Відбулася 68 сесія міської ради

|  28. 03. 2019

28 березня відбулось засідання шістдесят восьмої  сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий. 

Заяви та  звернення, які було взято до відома

1) Перед початком розгляду заяв та звернень від депутатів, слово було надано представнику ініціативної групи жителів мікрорайону Гайок, яка звернулася з проханням провести сесію міської ради аби вирішити питання встановлення адміністративно територіальних меж м.Біла Церква. Даний мікрорайон, хоча й має юридичну прив’язку до Білої Церкви, його землі належать Фурсівській сільській раді. Ця  неурегульованість створює ряд проблем для жителів, у т.ч. й щодо питання вирубки лісової зони в Гайку.

Коментуючи дане питання міський голова Геннадій Дикий подякував мешканцям мікрорайону за активність по відстоюванню власних ресурсів та зауважив, що міською владою було вчинено ряд заходів по захисту прав та інтересів громади  Білої Церкви та мікрорайону Гайок, зокрема: подані відповідні заяви до правоохоронних органів й наразі відкриті кримінальні справи; поінформовано голову КОДА про даний факт - ним дано розпорядження вивчити питання; подано заяви до судових органів щодо відстоювання інтересів територіальної громади міста, оскільки землі, де розташований Гайок було передано від Міноборони в користування саме Білій Церкві.

2) Депутат міської ради Вадим Кошель повідомив про прикру ситуацію, яка сталася із

Почесним громадянином міста, ветераном УПА Теодором Дячуном. Ветерана було виключено із списків виборців на підставі звернення Тернопільського РАГСу  2015 року - про смерть ветерана. Ветеран обурений такою новиною. Наразі подано заяву до судову аби довести, що 92-річний Герой живий та здоровий і він мав можливість проголосувати. Вадим Кошель закликав білоцерківців ще раз перевірити наявність себе та своїх близьких у виборчих списках.

3) Заява депутата Сергія Беркута стосувалася розповсюдженої інформації в місті щодо перспективного плану розвитку Білої Церкви. Депутат висловив прохання поінформувати за чиїм розпорядженням та за чий кошт було розроблено та розтиражовано даний документ.

4) Із заявою здійснити дофінансування програми щодо профілактики та лікування серцево-судинних захворювань, звернувся  депутат Микола  Дашкевич. Він зауважив, що інсультний блок при неврологічному відділенні міської лікарні №2 розпочав функціонування ще з 2016 року. За цей час проліковано 1222 людини, 63 – проведено процедуру тромболітичної терапії.  Така терапія потребує використання препарату Актілізе. Наразі з бюджету міста виділено 300 тис.грн, за які можна придбати ці ліки для 10 пацієнтів. Реальна потреба у лікуванні – 50 хворих на рік.

5) Депутат Ігор Гейло підняв питання щодо реформування медичної сфери міста. До депутата надходили звернення від працівників сфери стосовно організації процесу реформування та від громадян - щодо якості надання медичних послуг. Аби розв’язати проблеми, що виникли, випрацювати єдину концепцію дій в рамках форматування структури закладів охорони здоров’я Білої Церкви, розглянути питання фінансування галузі, умов передачі майна та ін., депутат запропонував провести широке обговорення за участю всіх зацікавлених сторін.

6) У своєму депутатському зверненні Сергій Мартинюк підняв питання - розглянути можливість участі міської влади у торгах, які проводить Державне підприємство «Українська авіаційна транспортна компанія».  Дане підприємство продає частину об’єктів, розташованих навколо аеродрому БВАКу з аукціону. Об’єкти та приміщення можуть бути важливими при створенні міжнародного аеропорту «Біла Церква» з мультимодальною інфраструктурою, тому потрібно розглянути доречність їх придбання.

7) Звернення депутата Володимира Бабенка стосувалося необхідності розгляду законності видачі дозвільних документів на будівництво магазину в районі міського парку культури та відпочинку ім.Т.Шевченка.


Звернення, які підтримано депутатським корпусом шляхом голосування

1) Депутати міської ради підтримали звернення, яке було озвучено Володимиром Бабенком до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо порушення чинного законодавства України під час процедури  продажу майна, що належить Держаному підприємству «Українська авіаційна транспортна компанія».  

У зверненнях висловлено прохання вжити заходів, спрямованих на недопущення протиправних дій, пов’язаних з відчуженням майна, яке раніше належало до комплексу Білоцерківського авіаремонтного заводу, проте у 1999 році не було  передано у власність територіальної громади Білої Церкви разом із фондами авіаремонтного заводу.  Зараз ДП «Українська авіаційна транспортна компанія» здійснює продаж даного майна. Міська влада зверталася щодо безоплатної передачі даних об’єктів у комунальну власність, аби відновити цілісність аеродрому. Наразі висловлює прохання, при прийнятті управлінських рішень, врахувати інтереси громади Білої Церкви, в тому числі й щодо передачі земельних ділянок на яких розташовані об’єкти частини аеродрому «Біла Церква».

