Відбулося засідання п’ятдесят сьомої сесії міської ради

|  27. 09. 2018

27 вересня відбулось засідання п’ятдесят сьомої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.


Депутатські заяви

Перед початком розгляду питань порядку денного депутати заслухали низку заяв.

Так, депутат міської ради Володимир Бабенко виступив із заявою щодо  функціонування у Білій Церкві української православної церкви.

Депутати заслухали також заяву депутата міської ради Юрія Оселедька, яка стосувалася питань захисту української мови на рівні законодавства України. Депутат  повідомив, що в суботу,  06 жовтня 2018 р., об 11.00 у кінотеатрі ім.О.Довженка м.Біла Церква відбудеться гр

омадський форум «За українську мову» за участю українських письменників, науковців та політиків. Запросив депутатів та всіх бажаючих прийти на форум.

 


Призначено два заступника міського голови

Депутати міської ради, розглянувши пропозицію міського голови щодо кандидатур на вакантні  посади його заступників, прийняли рішення затвердити: Анатолія Кравця  та Катерину Литвиненко на дані посади.

 


Поліція та  прокуратура прозвітували про забезпечення стану правопорядку у місті

Продовжився розгляд  сесійних  питань  доповідями начальника Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області Геннадія Мельниченка та керівника Білоцерківської місцевої прокуратури Геннадія Путято щодо діяльності даних силових структур за 8 місяців 2018р.


Зокрема, Геннадій Мельниченко доповів інформацію про стан правопорядку, заходи, які вживалися щодо попередження правопорушень.

Так, упродовж звітного періоду до Білоцерківського ВП надійшло 27399  заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, що на 8,5 % менше ніж у 2017 році, з яких 3777  з ознаками кримінального правопорушення.

Формування криміногенної ситуації на території міста Біла Церква у 2018 році була обумовлена сукупністю певних чинників, які спостерігаються як на території Київської області так і держави в цілому, серед яких найголовнішими являються активізація осіб, схильних до вчинення кримінальних правопорушень, насамперед майнової спрямованості (крадіжок, грабежів, розбоїв та незаконних заволодінь транспортними засобами), інших правопорушень, а також  витік у незаконний обіг значної кількості вогнепальної зброї, вибухівки та боєприпасів.

Незважаючи на наявність дестабілізуючих чинників суспільно-політичного, економічного, соціального характеру, ужиті упродовж 2018 року Білоцерківським відділом поліції організаційні та практичні заходи сприяли посиленню протидії злочинності, забезпеченню належного рівня публічної безпеки і порядку та стабілізації криміногенної ситуації в місті.

За 8 місяців 2018 року на території міста було зареєстровано 2122 кримінальних правопорушення, в тому числі  901 тяжкий та 25  особливо тяжких злочинів. 

У порівнянні з 2017 роком відбулося зниження рівня загальної  злочинності  на 19,4% (менше на 558 злочинів), в тому числі особливо тяжких  - на 56,9 % (менше на 33 злочини).

Серед видової злочинності, зокрема, відбулося зменшення наступних злочинів:  умисних вбивств (з 7 до 1), тяжких тілесних ушкоджень (з 15 до 8), в т.ч. зі смертельним наслідком (з 5 до 4),  тілесних ушкоджень невеликої тяжкості  (з 221 до 161), розбійних нападів (з 7 до 4), крадіжок майна приватної власності  (з 1057 до 806), шахрайств  (з 273 до 201), хуліганств (з 10 до 8), незаконних заволодінь транспортними засобами (з 59 до 38), дорожно-транспортних пригод з потерпілими (з 63 до 55).

Ужитими практичними заходами вдалося  підвищити ефективність роботи з розкриття та розслідування злочинів.

У ході проведення оперативно-розшукових заходів упродовж 8 місяців ц.р. всього було розкрито 1316 злочинів, з яких  116 злочинів, скоєних у минулі роки та 1200, що були вчинені в 2018 році, в тому числі 489 тяжких та особливо тяжких злочинів, а також було розслідувано (направлено до суду) 1347 кримінальних проваджень.

В цілому Білоцерківський  ВП по розкриттю  кримінальних правопорушень спрацював вище середньообласного та державного показників – питома вага розкриття злочинів по місту становить 51,7 % (Область – 47,9 %), в тому числі тяжких злочинів – 53,5 % (Область – 48,2). 

