Інформація про Порядок надання одноразової щорічної адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху I та II групи у Київській області на 2017-2
Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради інформує: відповідно до Порядку надання одноразової щорічної адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху I та II групи у Київській області на 2017-2020 роки, затвердженого наказом Департаменту соціального захисту населення КОДА від 11 березня 2019 року № 51 щорічна разова адресна грошова допомога надається за рахунок коштів обласного бюджету:
· сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю,
· особам з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах,
· одиноким особам з інвалідністю,
· особам з інвалідністю по зору та слуху і та іі груп,
· дітям з вадами зору та слуху.
Адресна грошова допомога призначається у розмірі двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 01 січня поточного року, в якому надається адресна грошова допомога, якщо розмір сукупного доходу особи з інвалідністю у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 01 січня поточного року, в якому надається адресна грошова допомога.
Для призначення разової адресної грошової допомоги необхідно подати наступні документи:
· заява установленого зразка на отримання адресної грошової допомоги від кожної особи з інвалідністю, які входять до складу сім’ї, у разі входження до складу сім’ї дитини з інвалідністю – заява від законного представника дитини;
· копія паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після досягнення 14 років – копія ID-картки);
· копія пенсійного посвідчення або посвідчення одержувача державної соціальної допомоги;
· копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта;
· копія довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей з інвалідністю – медичний висновок на дитину з інвалідністю у віці до 18 років);
· реквізити рахунку для переказу коштів на кожну особу з інвалідністю, яка входить до складу сім’ї (для дітей з інвалідністю – реквізити законного представника);
· довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 №204, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за № 709/8030 на кожного члена сім’ї;
· акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї (подається особами з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах);
· довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є одинокою, дітей працездатного віку не має та перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі (подається одинокими особами з інвалідністю);
· довідка ЖЕКу про те, що особа з інвалідністю є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має (подається якщо одинока особа з інвалідністю не перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі)
Для дітей з вадами зору або слуху необхідно подати наступні документи:
· заява установленого зразка на отримання адресної грошової допомоги від законного представника дитини з інвалідністю;
· копія свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14-річного віку – копія ID-картки та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
· копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
· довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 №204, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за № 709/8030;
· копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
· копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
· реквізити рахунку для переказу коштів законного представника дитини з інвалідністю;
Для оформлення відповідних заяв необхідно звернутися з вищевказаними документами до відділу соціального забезпечення управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Біла Церква, вул. Я. Мудрого, 2, каб. 305 (телефон для довідок 5-22-71).
Більш детальну інформацію по темі Ви можете знайти на сайті Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради: https://www.uszn
Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради інформує: відповідно до Порядку надання одноразової щорічної адресної грошової допомоги сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху I та II групи у Київській області на 2017-2020 роки, затвердженого наказом Департаменту соціального захисту населення КОДА від 11 березня 2019 року № 51 щорічна разова адресна грошова допомога надається за рахунок коштів обласного бюджету:
· сім’ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю,
· особам з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах,
· одиноким особам з інвалідністю,
· особам з інвалідністю по зору та слуху і та іі груп,
· дітям з вадами зору та слуху.
Адресна грошова допомога призначається у розмірі двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 01 січня поточного року, в якому надається адресна грошова допомога, якщо розмір сукупного доходу особи з інвалідністю у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 01 січня поточного року, в якому надається адресна грошова допомога.
Для призначення разової адресної грошової допомоги необхідно подати наступні документи:
· заява установленого зразка на отримання адресної грошової допомоги від кожної особи з інвалідністю, які входять до складу сім’ї, у разі входження до складу сім’ї дитини з інвалідністю – заява від законного представника дитини;
· копія паспорта (для дітей з інвалідністю – свідоцтво про народження, після досягнення 14 років – копія ID-картки);
· копія пенсійного посвідчення або посвідчення одержувача державної соціальної допомоги;
· копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта;
· копія довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей з інвалідністю – медичний висновок на дитину з інвалідністю у віці до 18 років);
· реквізити рахунку для переказу коштів на кожну особу з інвалідністю, яка входить до складу сім’ї (для дітей з інвалідністю – реквізити законного представника);
· довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 №204, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за № 709/8030 на кожного члена сім’ї;
· акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї (подається особами з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах);
· довідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є одинокою, дітей працездатного віку не має та перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі (подається одинокими особами з інвалідністю);
· довідка ЖЕКу про те, що особа з інвалідністю є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має (подається якщо одинока особа з інвалідністю не перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі)
Для дітей з вадами зору або слуху необхідно подати наступні документи:
· заява установленого зразка на отримання адресної грошової допомоги від законного представника дитини з інвалідністю;
· копія свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14-річного віку – копія ID-картки та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
· копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
· довідка про склад сім’ї, форма якої затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 №204, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за № 709/8030;
· копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
· копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або, при відмові від цього номера, копія сторінки паспорта з відміткою про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта законного представника дитини з інвалідністю;
· реквізити рахунку для переказу коштів законного представника дитини з інвалідністю;
Для оформлення відповідних заяв необхідно звернутися з вищевказаними документами до відділу соціального забезпечення управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Біла Церква, вул. Я. Мудрого, 2, каб. 305 (телефон для довідок 5-22-71).
Більш детальну інформацію по темі Ви можете знайти на сайті Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради: