Керуючий справами провів нараду щодо е-документообігу, Порталу та реєстрації відкритих даних

|  20. 01. 2017

20 січня керуючий справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Максим Свірський провів робочу нараду за участю представників структурних підрозділів міської ради.

В ході наради було піднято ряд актуальних питань, над якими наразі проходить робота. Зокрема, обговорили питання впровадження системи електронного документообігу в управліннях та відділах міської ради. Максим Свірський наголосив, що міською владою було прийнято рішення запровадження такої системи ще раніше, а потім надійшли розпорядчі документи від Київської обласної державної адміністрації, тому зараз йде робота над інтеграцією до системи КОДА.

 Наразі в місті працює робоча група, яка вивчає всі технічні та законодавчі норми ведення електронного документообігу, визначає проблемні моменти та надає рекомендації розробникам щодо усунення виявлених помилок. Далі представники робочої групи будуть навчати визначених осіб із кожного структурного підрозділу, які вестимуть даний напрямок по документообігу.

Запровадження системи не потребує додаткових капіталовкладень. Програма встановлена на серверах виконавчого комітету опрацювання в тестовому режимі.  Перехід на повний обсяг електронного документообігу структурні підрозділи здійснюватиму  поетапно.

Максим Свірський : «Основним завданням є оптимізувати час та затрати на  обробку, передачу, зберігання, узгодження та інших операцій з документами та створення кращих умов для роботи як працівників органів місцевого самоврядування, так і доступності, швидкості й спрощення отримання відповідей й різноманітних  даних білоцерківцями».

Іншим питанням, що було розглянуто на нараді, стало робота по наповненню Порталу Білоцерківської міської ради. Зараз відбувається наповнення розділів ресурсу, який розроблений у відповідності до всіх сучасних вимог. Керуючий справами дав доручення керівникам структурних підрозділів щодо наповнення відповідних розділів, оновлення необхідної інформації.

 «Портал має бути сервісом, який міститиме всю доступну інформаціющодо відкритих даних для громадян. Він матиме офіційний статус, тобто буде офіційним представництвом, й інформація, до якої матимуть доступ білоцерківці буде офіційна. Нашим завданням є забезпечити наявність всіх можливих відкритих даних на Порталі та здійснювати моніторинг за їх актуальністю»,- зазначив керуючий справами.

Присутні обговорили технічні моменти щодо організації наповнення та забезпечення функціонування Порталу. Сервіс буде інтегрований із системою електронного документообігу, тому громадяни матимуть оперативний доступ до нормативно-правової бази Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету. 

Присутні також опрацювали питання щодо  проведено реєстрації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних всіх структурних підрозділів міської ради.  Дана реєстрація проводиться на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

 Зупинилися на вимогах до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, періодичності їх оновлення та порядку їх оприлюднення, а також переліку таких наборів даних. Обговорили проблеми, які виникають під час здійснення реєстрації та можливі шляхи їх вирішення.