Щодо безпеки дорожнього руху: Кількість дорожньо-транспортних пригод з потерпілими порівняно з минулим роком збільшилась з 99 до 115 під час яких 8 осіб загинуло (2017 р.- 18) та 153 отримали тілесні ушкодження (2017 р. - 121).

Працівниками Білоцерківського ВП щоденно проводяться заходи, спрямовані на забезпечення безпеки дорожнього руху,  профілактики та попередження  дорожньо-транспортного травматизму, в тому числі  було виявлено 5739 адміністративних правопорушень, які безпосередньо впливають на стан аварійності:

Суттєво посилено протидію незаконному обігу  наркотиків та психотропних речовин: Так у сфері незаконного обігу наркотичних засобів всього було зареєстровано 523 кримінальних правопорушення (2017 рік - 270), в тому числі   задокументовано та розслідувано  діяльність злочинної групи осіб, яким доведено  303 факти збуту наркотичних засобів на території міста.

Крім цього, за незаконне зберігання наркотичних засобів у невеликих розмірах (ст.44 КУпАП), було складено 64 адмін. протоколів   (2017 р. – 57).

За результатами розслідування кримінальних проваджень у сфері незаконного обігу наркотичних засобів та психотропних речовин із незаконного обігу в цілому було вилучено 21 кг

585 г наркотичних засобів та  57 г психотропних речовин, а також 156 кущів конопель та 20 рослин маку.

У сфері незаконного обігу зброї, боєприпасів та вибухівки було виявлено 6 злочинів (2017 рік - 17). Із незаконного обігу  вилучено:  11 одиниць вогнепальної зброї (7 пістолетів та 4 карабіни), 3 гранати, 200 г вибухівки (тротилу) та 463 набоїв до стрілецької зброї різного калібру.

Охорона публічного порядку та безпеки: Проведеними оперативно-профілактичними заходами вдалося знизити рівень злочинності в публічних місцях - кількість таких злочинів в у порівнянні з минулим роком зменшилася на 44,7 %  (з 255 до 141). Із загальної кількості скоєних злочинів у публічних місцях (141) було розкрито 124 злочинів, або 87,9 % .

На території обслуговування  Білоцерківського відділу поліції за 8 місяців 2018 року забезпечено публічний порядок та безпеку під час проведення 137 заходів з масовою участю громадян.

Протидія незаконній міграції: Упродовж 8 місяців ц.р. спільно з Білоцерківським РВ УДМС України в Київській області було виявлено 16 нелегальних мігрантів, з яких відносно 13 осіб було прийнято рішення про примусове повернення, відносно   2 осіб – про примусове повернення із забороною в’їзду до  України та відносно 3 осіб – про примусове видворення..

В ході профілактичних заходів виявлено 33 порушники законодавства про правовий статус іноземців та осіб без громадянства, в тому числі складено   25 адміністративних протоколів за ст.203 КУпАП (Порушення іноземцями та особами без громадянства правил перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України)  та 8 за ст.205 КУпАП (Невжиття заходів до забезпечення своєчасної реєстрації іноземців і осіб без громадянства)

Проведеними профілактичними заходами упродовж 2018 року  в цілому вдалося втримати рівень злочинності в стані алкогольного сп’яніння  у порівнянні з 2017 роком – відбулося незначне зменшення з 66 до 64 злочинів.


Проблемні питання, які можуть негативно вплинути на стан криміногенної обстановки на території м.Біла Церква у 2018 році:

-Квартирні крадіжки: За 8 місяців 2018 року на території міста було скоєно 52 крадіжки з квартир громадян, з яких  в ході проведених оперативно-розшукових заходів було розкрито 27, або 51,9 %.  Квартирні крадіжки відносяться до кваліфікованих злочинів і як правило вчиняються групами осіб, які спеціалізуються на вчиненні таких крадіжок. Аналіз розкритих злочинів даної категорії показує, що переважну кількість квартирних крадіжок скоєно злодіями-гастролерами, які прибувають в місто на власному автотранспорті на невеликий проміжок часу та після вчинення злочинів залишають його, а тому за відсутності на території міста сучасних систем відеоспостереження  розкриття таких злочинів, затримання осіб та доведення їх вини є дуже проблемним.