2) Про звернення до Міністерства екології та природоохоронних ресурсів України, Міністра О.М.Семерака щодо  розширення території дендрологічного парку загальнодержавного значення «Олександрія» НАН України доповів депутат Андрій Король. Даним документом міська рада звертається із клопотанням розширити територію  дендропарку «Олександрія» за рахунок приєднання земель, межі яких проходять із західної сторони - уздовж житлового масиву Гайок, а із східної та південної – межують з дендропарком. Орієнтовна площа цих земель, які є лісовим масивом,  становить 22 га. Ці насадження кваліфікуються та відносяться до лісів першої групи, тобто- це лісовий масив захисного призначення, який виконує водоохоронні та ґрунтозахисні  функції.  В таких лісах заборонено проведення рубок. Головним призначенням таких територій є забезпечення унікальних ландшафтів, рідкісних і цінних видів рослин у відповідних для них природних умовах користування.

3) Депутат міської ради  Вадим Кошель озвучив звернення від  фракцій Білоцерківської міської ради ВО «Свобода», «Об’єднання «Самопоміч», депутатів Андрія Короля, Василя Савчука. Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Антимонопольного комітету України  та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо досягнення справедливого балансу інтересів, суб’єктів господарювання і держави в процесі облаштування комерційних вузлів обліку природного газу засобами дистанційної передачі даних.

Згідно  п.4 постанови Нацкомісії  від 30.09.2015р №2494 «Про затвердження  Кодексу газорозподільних систем», власники  комерційних вузлів обліку природного газу (крім вузлів побутового використання), були зобов’язані до 15 березня надати оператору  ГРМ гарантійний лист, в якому власник письмово підтвердить свої зобов’язання облаштування власних комерційних вузлів обліку засобами дистанційної передачі даних у визначений ним строк, але не пізніше 1 травня 2019року.  Вказана норма викликає великі сумніви в її обґрунтованості та низку юридичних питань. Крім того вона загрожує розвитку малого та середнього бізнесу та вкрай негативно впливає на конкурентоздатність його  продукції, оскільки проведення таких процедур потребує великих витрат при встановленні обладнання. Через це значна кількість власників комерційних вузлів обліку природного газу м.Біла Церква не встановила засобів дистанційної передачі даних.

У звернені міська рада просить зупинити дію п.4 вищезазначеної постанови для  власників  комерційних вузлів обліку природного газу (крім вузлів побутового використання), річний обсяг споживання якого не перевищує 10тис.м кубічних .

4) Звернення, автором якого виступив депутат Сергій Наконечний було до голови  та депутатів Київської обласної ради,  голови Київської обласної державної адміністрації щодо збільшення штату працівників  Білоцерківської рятувальної  станції Київської обласної рятувально-водолазної служби «Київська обласна служба порятунку». Введення до штату даної станції посад рятувальників-водолазів необхідне у зв’язку із збільшенням кількості нещасних випадків, що сталися на воді на території місць відпочинку та пляжів м.Біла Церква.


Інформація начальника міського відділу поліції про стан правопорядку, заходи, які вживалися щодо попередження правопорушень

Під час сесійного засідання начальник Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області Геннадій Мельниченко доповів інформацію про стан правопорядку, заходи, які вживалися щодо попередження правопорушень в 2018 році.

Так, згідно із інформацією у період з 01 січня по 31 грудня минулого року у ЄО Білоцерківського ВП  було зареєстровано 42238 заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення  та інші події, з них 5552 або 13,1% з ознаками кримінальних правопорушень, з яких  4530 зареєстровано в ЄРДР та 1022 приєднано до матеріалів раніше облікованого кримінального провадження.

Без ознак кримінального правопорушення було зареєстровано – 36686 (86,9 %), з яких у 704 складено протоколи про адміністративне правопорушення, 35982 розглянуто відповідно до  Закону України «Про звернення громадян», в тому числі 32844 списано висновком (вмотивованим рапортом) до справи, 1596 приєднано до іншого ЄО та 565 передано до інших правоохоронних або  територіальних органів поліції.

За 12 місяців 2018 р. було зареєстровано 4530 кримінальних правопорушень, з яких 2523  (без урахування  закритих за п.п. 1, 2, 4, 6 ч. 1 ст. 284 КПК України), в тому числі 878 віднесено до категорії тяжких та 32 особливо тяжких злочинів. 

У порівнянні з 2017 роком відбулося зниження рівня загальної злочинності на 23,1 % (або менше на 757 злочинів), в т.ч. особливо тяжких   на  50,0 % (менше на 32). Також відбулося зменшення кількості тяжких злочинів на 20,0 %  (менше на 220 злочинів)

Поряд із загальним зниженням злочинності відбулося зростання таких зареєстрованих видів злочинів як:

-у сфері господарської діяльності з 8 до 11 (+3);

-у сфері службової діяльності  з 35 до 59 (+24)

-ДТП  з 73 до 90 (+17);

-шахрайство з 121 до 271 (+150)

-зґвалтування з 1 до 7  (+6)

Розкриття  та  розслідування  кримінальних правопорушень: У звітному періоді всього було розкрито (повідомлено особам про підозру) 1463 злочинів, з яких 124 злочини минулих років та 1339, зареєстрованих у  2018 році, в т.ч.   307 тяжких та 12 особливо тяжких злочинів.

Станом на 01.01.2019р.  залишок нерозкритих злочинів складав  - 1184, з яких 20 – особливо тяжких та 571 – тяжкий злочин.

За підсумками  12 місяців минулого року, питома вага розкриття по загальній злочинності становить 53,1 % (ГУ – 47,5%),   тяжких злочинів – 35,0 %  (ГУ – 37,3 %) , особливо тяжких – 37,5 % (ГУ – 41,8 %).

