БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ КАЗНАЧЕЙСТВО ІНФОРМУЄ

Дата : 
2016-02-05

У Державній казначейській службі України створено програмно-технічний комплекс  «Клієнт Казначейства – Казначейство», який за своєю суттю призначений для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України з метою автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів.

Так, з 2016 року вводяться у дію розширені функціональні можливості ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» в частині:

-            отримання та передачі документів щодо планових показників;

-            передачі розподілів відкритих асигнувань;

-            завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них.

-            створення, підписання та виконання платіжних документів;

-            інформування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів щодо руху коштів на відповідних рахунках;

У зв’язку з зазначеним внесені зміни до анкети клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування та до типового договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», які розміщено на офіційному Веб-порталі Державної казначейської служби України у рубриці «Електронні сервіси».

Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:

-            Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

-            використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

-            підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;

-            підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

Вимоги щодо використання захищених носіїв ключової інформації (НКІ) визначено Комплексною системою захисту інформації (КСЗІ) на систему дистанційного обслуговування.

Витрати на (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Державна казначейська служба України повідомляє, що успішно завершено тестування використання у системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» надійного засобу НКІ SecureCard, що дозволяє значно зменшити витрати клієнтів на придбання захищених НКІ у випадку роботи декількох користувачів на одній робочій станції у порівнянні з використанням засобів НКІ SecureToken.

Окупність придбаних НКІ, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

Державна казначейська служба України з метою покращення надання послуг у сфері дистанційного обслуговування клієнтів продовжує проводити заходи щодо впровадження нових систем криптографічного захисту інформації, які відповідають вимогам вітчизняного законодавства.

Так, станом на сьогоднішній день надаємо повний перелік захищених носіїв ключової інформації, які можуть бути використані для роботи в програмно-технічному комплексі «Клієнт Казначейства – Казначейство»:

- засіб криптографічного захисту інформації «SecureToken-337» (Експертний висновок Держспецзв'язку №05/02/02-809 від 11.03.2013) виробництва ТОВ «Автор»;

- засіб криптографічного захисту інформації «SecureToken-337 mini» виробництва ТОВ «Автор»;

- засіб криптографічного захисту інформації «CryptoCard-337» виробництва ТОВ «Автор»;

- електронний ключ «Алмаз-1К» («ІІТ Е.ключ Алмаз-1К») виробництва ПАТ «Інститут інформаційних технологій».

Станом на 01 лютого 2016 року Білоцерківським управлінням Державної казначейської служби України Київської області укладено 23 договорів з розпорядниками бюджетних коштів на дистанційне обслуговування.

Просимо врахувати вищезазначену інформацію та перейти на систему дистанційного обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.