-Незаконні заволодіння транспортними засобами: Викрадення  транспортних засобів у переважній більшості вчиняються у нічну пору доби, а власники, як правило виявляють їх зникнення  лише зранку та інформують поліцію через тривалий проміжок часу, що в свою чергу не дає змоги розкривати такі злочини по «гарячих» слідах. Крім цього викрадення легкових автомобілів, зокрема «іномарок», як показує аналітика  вчиняється підготовленими та технічно-оснащеними електронними засобами, злочинними групами, які спеціалізуються на викраденні дорогих престижних автомобілів іноземного виробництва.

Відсутність на території міста сучасних систем відеоспостереження  не дає змоги оперативно розкривати такі злочини. Проведеними оперативно-профілактичними заходами за 8 місяців 2018 року вдалося суттєво зменшити кількість таких злочинів у порівнянні з минулим роком з 44 до 33 та незважаючи на проблемні питання було розкрито 16, або 48,5 %  і робота в даному напрямку триває постійно.

- Безпека дорожнього руху: На даний час в Україні триває реорганізація роботи підрозділів поліції у сфері безпеки дорожнього руху.

Ситуація на автошляхах залишається досить складною - як по області так і по місту Біла Церква. На даний час функція виявлення, припинення та попередження правопорушень у сфері дорожнього руху здійснюється патрульними  нарядами ГРПП, які  забезпечують  дорожній  нагляд  паралельно з реагуванням  на інші повідомлення про кримінальні правопорушення та інші події.

Посилити  профілактичний вплив на порушників правил дорожнього руху та знизити дорожньо-транспортний травматизм  можна завдяки встановленню на дорогах систем відеоспостереження із автоматичною фото-відео фіксацією скоєних правопорушень.


В інформації керівника Білоцерківської місцевої прокуратури про результати діяльності в місті Геннадія Путято  прозвучало, що  територіальна юрисдикція Білоцерківської місцевої прокуратури поширюється на м. Біла Церква, Білоцерківський район, Володарський район, Ставищанський район, Сквирський район, Тетіївський район.

Штат апарату Білоцерківської місцевої прокуратури (розташований в м. Біла Церква) входять 24 прокурори прокуратури. Всі працівники місцевої прокуратури призначені на посади після проведення відповідного конкурсу на зайняття посад у Білоцерківській місцевій прокуратурі.

На місцеву прокуратуру, як і на прокуратуру України загалом, покладається здійснення трьох конституційних функцій:

-підтримання публічного обвинувачення в суді;

-організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за негласними та іншими слідчими і розшуковими діями органів правопорядку;

-представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури на виконання встановлених Конституцією України функцій, з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави здійснювався нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у кримінальних провадженнях, та проведенні оперативно-розшукової діяльності у Білоцерківському відділі поліції ГУ НП України в Київській області.

Здійснювався нагляд при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення шляхом реалізації повноважень щодо нагляду за додержанням законів при застосуванні заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. З цих же питань здійснювався нагляд за додержанням законів у Державній установі «Білоцерківська виправна колонія - 35», Білоцерківському міськрайонному відділі з питань пробації центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації міністерства юстиції.

Крім цього, в суді прокурорами підтримувалось публічне обвинувачення у кримінальних справах, а також здійснювалась робота щодо представництва законних інтересів держави та територіальної громади в цивільному, господарському та адміністративному судочинстві.

Так, згідно із даними Єдиного реєстру досудових розслідувань, за 8 місяців 2018 року, на території м. Біла Церква обліковано 2762 кримінальних правопорушень, що на 29 % менше ніж за аналогічний період у 2017 році.

За вказаний період у м. Біла Церква обліковано 192 особливо тяжких правопорушень, що складає 7 % від загальної кількості вчинених злочинів, 471 тяжких злочинів, що становить 17 % загальної кількості злочинів, 1210 середньої і 889 злочинів невеликої тяжкості.

