Розпочато роботу над коригуванням схеми вулично-дорожньої мережі міського та зовнішнього транспорту

|  06. 07. 2018

06 липня у Білій Церкві відбулася перша презентація коригування схеми вулично-дорожньої мережі міського та зовнішнього транспорту. Розробником схеми є ТОВ «Інститут територіального планування», замовником - управління містобудування та архітектури міської ради.

Перед презентацією в.п. начальника управління містобудування та архітектури міської ради Сніжана Павлова зауважила, що дана схема була замовлена на підставі рішення міської ради з метою забезпечення покращення та стабільного обслуговування населення в місті. Робота виконана на базі існуючих  та проектних рішень Генерального плану, плану зонування території та матеріалів містобудівного моніторингу, з врахуванням даних управління земельних ресурсів  щодо прав власності  приватних земельних ділянок.

Пропозиції даної Схеми можуть бути використані для проектування вулично-дорожньої мережі міста, визначення червоних ліній вулиць, будівництва транспортних розв’язок, нових автостанцій та транспортно-пересадочних вузлів.

«Це перша презентація коригування схеми вулично-дорожньої мережі міського та зовнішнього транспорту Білої Церкви, знайомство із запропонованими рішеннями щодо вирішення існуючих нагальних питань. Управління  містобудування та архітектури надасть всі матеріали, що будуть презентовані сьогодні  фахівцям, які виявлять бажання долучитися до подальшої розробки схеми. Всі пропозиції та зауваження, які надійдуть будуть опрацьовані та якщо будуть доцільними й не суперечитимуть чинному законодавству України  - враховані», - наголосила Сніжана Павлова.

Скориговану схему вулично-дорожньої мережі міського та зовнішнього транспорту м.Біла Церква презентував директор  ТОВ «Інститут територіального планування» Олександр Чубенко.

Він поінформував, що основними цілями і завданнями, при розробці документу були:

-         аналіз існуючого стану магістральної вулично-дорожньої мережі та організації міського і зовнішнього транспорту з наданням пропозицій щодо напрямків їх розвитку;

-         визначення змін основних ділянок існуючої та проектної магістральної вулично- дорожньої мережі;

-       визначення типу та кількості перспективних транспортних розв’язок, можливість влаштування мостів через  водні об’єкти та шляхопроводів через залізничні лінії;

-       визначення основних напрямків розвитку мережі міського пасажирського транспорту з розміщенням зупинок та споруд зберігання  автотранспорту;

-         визначення основних напрямків  розвитку зовнішнього транспорту міста з розміщенням автостанцій;

-         надання пропозицій щодо параметрів червоних ліній вулично-дорожньої мережі;

-      визначення основних техніко-економічних показників по коригуванню вулично-дорожньої мережі та зовнішнього транспорту.

«При вивченні питання нами було виявлено три основні проблеми, над якими потрібно першочергово працювати. Це: проходження транзитного транспорту через територію Білої Церкви; невідповідність параметрів дорожньої мережі сучасним вимогам і нормам, через що погіршується пропускна спроможність; визначення  та створення транспортно-пересадочних вузлів та відповідної мережі для міжміських перевезень, - зазначив Олександр Чубенко. – Крім того, при аналізі діючого Генерального плану ми з’ясували, що проектні рішення щодо розвитку вулично-дорожньої мережі у певних випадках порушували конституційні права власників земельних ділянок, тому також потребували коригування».

Презентуючи схему директор  ТОВ «Інститут територіального планування» зупинився на:

-варіантах будівництва об’їзної дороги з використанням існуючих та прокладанням нових ділянок доріг і створення так званого кільця навколо міста. При цьому було враховано права власності на земельні ділянки, що розташовані поза містом та здійснено коригування запропонованих Генеральним планом транспортних розв’язок у різних рівнях на перетині проектної об’їзної дороги, з основними виходами з міста та враховуючи з оптимізацією земельних відводів під них;

-пропозиції щодо будівництва «внутрішнього кільця» влуиць, аби розвантажити  центральні магістралі міста шляхом подовження вулиці Семашко та будівництва мосту через р. Рось;

- для зменшення капіталовкладень та не порушення конституційних прав власності на земельні ділянки проектом передбачено коригування  транспортних розв’язок на перетинах вул. Леваневського-пр.Кн.Володимира і вул. Таращанська –Заярська;

- будівництві п’яти невеликих сучасних транспортно-посадочних вузлів на в’їздах-виїздах з міста на вул. Леваневського, Таращанська, Київська, Ставищенська та Привокзальна, тим самим зменшивши навантаження на вуличну мережу від маршрутного транспорту міжміського та приміського сполучення. Існуючу автостанцію з центральної частини міста передбачено винести;

-створенні додаткових автобусних і тролейбусних маршрутів для забезпечення нормативної пішохідної доступності мешканців та для кращого і комфортнішого сполучення всіх районів міста;

- удосконаленні існуючих та будівництві нових пішохідних та тротуарних зон з урахуванням потреб маломобільних груп населення (створення пандусів) та у найбільш травматичних місцях – тротуарів з підігрівом ;

- удосконалення існуючих зупинок громадського транспорту та будівництво нових, враховуючи нові вимоги та стандарти, а  також  затверджений їх архітип;

- рекомендаціях щодо планування велосипедної інфраструктури;

- визначенні можливих місць для тимчасового та тривалого зберігання легкових автомобілів;

-аналізі щодо розвитку зовнішнього транспорту: аеропорту, залізниці, автомобільних доріг та їх перспективі, відповідно до розроблених програм та Стратегій розвитку Білої Церкви .

Під час обговорення побаченого, присутні акцентували увагу на необхідності врахування та узгодження даної схеми коригування із вже затвердженими детальними планами розвитку територій та тими, що майже виконані. Наголосили на  необхідності обов’язкового широкого обговорення документу фахівцями, визначення першочергових заходів та наступних етапів реалізації документу, узгодження земельних питань між містом та районом  та ін.

Отож, бажаючим фахівцям сфери буде надано матеріали. До 01 серпня ц.р. вони мають надати свої пропозиції та зауваження. Розробник проекту здійснить відповідне коригування схеми вулично-дорожньої мережі міського та зовнішнього транспорту м.Біла Церква. Оновлений проект буде винесено на обговорення.

На заході були присутні секретар міської ради Вадим Кошель, представники спілки архітекторів міста, структурних підрозділів міської ради, фахівці сфери містобудування та архітектури.