичних осіб |
осіб |
44
|
26 |
-18 |
-40,9% |
|
туристичного збору з юридичних осіб |
осіб |
8 |
6 |
-2 |
-25% |
|
туристичного збору з фізичних осіб |
осіб |
7 |
11 |
4 |
57,1% |
|
7. |
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання – платників місцевих податків і зборів (оприлюднення рішення про встановлення місцевих податків і зборів в м. Білій Церкві на 2020 рік в друкованих і електронних ЗМІ територіальної громади міста) |
|
Рішення Білоцерківської міської ради від 27 червня 2019 року № 3986-73-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020 рік» було оприлюднене на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів за електронною адресою: у визначені законодавством терміни |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Прийняття рішення Білоцерківської міської ради від 27 червня 2019 року № 3986-73-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020 рік» дало змогу забезпечити дотримання вимог діючого законодавства щодо затвердження ставок місцевих податків і зборів та досягти прозорості та відкритості дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних із справлянням місцевих податків і зборів.
За підсумками 9-ти місяців дії рішення спостерігається його позитивний вплив щодо стану надходження більшості місцевих податків і зборів до місцевого бюджету та виконання планових показників виконання загального фонду місцевого бюджету, що свідчить про ефективність впровадження даного регуляторного акта.
Аналіз показників результативності регуляторного акта свідчить про те, що дане рішення є актуальним і забезпечило зростання надходження коштів до місцевого бюджету.
Міський голова Геннадій ДИКИЙ