Якщо ж характеризувати стан злочинності за видами то із вказаної кількості злочинів найбільше вчинено злочинів проти власності — 1483, питома вага яких становить 53,7 % від вчинених. До вказаної категорії включено 1101 крадіжок (із квартир - 296), 58 грабежів, 4 розбоїв. При цьому, у порівнянні ізаналогічним періодом 2017 року частка вчинених грабежів і розбоїв у минулому році зменшилась на 12.і 28% відповідно.          

Також зареєстровано 539 злочинів проти життя та здоров’я особи, що становить 19,5 % від загальної кількості вчинених злочинів. При цьому, обліковано 7 тяжких тілесних ушкоджень в тому числі 2 тяжкі тілесні ушкодження, що спричинили смерть особи. Щодо умисних вбивств - за період 8 місяців 2018 року зареєстровано лише одне кримінальне впровадження за даним фактом, яке скеровано до суду з обвинувальним актом.

Крім цього, зареєстровано 113 злочинів проти безпеки руху та експлуатації транспорту із яких 54 за фактами порушення правил безпеки дорожнього руху, особами які, керують транспортними засобами, в тому числі 6, що спричинили смерть потерпілого, а також 39 незаконних заволодіння транспортних засобів.

Також виявлено, 288 злочинів у сфері незаконного обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

За вказаний період слідчими СВ Білоцерківського ВП та СУ ФР Білоцерківської ОДНІ розслідувано 832 кримінальних правопорушень вчинених на території м. Біла Церква.

Як свідчать статистичні дані, спільно вжитими заходами, здійсненими на виконання, рішення спільної наради, вдалося покращити стан криміногенної обстановки в місті. Упродовж поточного періоду Білоцерківською місцевою прокуратурою до суду направлено два обвинувальні акти щодо двох осіб за обвинуваченням у вчиненні злочинів, передбачених ч. 1 ст. 203-2 КК України (зайняття гральним бізнесом), судовий розгляд у яких триває.

Поряд із цим, на даний час за процесуального керівництва Білоцерківської місцевої прокуратури Білоцерківським ВП здійснюється досудове розслідування у 4 кримінальних провадження щодо зайняття гральним бізнесом.

За словами Геннадія Путято ця робота була б більш результативною, якби вдалося реалізувати наміри щодо встановлення камер візуального спостереження у місцях масового перебування громадян, центральних автомагістралях, на в’їздах і виїздах в місто. Це значно б покращило стан розкриття таких злочинів як незаконне заволодіння транспортними засобами, розбоїв, грабежів та інших злочинів та встановлення осіб, які їх вчинили в найкоротший час після їх вчинення. Адже отримана інформація давала б можливість впізнати злочинців, встановити транспортні засоби на яких вони пересуваються, напрямок руху в якому вони залишили місце події та інші важливі для слідства обставини.

Прокурорами упродовж 8 місяців 2018 року прийнято участь у 869 судових засіданнях, щодо розгляду кримінальних справ Білоцерківським міськрайонним судом. За результатами розгляду 636 справ судом було постановлено обвинувальні вироки та ухвали про звільнення від відповідальності за нереабілітуючими підставами.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закону) органи прокуратури є спеціальним уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції. За вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності.

Протягом 2018 року Білоцерківською місцевою прокуратурою вивчався стан дотримання вимог антикорупційного законодавства під час заповнення та подачі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування.

За звітний період внесено 8 подань щодо порушення вимог фінансового контролю.

Зареєстровано 30 кримінальних проваджень за ознаками кримінального правопорушення, результатами досудового розслідування 25 кримінальних проваджень спрямовано до суду.

Також, Білоцерківською місцевою прокуратурою здійснюється нагляд за додержанням законів Білоцерківським ВП при здійсненні оперативно- розшукової діяльності.

Протягом 2018 року на виконання вказаної функції прокуратурою перевірено 228 оперативно-розшукових справ, заведених з метою встановлення місцезнаходження осіб, які переховуються від органів досудового розслідування, суду, від відбування кримінальних покарань та безвісти зниклих громадян. При цьому надано 106 вказівок щодо проведення оперативно-розшукових заходів, направлених на досягнення цілей оперативно-розшукової діяльності.

За результатами проведеної роботи протягом 2018 року органами поліції розшукано 101 особу (68 - злочинців, 33 - безвісно зниклих).