Про стан   розкриття  видової  злочинності начальник прліції  повідомив такі дані:

-Загальна злочинність:  зареєстровано 2523 - розкрито 1339, або  53,1 % (ГУ – 47,5%) , розслідувано  1557 кримінальних провадження. В залишку -   1184 злочини.

-Тяжкі  злочини: зареєстровано 878 - розкрито 307, або  35,0 % (ГУ – 37,3%) , розслідувано  389 злочинів. В залишку -   571 злочин.

-Особливо тяжкі  злочини: Зареєстровано 32 - розкрито 12, або  37,5 % (ГУ – 41,8%) , розслідувано  22 злочини. В залишку -   20 злочинів.

Серед видової злочинності Білоцерківський ВП спрацював вище середньообласного показника та покращив  показники у порівнянні з минулим роком (або на рівні)  з розкриття:   умисних вбивств,  тяжких тілесних ушкоджень, грабежів, розбоїв, шахрайств, ДТП з потерпілими,  хуліганств, злочинів у сфері незаконного обігу наркотиків та злочинів у сфері службової діяльності.

Умисне вбивство: Зареєстровано 2, з яких розкрито 2, або  100,0% (ГУ – 96,1 %), розслідувано 6 злочинів.  Тяжкі тілесні ушкодження: Зареєстровано 13, з яких розкрито 13, або  100,0% (ГУ – 98,2 %), розслідувано 14 злочинів.  Згвалтування: Зареєстровано 4, з яких розкрито 4, або  100,0 % (ГУ – 100,0%), розслідувано 5 злочини.  Розбої: Зареєстровано 11 з яких розкрито 11, або  100,0% (ГУ – 88,0 %), розслідувано 10 злочинів.  Грабежі: Зареєстровано 77, з яких розкрито 63, або  81,8 % (ГУ – 64,6%), розслідувано 72 злочини.  В залишку  -  14  злочинів.  Шахрайство: Зареєстровано 242,  з яких  розкрито 162,  або  66,9% (ГУ– 52,4 %), розслідувано 172 злочинів. В залишку -  80 злочини. Хуліганство:    Зареєстровано 15, з яких розкрито 10,  або  66,7% (ГУ – 44,6%), розслідувано 10 злочинів.  В залишку -  5 злочинів. Незаконний обіг зброї:  Зареєстровано 18, з яких розкрито 14,  або  77,8% (ГУ – 75,1 %), розслідувано 19 злочинів.  В залишку -  4 злочини. ДТП з потерпілими: Зареєстровано 90, з яких розкрито 60, або  66,7% (ГУ – 42,8 %), розслідувано 75 злочинів. В залишку  -  30  злочинів  з особами.

Поряд із позитивними зрушеннями в організації розкриття злочинів залишається  чимало проблемних питань.

Питома вага розкриття тяжких злочинів по Білоцерківському ВП склала 35,0 % та є нижчою  середньообласного показника (37,3 %). 

Такий стан розкриття цих злочинів обумовлений значним залишком – 571 нерозкритий злочин зазначеної категорії.

Потребує суттєвого покращення стан організації роботи з розкриття крадіжок, зокрема, кваліфікованих за ч.3 ст.185 КК України,  в тому числі крадіжок  з квартир і приватних будинків.

Враховуючи, що в структурі загальної злочинності крадіжки становлять найбільшу частку – 1043 або 41,3 %, а тому стан розкриття саме цих злочинів найбільш суттєво впливає на загальний відсоток розкриття кримінальних правопорушень по Білоцерківському ВП.

Крадіжки приватної власності: Зареєстровано 976,  з яких  розкрито 393,  або  40,3 % (ГУ – 41,8%), розслідувано 440 злочинів. В залишку  -  583 злочини.

Крадіжки з квартир: БЦ ВП - зареєстровано 94,  з яких розкрито 50, або  53,2 % (ГУ – 51,0 %), розслідувано 57 злочинів

Крадіжки з приватних будинків: БЦ ВП - зареєстровано 59,  з яких  розкрито 13,  або  22,0% (ГУ – 25,9 %), розслідувано 14 злочинів.

Ще одним із проблемних питань залишається розкриття незаконних заволодінь АМТ.

Зареєстровано 46, з яких розкрито 29, або  63,0 % (ГУ – 54,1 %), розслідувано 32 злочини. В залишку  -  17  злочинів.

Залишок  нерозкритих  заволодінь АМТ становить 17 злочинів, з яких :

-легкові автомобілі – 7

-мопеди – 10.

Щодо розслідування  кримінальних правопорушень: у провадженні СВ Білоцерківського ВП перебувало 11664 кримінальних провадження, навантаження на  1-го   слідчого склало  216 (ГУ – 273).

Начальник Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області Геннадій Мельниченко зупинився й на профілактичній роботі у напрямках: протидії незаконному обігу наркотичних  засобів;  протидії незаконному обігу  зброї, боєприпасів та вибухівки.

Поінформував про охорону публічного порядку та безпеки, профілактика правопорушень  в громадських місцях та на вулицях, про стан злочинності серед неповнолітніх, про статистику щодо злочинів, скоєних особами, які раніше вчиняли злочини (рецедивна злочинність) та вжиті профілактичні заходи, злочини, скоєні особами в стані алкогольного сп’яніння та вжиті профілактичні заходи  та ін.