На виконання функції з питань представництва в суді Білоцерківською місцевою прокуратурою, по території обслуговування Білоцерківського району та м. Біла Церква протягом 2018 року пред'явлено до суду 8 позовних заяв в інтересах держави на загальну суму 6 млн. 803 тис. грн., з них: 2 про повернення державі земель, визнання недійсними договорів оренди земельних ділянок на загальну суму 6 млн. 303 тис. гривень, 1 - позов з питань державної та комунальної власності на суму 302 тис. грн.; 5 - про відшкодування шкоди заподіяної кримінальними правопорушеннями на суму 198 тис. грн., в тому числі: 3-у бюджетній сфері на суму 19 тис. грн.

Протягом звітного року задоволено 7 позовів на загальну суму 10 млн. 959 тис. грн. з них: 4 про повернення державі земель на загальну суму 10 млн. 646 тис. гривень; 1 - позов з питань державної та комунальної власності на суму 302 тис. грн.; 2 - про відшкодування шкоди заподіяної кримінальними правопорушеннями на суму 11 тис. грн., в тому числі: 2-у бюджетній сфері на суму 11 тис. грн.

За рішеннями судів, які набрали законної сили реально виконано 13 на загальну суму 16 млн. 25 тис. грн., з них: на 16 млн., 25 тис. щодо повернення державі 10 земель.

Крім цього, Білоцерківською місцевою прокуратурою протягом 2018 року вживались заходи щодо розгляду звернень громадян. Так, не зважаючи на те, що прокуратура не наділена повноваженнями проводити перевірки з питань додержання законів, впродовж 2018 року до

Білоцерківської місцевої прокуратури надійшло 828 звернень громадян, з яких вирішено 540, з них 2 - задоволено та 283 звернень направлено до інших відомств для вирішення, 5 звернень направлено заявникам або залишено без розгляду. На особистому прийомі за вказаний період прокурорами Білоцерківської місцевої прокуратури прийнято 224 звернень громадян, з яких 15 особисто керівником прокуратури. Також працівниками Білоцерківської місцевої прокуратури здійснюється особистий прийом громадян за місцем їх проживання та роботи, а також особистий прийом в’язнів за місцем їх утримання.

Інформації начальника Білоцерківського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Київській області та керівника Білоцерківської місцевої прокуратури  були взяті до відома. Геннадій Мельниченко та Геннадій Путято дали відповіді на питання депутатів щодо ряду проблемних ситуацій у місті, пов’язаних з можливим порушення законності.


У Білій Церкві втілюватимуть соціальне замовлення

Соціальне замовлення — комплекс заходів організаційно-правового характеру з вирішення пріоритетних соціальних проблем територіальної громади силами організацій громадського сектору (ОГС) у співпраці з органами місцевого самоврядування шляхом розробки і реалізації соціальних проектів за рахунок бюджетних та інших коштів через укладення соціальних контрактів на конкурсній основі

Варто наголосити, що соціальне замовлення як організаційно правова форма взаємодії органів місцевого самоврядування з ОГС застосовується з метою підвищення адресності та масовості надання соціальних послуг, підвищення ефективності використання бюджетних і небюджетних коштів для вирішення соціальних проблем міста, залучення додаткових ресурсів, адекватного перерозподілу соціальної відповідальності між органами місцевої влади і суспільством, підвищення рівня довіри населення до влади.

Відповідно до положення соціальне замовлення здійснюватиметься на основі таких основних принципів:

-   пріоритетності соціальних проблем, що вирішуються із застосуванням соціального замовлення;

-     комплексності у підході до вирішення соціальних проблем;

-     поєднання бюджетного та позабюджетного ресурсного забезпечення;

-     конкурсності у визначенні виконавців;

-     гласності та відкритості всіх процедур;

-     широкої опори на громадські ресурси;

-    поєднання ініціативи виконавців з їх відповідальністю за додержання умов Соціального контракту.

Механізм соціального замовлення застосовується для вирішення соціальних проблем, які відповідають наступним критеріям:

а)  віднесені Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно-правовими актами до відання міської ради, її органів та органів самоорганізації населення міста;

б) визначені як пріоритетні в нормативних актах і в актах органів місцевого самоврядування;

в)   у даний час в місті не вирішені або вирішуються недостатньо ефективно;

г)   потенційно можуть бути вирішені або вже вирішуються силами або за участі ОГС.

Фінансове забезпечення соціального замовлення здійснюється за рахунок:

-     коштів міського бюджету;

-     коштів органів самоорганізації населення, включаючи самообкладення податком;

-   коштів цільових фондів, що знаходяться в розпорядженні органів місцевого самоврядування;

-     власних і залучених коштів ОГС;

-     благодійних внесків та коштів з інших не заборонених законом джерел.

Затверджене положення також містить засади формування програми соціального замовлення; визначення його виконавців; формування та реалізації соціального контракту та безпосередньо організації його виконання (Права та обов'язки замовника, виконавця соціального замовлення, порядок вирішення спорів сторін, взаємодія учасників соціального замовлення та ін.)


Прийняті рішення про створення ряду комунальних некомерційних лікарняних установ

Депутати міської ради прийняли рішення створити комунальні некомерційні підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2», «Білоцерківська міська лікарня №3», «Білоцерківська міська лікарня №4», «Дитяча стоматологічна поліклініка», «Білоцерківське міське патологоанатомічне  бюро», «Білоцерківський пологовий будинок».

Доповідаючи питання начальник управління охорони здоров’я міської ради Денис Яблонський зауважив, що дані рішення приймаються з метою впровадження нових підходів в організації закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення.

Оскільки існуюча система охорони здоров’я в Україні не задовольняє потреби населення через застарілість, вона не імплементує в себе міжнародні набуття та тенденції зміцнення . У зв’язку із цим необхідні швидкі зміни, особливо щодо створення стійкої і стабільної системи фінансування, пошуків додаткових стабільних джерел фінансування, раціонального використання наявних ресурсів.

Відповідними рішення були затверджені передавальні акти балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів установ, їхні статути та на керівників некомерційних підприємства покладено завдання провести необхідні заходи по реєстрації статутів та ін.


В Білій Церкві буде проведено  конкурс для визначення суб‘єкта господарювання з утримання та розвитку об’єктів благоустрою територій міста

Таке рішення було прийнято метою підвищення якості міського середовища, покращення архітектурного образу міста, реалізації пріоритетів і цілей Стратегії розвитку міста Біла Церква на період до 2025 року, а саме стратегічного пріоритету збалансованого просторового розвитку, відповідно Правил благоустрою території м. Біла Церква та інших нормативно-правових актів.

Рішенням передбачено, що в термін до 01 січня 2019 року буде проведено конкурс для визначення суб’єкта господарювання з утримання та розвитку об’єктів благоустрою територій міста Біла Церква відповідно до Переліку. Наразі це територія загального користування, прилегла до магазину дитячих товарів за адресою: бульвар Олександрійський, 20.

Також було затверджено склад конкурсної комісії для визначення суб’єкта господарювання з утримання та розвитку об’єктів благоустрою міста Біла Церква, конкурсну документацію та порядок проведення конкурсу.


Вчинив адміністративне правопорушення – маєш відпрацювати на користь громади

Під час сесійного засідання  депутатами було підтримано рішення про визначення переліку об’єктів, на яких порушники повинні виконувати оплачувані суспільно корисні роботи на територій м.Біла Церква у 2018році. 

Так, серед  таких об’єктів є: комунальні  підприємства «Тролейбусне управління», «Спецкомбінат з надання ритуальних послуг»; ПП «КАН» (за згодою), ФОП «Доміловський Андрій В’ячеславович».

 


Інші питання, розглянуті під час засідання сесії міської ради:

- внесені зміни до рішення міської ради від 21 грудня 2017 року № 1883-43-VII «Про затвердження міської цільової програми «Цукровий діабет на 2018 рік», пов’язані із включенням додаткового пункту у заходи програми щодо забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет витратними матеріалами для приладів постійного моніторингу глюкози в крові, інсуліновими голками, необхідними препаратами та ін. На ці потреби додатково  буде передбачено 728,6 тис.грн.

- внесено зміни до Статуту комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Архітектурно-планувальне бюро» та затверджено його у новій редакції;

- розглянуто ряд майнових, земельних та інших  питань, з яких були прийняті відповідні рішення.