Інформація керівника Білоцерківської місцевої прокуратури про результати діяльності в місті

З даного  питання доповів керівник Білоцерківської місцевої прокуратури Геннадій Пятято.  Він зазначив, що на місцеву прокуратуру, як і на прокуратуру України загалом, покладається здійснення трьох конституційних функцій:

- підтримання публічного обвинувачення в суді;

- організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за негласними та іншими слідчими і розшуковими діями органів правопорядку;

- представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Упродовж 2018 року з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури здійснювався нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у кримінальних провадженнях, та проведенні оперативно-розшукової діяльності у Білоцерківському відділі поліції ГУ НП України в Київській області. Також здійснювався нагляд при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення шляхом реалізації повноважень щодо нагляду за додержанням законів при застосуванні заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Крім цього, в суді прокурорами підтримувалось публічне обвинувачення у кримінальних справах, а також здійснювалась робота щодо представництва законних інтересів держави та територіальної громади в цивільному, господарському та адміністративному судочинстві.

Так, згідно із даними Єдиного реєстру досудових розслідувань, за 12 місяців 2018 року було зареєстровано 5109 кримінальних правопорушення, з яких 4450 віднесено до категорії невеликої та середньої тяжкості, 327 віднесено до категорії тяжких та 279 особливо тяжких злочинів.

Як зазначив Геннадій Пятято статистика щодо проведених заходів протидії злочинності в місті є аналогічною з відділом поліції, тому він більше зупинився на безпосередніх функціях прокуратури. 

Так, упродовж минулого року прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури під час перевірки законності рішень слідчих про закриття кримінальних проваджень скасовано 266 незаконних постанов слідчих поліції про закриття кримінальних проваджень. З метою активізації досудового розслідування прокурорами надано 1276 письмових вказівок про виконання конкретних слідчих, розшукових дій у кримінальних провадженнях.  За результатами перевірок додержання законів при реєстрації заяв та повідомлень про вчинення злочинів у Білоцерківському ВП ГУ НП України в Київській області виявлено 123 раніше не облікованих злочинів, по яким Білоцерківською місцевою прокуратурою розпочато кримінальні провадження.

Прокурорами упродовж 12 місяців 2018 року прийнято участь у 1594 судових засіданнях, щодо розгляду кримінальних справ Білоцерківським міськрайонним судом. За результатами розгляду 1163 справ судом було постановлено обвинувальні вироки та ухвали про звільнення від відповідальності за нереабілітуючими підставами.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» органи прокуратури є спеціальним уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції.

За вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності.

Протягом звітного року прокуратурою вивчався стан дотримання вимог антикорупційного законодавства під час заповнення та подачі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

Кримінальним кодексом України (стаття 366-1) передбачена відповідальність (до двох років позбавлення волі) за подання суб’єктом декларування завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, або умисне неподання декларації.

Також, передбачена адміністративна відповідальність (стаття 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення) за несвоєчасне подання Декларації, а також за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунку в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані.

Зареєстровано 32 кримінальних проваджень за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 366-1 КК України, за результатами досудового розслідування 24 кримінальних проваджень спрямовано до суду.

Також, місцевою прокуратурою здійснюється нагляд за додержанням законів Білоцерківським ВП при здійсненні оперативно-розшукової діяльності.

Протягом 2018 року на виконання вказаної функції прокуратурою перевірено 406 оперативно-розшукових справ, заведених з метою встановлення місцезнаходження осіб, які переховуються від органів досудового розслідування, суду, від відбування кримінальних покарань та безвісти зниклих громадян. При цьому надано 106 вказівок щодо проведення оперативно-розшукових заходів, направлених на досягнення цілей оперативно-розшукової діяльності.

За результатами проведеної роботи у минулому році органами поліції розшукано 130 особу (111 - злочинців, 19 - безвісно зниклих).

На виконання функції нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян протягом 2018 року систематично проводились відповідні прокурорські перевірки у Білоцерківському МРВ з питань пробації, Білоцерківському ВП ГУ НП в Київській області, Білоцерківському РВ ДМС, ДУ «Білоцерківська виправна колонія (№35)» та міському і районному відділах ДВС Білоцерківського міськрайонного управління юстиції, під час яких виявлялись порушення вимог законів України.

З метою попередження і своєчасного усунення порушень прав та інтересів затриманих, узятих під варту і засуджених, інших осіб, до яких застосовувались заходи примусового характеру, пов'язані з обмеженням особистої свободи, Білоцерківською місцевою прокуратурою внесено 23 вказівок, за результатами розгляду яких притягнуто до дисциплінарної відповідальності 16 працівників установ, поновлено права 8 засуджених, яких незаконно поміщено до ДІЗО ДУ «Білоцерківська виправна колонія (№35)».

Крім того, прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури протягом 2018 року прийнято участь у 347 судових засіданнях щодо розгляду судом питань, пов’язаних з виконанням вироків.

Водночас з цим, прошу вжити заходів щодо активізації діяльності спостережної комісії.

Так, відповідно до ст. 8 Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк» центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування здійснюють соціальний патронаж звільнених осіб, зокрема, утворюють спостережні комісії, піклувальні ради при спеціальних виховних установах та здійснюють контроль за діяльністю суб'єктів соціального патронажу, які їм підпорядковані.

Згідно п. 3 Положення про спостережні комісії до її основних завдань віднесено сприяння органам і установам виконання покарань у виправленні і ресоціалізації засуджених осіб та створенні належних умов для їх тримання, залучення до цієї діяльності громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян.

Тому, хотілось би звернути увагу на важливість виконання вищевказаних вимог законів та підзаконних актів, з метою здійснення належної профілактичної роботи із особами звільненими із місць позбавлення волі та вжиття заходів до їх ресоціалізації.

На виконання функції з питань представництва в суді Білоцерківською місцевою прокуратурою Білоцерківською місцевою прокуратурою протягом 2018 року пред´явлено до суду 28 (за 2017 рік – 37) позовних заяв в інтересах держави на загальну суму 8 млн. 251 тис. грн. (331 млн. грн.).

Протягом 2018 року задоволено 13 (30) позовів на загальну суму 33 млн. 534 тис. грн. (226 млн. 600 тис. грн.).

За рішеннями судів, які набрали законної сили реально виконано 16 (36) рішень суду на загальну суму 16 млн. 104 тис. грн. (233 млн. 816 тис. грн.).

Не зважаючи на те, що прокуратура не наділена повноваженнями проводити перевірки з питань додержання законів, впродовж 2018 року до Білоцерківської місцевої прокуратури надійшло 1533 звернень громадян, з яких вирішено 917, з них 7 - задоволено та 595 звернень направлено до інших відомств для вирішення, 21 звернення направлено заявникам або залишено без розгляду. На особистому прийомі за вказаний період прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури прийнято 356 звернень  громадян, з яких 16 особисто керівником прокуратури.

Детальніше з інформацією керівника прокуратури можна буде на офіційному веб-сайті міської ради.

Інформацію було взято до відома.


Шість депутатських комісій прозвітували про свою роботу в  минулому році

1) Постійна комісія з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, оборонної роботи, запобігання корупції, сприяння  депутатській діяльності, етики та регламенту

Голова даної комісії - Сергій Наконечний. У  складі комісії працює 4 депутати.

За звітний період було проведено 10 засідань комісії, на яких розглянуто 80 питань.

Комісією було внесено на розгляд ради 45 проектів рішень, 41 з яких було підтримане радою на сесіях.

На контролі комісії перебуває 62 рішення Білоцерківської міської ради та виконавчого комітету Білоцерківської міської ради.

Комісією на засіданнях було прийнято 67 висновків та рекомендацій, на основі яких було направлено 24 листи до місцевих органів самоврядування та правопорядку.

Сергій Наконечний наголосив, що протягом наступного періоду функціонування комісія планує і надалі проводити свої засідання з періодичністю не рідше одного разу на місяць, але у випадках гострої необхідності збиратись невідкладно, по мірі виникнення звернень громадян міста Білої Церкви та необхідності.

2) Звіт  постійної комісії з питань з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та  туризму, соціального захисту,  охорони здоров’я,  материнства та дитинства Білоцерківської  міської ради

Голова  - Ігор Гейло.  За період 2018 року постійною комісією проведено 15 засідань, на яких  розглянуто та винесено на розгляд депутатам ради 51  проект  рішень сесії. За наслідками голосування депутатами ухвалено 48 рішень міської ради. Серед ухвалених рішень такі:

  • З питань соціального забезпечення жителів міста 6 рішень. Найвагоміші з них-

«Про деякі питання діяльності комунальної установи Білоцерківської міської ради «Територіальний центр надання соціальних послуг» , та «Про затвердження Положення про соціальне замовлення в місті Біла Церква»;

  • З питань організації діяльності органів місцевого самоврядування та комунальних установ міста , навчально- виховних закладів , закладів культури прийнято 11  рішеннь. Більшістю із них  приводилися у відповідність до законодавства діяльність даних установ, їх установчі документи. Одним із вагомих рішень було рішення «Про затвердження логотипу міста Біла Церква»;
  • З питань охорони здоров»я прийнято 8  рішень. Рішення стосувалися впровадження у життя медичної реформи. Даними рішеннями приведено у відповідність до чинного законодавства , вимог медичної реформи мережу лікувальних закладів міста;
  • З  питань розвитку культури та спорту, молодіжної політики прийнято 4 рішення. З них слід відзначити  розробку   Програми розвитку боксу у місті Біла Церква на 2019- 2021 роки;
  • З питань освіти розглянуто та прийнято на сесіях міської ради 19 проектів рішень, які стосуються приведення у відповідність до чинного законодавства статутів шкільних, дошкільних та позашкільних закладів міста. Слід відзначити як вагомим розгляд та прийняття рішення «Про організацію роботи комунальної установи Білоцерківської міської ради «Інклюзивно- ресурсний центр».

3) Звіт постійної комісії міської ради  з питань інвестицій, регуляторної політики, торгівлі, послуг та розвитку підприємництва, власності, комунального майна та приватизації

Головою комісії є  Сергій Мартинюк. На сьогодні до складу комісії входять 10 депутатів від різних політичних угрупувань.

Засідання комісії скликаються в міру необхідності, анонсуються на сайті Білоцерківської міської ради своєчасно за три дні до проведення комісії, всі члени комісії запрошуються в телефонному режимі заздалегідь. Згідно регламенту та положень про постійні комісії всі засідання розміщуються на сайті міської ради, де кожна зацікавлена особа за бажанням може переглянути їх зміст особисто.

Робота комісії будується на основі законності, гласності, рівноправності, вільного колективного обговорення. За час роботи комісії відбулося 54 засідання. У 2018 році відбулось 15 засідань. Один раз засідання постійної комісії відбулося спільно із  постійною комісією з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму, соціального захисту, охорони здоров'я, материнства та дитинства.

Загальна кількість питань розглянутих на засіданні постійних комісій – 100, з них винесених  на розгляд сесії – 70.

4) Звіт постійної комісії з питань  планування  соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів

Голова даної комісії – Дмитро Поліщук. Протягом 2018 року відбулося 14 засідань. На них розглянуто та винесено на розгляд сесії 59 проектів рішень.

Основні напрямки формування, розгляду, прийняття, контролю та виконання бюджету м. Біла Церква було виконано комісією в повному обсязі згідно із Бюджетним кодексом України, Податкового кодексу України, та ЗУ «Про державний бюджет України на 2018».

Кожен с членів комісії брав активну участь у засіданнях, надаючи пропозиції, обговорюючи питання для більш глибокого вивчення та  розгляду проектів рішень.

5) Звіт постійної комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам'яток, історичного середовища та благоустрою за 2018 рік.  Голова  - Володимир Вовкотруб.

Протягом 2015, 2016, 2017, 2018 та по 21 березня 2019 року постійною комісією  проведено 171 засідання, на яких розглянуто близько 2500 клопотань, заяв, листів, звернень, скарг, що надійшли від юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, установ, організацій, управлінь, відділів, громадян,  проведено 67 сесій міської ради та неодноразово здійснено комісійні виїзди на місце розташування спірних земельних ділянок з метою їх вирішення на місцевості.

На підставі рішень Білоцерківської міської ради управлінням регулювання земельних відносин Білоцерківської міської ради за 2018 рік було укладено близько 30 договорів оренди землі з юридичними особами та нараховано орендної плати на суму 1 965 067 грн., 34 договори оренди землі з фізичними особами-підприємцями та нараховано орендної плати на суму 576 424 грн., 7 договорів оренди землі з громадянами та нараховано орендної плати на суму 10 088 грн., 124 договорів про встановлення особистих строкових сервітутів на загальну суму орендної плати 406 241 грн. та 106 додаткових угод до договорів оренди землі.

На підставі рішень міської ради про проведення робіт з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в користуванні в 2018 році укладено 11 договорів про оплату авансового внеску. В 2018 році продано у власність 9 земельних ділянок несільськогосподарського призначення на суму 4 683 843 грн. (з урахуванням розміру авансових внесків).

За 2018 рік відбулось 50 засідань постійної комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою сесії Білоцерківської міської ради VII скликання на яких, крім земельних питань, розглядалися наступні питання:

1.           Про затвердження інформаційної картки адміністративних послуг Білоцерківської міської ради у галузі містобудування та архітектури.

2.           «Про затвердження комплексної схеми розміщення зовнішньої реклами території міста Біла Церква» .

3.           «Про затвердження комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Біла Церква».

4.           Про внесення змін до рішення міської ради «Про затвердження Програми розвитку земельних  відносин у місті Білій Церкві на 2017-2020 роки» від 23 лютого 2017 року № 501-26-VII

5.           Про деякі питання проведення містобудівного моніторингу розробленої містобудівної документації.

6.           Про внесення змін до Програми розробки містобудівної документації для використання територіальною громадою м. Біла Церква на період 2015-2019 рр. (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 31 березня 2015 року № 1444-73-IV.

7.           Про внесення змін до Програми розвитку комплексного благоустрою міста Біла Церква на 2017-2021р.р. (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 30.10.2017р. № 1642-40-VIІ

8.           Про розроблення детальних планів частини територій секторів № 13,16,17,29,56  м. Біла Церква

9.           Про затвердження детального  плану частини території  «Залізничне селище» в межах вул. Сухоярська та вул. Київська в м. Біла Церква Київської області ( виробничо – комунальна зона № 2 Том.2 (2 етап).

10.         Питання надання дозволу на фінансування робіт з розроблення детального плану території (під розміщення кладовища)

11.         Моніторинг

12.         Про розроблення детального плану території сектору №63 міста Біла Церква орієнтовною площею 16,5 га

13.         Про розроблення детального плану території сектору №56 міста Біла Церква

14.         Про розроблення детального плану території сектору №29 міста Біла Церква

15.         Про розроблення детального плану території сектору №13 міста Біла Церква

16.         Про розроблення детального плану території сектору №16 міста Біла Церква

17.         Про затвердження плану зонування частини території міста Біла Церква в межах кварталу, обмеженого вул. Томилівська, гаражним кооперативом «Ентузіаст», вул.Раскової та вул. Громової.

18.         Про затвердження частини плану зонування територій міста Біла Церква.

19.         Про затвердження Аналітичного звіту за результатами аналізу проектних рішень Генерального плану міста Біла Церква, затвердженого рішенням міської ради від 03 листопада 2016 року № 319-18-VII «Про затвердження Генерального плану міста Біла Церква» та раніше розроблених проектів містобудівної документації (детальних планів територій, планів зонування території) для здійснення містобудівного моніторингу.

20.         «Про розроблення детального плану території сектору № 1 міста Біла Церква, обмеженого бульв. Олександрійським, вул. Героїв Небесної Сотні, вул. Першотравневою та вул. Ярослава Мудрого, орієнтовною площею 67,0 га» та ін.

 

6) Звіт постійної комісії з питань житлової політики, комунального господарства, транспорту і зв’язку, природокористування, охорони довкілля та енергозбереження

Голова - Микола Колосенко. До складу комісії входять 5 депутатів.

Відповідно до положення про постійні комісії Білоцерківської міської ради, дана комісія розглядає, погоджує, контролює сферу житлово- комунального господарства, транспорту та охорони навколишнього середовища.

Протягом звітного періоду проведено 14 засідань комісії, на яких розглядалися питання, що входять до компетенції постійної комісії, а саме 112 проектів рішень та інше (заяви га звернення від громадян міста).

За участю комісії підготовлена та прийнята міською радою низка перспективних Програм декілька з них:

-Еінергосфективності та енергозбереження - метою якої є здійснена заходів щодо ефективного використання енергоносіїв та надійного енергозбереження, покращення природного навколишнього середовища та задоволення потреб населення у наданні послуг належної якості;

-Поводження з побутовими відходами - метою якої полягає у координації дій органів всіх гілок місцевої ради , суб'єктів господарювання та активізація населення для створення умов, що сприятимуть забезпеченню повного збирання, перевезення, утилізації, знешкодження і захоронеппя відходів га обмеження їх шкідливого впливу па навколишнє природне середовище та здоров’я людини.

-Правил утримання тварин га регулювання чисельності безпритульних тварин - спрямована на забезпечення епізоотичного благополуччя в місті, створення більш комфортних умов для життя людей, гуманного середовища для існування тварин та значне зменшення безпритульних тварин на вулицях міста;

-Підвищення безпеки дорожнього руху - задля забезпечення безпечних та комфортних умов пересування транспорту та пішоходів, удосконалення організації дорожньою руху та розширення вуличної мережі.

Також основним питанням залишається охорона навколишнього природного середовища, надання якісних послуг водопостачання та водовідведуння, транспортна сфера міста, залучення коштів на виконання Програм, які дозволять покращити як благоустрій міста так і рівня життя мешканців міста.

Спостерігаючи за діяльністю комісії найбільш обговорюваними та дискусійними є питання щодо діяльності міських комунальних підприємств, утримання та ремонту доріг, вивозу твердих побутових відходів, оновлення та утримання інженерних комунікацій і житлового фонду.

Депутати опікуються проблемами жителів міста, за необхідності надають дієву допомогу, оперативно і кваліфіковано працюють над розв’язанням проблем згідно з профілем діяльності постійної комісії.

Постійна комісія тісно співпрацювала з керівниками галузевих управлінь, відділами та підприємствами Білоцерківської міської ради, заступниками міського голови, які опікуються питаниями житлово- комунального господарства, громадськими організаціями.


Про погодження створення будинку для людей похилого віку

Під час засідання депутати затвердили також рішення «Про погодження створення будинку для людей похилого віку». Дане питання раніше вже  розглядалося членами виконавчого комітету (https://bc-rada.gov.ua/node/9836), і під час засідання було наголошено на необхідності створення умов, комфортних умов проживання  для  людей, які кращі роки свого життя і здоров’я віддали на розбудову міста і держави.

Тож на підставі рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради № 123 від 26 лютого 2016 року, з метою розвитку інфраструктури з надання соціальних послуг, створення належних умов для людей похилого віку, відповідно до ст.25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міською радою було прийнято рішення щодо погодження можливості створення будинку для людей похилого віку. Рішенням передбачення його створення на базі приміщення колишнього Білоцерківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату, що за адресою: м.Біла Церква, вул. Гризодубової, 84. Управлінню соціального захисту міської ради було доручено розробити та подати на затвердження міської ради Концепцію створення будинку для людей похилого віку на базі зазначеного приміщення.


Положення про громадський бюджет (бюджет участі) у м. Біла Церква затверджено в новій редакції
Даним рішенням було:
- затверджено Положення про громадський бюджет (бюджет участі) у м. Біла Церква в новій редакції;
- створено та затверджено складї робочої групи з організації  проведення заходів Програми реалізації громадського бюджету;
- внесено зміни до Програми реалізації громадського бюджету (бюджету участі) у м.Біла Церква на 2017-2020 роки.
Основними змінами в Положенні стали:
-збільшення вартості реалізації великих проектів до 3 млн грн включно (малі залишаються до 300 тис.грн) ;
-голосування за проекти буде відбуватиметься шляхом електронного голосування за допомогою Електронного сервісу після реєстрації голосуючого на офіційному сайті Білоцерківської міської ради у розділі «Громадський бюджет»  шляхом заповнення електронної версії анкети;
- щодо організації голосування: відтепер пунктом 3 розділу V визначено можливість голосувати за 3 малих та 3 великих проекти;
- пунктом 6 даного розділу визначається, що 15 %  загальної суми визначеної на наступний рік йтиме на фінансування малих проектів та  серед проектів з обсягом коштів від 300 тис.грн  до 3 млн грн. (включно) –це великі проекти  (у межах 85% загальної суми визначеної на наступний рік).
-пункт 6 розділу І Положення також визначено, що Робочим органом є робоча група, яка складатиметься з представників громадських організацій, депутатів міської ради, представників структурних підрозділів Білоцерківської міської ради, жителів м.Біла Церква,  що займають активну громадянську позицію. Склад робочої групи  має бути не більше 20 членів. Очолює робочу групу секретар міської ради.
Склад робочої групи було посилено представниками громадськості,  в тому числі 7 членами громадської ради при виконавчому комітеті.
Зміни до додатку 2 рішення були такими:
-виключити зі складу робочої групи члена Громадської ради при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради (за згодою) Камінну Ніну Миколаївну;
-ввести до складу робочої:  Пускова Олега Володимировича – заступника голови Білоцерківської організації Національної спілки архітекторів України (за згодою);
-секретарем робочої групи визначити  за згодою Кудінова Олексія Віталійовича;
-залишити за згодою членом робочої групи Сахарову Оксану Михайлівну.
Нагадаємо, що починаючи з 2017 року жителі Білої Церкви можуть подати проекти для реалізації в рамках Громадського бюджету (бюджету участі). Більш детальну інформацію можна знайти за посиланням: https://bc-rada.gov.ua/node/6987.

Про Порядок використання бюджетних коштів

Під час засідання депутати затвердили Порядок використання бюджетних коштів, передбачених в міському бюджеті згідно з заходами Програми розвитку малого і середнього підприємництва та інвестиційної діяльності в місті Білій Церкві на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами банків для суб’єктів малого і середнього підприємництва. Даний порядок визначає механізм використання коштів з міського бюджету у вигляді часткового відшкодування відсоткових ставок за кредитами банків для об’єктів малого і середнього підприємництва – відповідно до Програми розвитку малого і середнього підприємництва та інвестиційної діяльності в місті Білій Церкві на 2019-2020 роки, затвердженої рішенням міської ради від 29 листопада 2018 року №3028-60-VII, Меморандуму про співробітництво між Білоцерківською міською радою та Німецько-Українським Фондом від 04 вересня 2018 року, Положення про фінансово-кредитну підтримку суб’єктів малого та середнього підприємництва у місті Біла Церква, затвердженого рішенням міської ради від 28 лютого 2019 року №3452-67- VII.

Затвердженим Порядком передбачено, що відбір банків-партнерів, моніторинг їх фінансового стану та оцінку результатів надання часткового відшкодування відсоткових ставок за кредитами банків здійснює Німецько-Український Фонд; часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами банків здійснюється на рівні 50% номінальної відсоткової ставки, що встановлюється кредитними договорами між банками-партнерами та позичальниками та діє на дату укладення договорів тощо.

Зокрема, відповідно до даного Порядку, часткове відшкодування відсотків за кредитами банків здійснюватиметься на підставі укладених угод між розпорядником бюджетних коштів та банками-партнерами, які співпрацюють з Німецько-Українським Фондом.


Затверджено Програму співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків

Під час сесії було затверджено Програму співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Біла Церква на 2019-2024 роки. Дія Програми поширюється на багатоквартирні житлові будинки, управління якими здійснюється управителем, житлово-експлуатаційною організацією, об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельним кооперативом, або співвласниками будинку, якими прийнято рішення про самоуправління багатоквартирним будинком. Програма не поширюється на житлові будинки, які є архітектурними пам’ятками. Програмою зокрема визначено, що розміри співфінансування робіт залежать від терміну експлуатації житлових будинків: у разі, якщо термін експлуатації становить від 10 до 25 років, проведення капітального ремонту такого будинку фінансуватиметься на 40% з міського бюджету і на 60% за кошти мешканців будинку; від 25 до 50 років – на 60% з міського бюджету і на 40% - за кошти мешканців; від 50 років і більше – на 80% з міського бюджету і на 20% - за рахунок мешканців будинку.

Інші питання

Під час засідання сесії було також погоджено інвестиційну програми товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВВОДА» на 2019 рік.
Депутати також прийняли рішення про внесення змін до рішення міської ради від 21 червня 2018 року № 2410-53-VII «Про встановлення ставок єдиного податку, транспортного податку та туристичного збору в м. Білій Церкві на 2019 рік» в частині туристичного збору; внесено зміни до  плану діяльності Білоцерківської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік, затвердженого рішенням міської ради від 29 листопада 2018 року №3018-60-VІІ; скасовано деякі рішення Білоцерківської міської ради тощо.
Затверджено низку майнових питань, серед яких про надання в користування нежитлових приміщень на 2019 рік;  затверджено перелік об’єктів комунальної власності до приватизації шляхом продажу на аукціоні; прийнято рішення про безоплатну передачу з балансу комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Кінотеатр ім. О.Довженка» на баланс відділу культури і туризму Білоцерківської міської ради майна  та ін;
Також депутати затвердили План зонування території міста Біла Церква; прийняли рішення про розроблення детального плану території сектору № 45, обмеженого проектною вулицею та р. Рось орієнтовною площею 31.45 га; про розроблення детального плану території сектору № 48, обмеженого проектними вулицями, вул. Заярська та р. Рось орієнтовною площею 19.76 га.
Під час сесії також було прийнято низку земельних та інших майнових питань.