Відбулася 73 сесія міської ради
27 червня відбулось засідання сімдесят третьої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
Заяви, звернення депутатів
Із заявою щодо недопущення використання брудних технологій під час проведення позачергових виборів народних депутатів України, а чесного проведення передвиборчої кампанії виступила депутат міської ради Таїсія Олійник.
Депутат міської ради Володимир Бабенко оголосив дві заяви. Одна стосувалася необхідності дотримання законодавства України у ході виборів всіма суб’єктами виборчого процесу. Друга заява депутата була пов’язана із вето, які наклав міський голова на рішення минулої сесії щодо про припинення (розірвання) трудових договорів з директорами КП БМР.
Депутати підтримали рішення про звернення до начальника Білоцерківського районного підрозділу приватного акціонерного товариства «Київобленерго» Кропотова О.М., директора ТОВ «Білоцерківвода» Бойко Т.Ю., начальника Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Козирєва П.Г. було піднято питання щодо неможливості підключення електропостачання, водовідведення та встановлення касових апаратів у зв’язку із відсутністю паспорта прив’язки тимчасової споруди для ведення підприємницької діяльності. Паспорт прив’язки може бути отриманий після затвердження комплексної схеми розміщення МАФів у місті. Наразі розробка такої схеми лише проводиться, тому звернення містило прохання до посадових осіб не обмежувати суб’єктів господарювання проводити свою підприємницьку діяльність на час, допоки буде вона буде затверджена.
Встановлено ставки місцевих податків та зборів на 2020рік
Питанням стосовно встановлення ставок місцевих податків доповіла заступник міського голови Інна Новогребельська.
Рішенням «Про встановлення місцевих податків і зборів в м. Біла Церква на 2020рік» було встановлено ставки податку на нерухоме майно, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та туристичного збору. Також було визначено платників податків; об’єкти оподаткування, базу оподаткування; податковий період; порядок обчислення податку; строки та порядок сплати податку; строки та порядок подання звітності про обчислення і сплату податків.
Так, ставки платників єдиного податку, залишилися на рівні 2019 року: для першої групи платників єдиного податку -9% розміру прожиткового мінімуму; для другої групи платників єдиного податку -17 % розміру мінімальної заробітної плати.
Транспортний збір також залишився без змін на рівні 2019 року. Туристичний збір було зменшено: для внутрішнього туризму – 0,4%, для виїзного туризму - 1,2% від розміру мінімальної заробітної плати.
Податок на нерухомість фізичним особами становитиме - 0,75%, Податок на нерухомість юридичним особами – від 0,5 до 1,5%.
Ставки земельного податку встановлено відповідно до кодів цільового призначення земельних ділянок згідно із Постановою КМУ №483, від 24.03.2017р. Детальніше із даними ставками податку можна буде ознайомитися на сайті міської ради, після оприлюднення рішення.
Про стан пенсійного забезпечення та легалізацію трудових відносин
З даного питання виступила перший заступник начальника управління Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області Віолета Мелашенко. Вона зазначила, що питання пенсійного забезпечення населення є однією із найважливіших складових соціального забезпечення. Воно стосується не тільки пенсіонерів, а навіть більше - майбутніх пенсіонерів.
Адже тіньова зайнятість населення, недостатня кількість робочих місць у віддалених селах погіршують можливості набуття страхового стажу для працездатного населення та створюється проблема в отриманні ними пенсій в майбутньому. А це створить певні проблеми для місцевої влади в пошуку додаткових коштів на надання соціальної допомоги таким громадянам.
У Білій Церкві проживає 65 033 пенсіонера. 130 000 осіб працездатного населення, а працює 60 518 жителів. Тобто, на 100 працюючих припадає 109 пенсіонерів (по області цей показник становить 134 чол.).
Для виплати пенсій в 2018 році місту Біла Церква було направлено 1млрд.700 млн, 7 тис. грн за 5 місяців 2019 р. - 789,4 млн грн.
У середньому за день по місту Управлінням зараз виплачується близько 6 млн грн.
Віолета Малашенко зауважила, що весь час фінансування здійснюється своєчасно.
Коштів від сплати ЄСВ та інших платежів до ПФУ по району за 2018 рік надійшло 755 млн.грн., за 5 місяців 2019 р. 345 млн грн. Тобто, власними надходженнями забезпечення становить лише на 43% (по області цей показник становить близько 45%).
Погіршує цю ситуацію наявність заборгованості до ПФУ, яка постійно зростає і станом на 01.06.2019р. в Білій Церкві становить 111 млн грн, в т.ч. по ЄСВ 61,8 млн грн. Значна частка в цих боргах - це борг фізичних осіб – підприємців 51,6 млн грн. У нас в місті налічується 4329 таких осіб.
Як показав здійснений управлінням аналіз, така ситуація склалася, в першу чергу, через незадовільну поінформованість фізичних осіб-підприємців про необхідність сплати ЄСВ, низьку ефективність роботи на місцях комісій по погашенню заборгованості та недостатні заходи зі сторони відповідних служб, які безпосередньо повинні цим займатись.
Було наголошено ще на одному важливому моменті — це своєчасність доставки пенсій. Якщо пенсіонери, які обслуговуються в банках, отримують пенсію своєчасно, то ті пенсіонери, які її отримують через підрозділи «Укрпошти», часто отримують її з порушенням графіку доставки, або взагалі змушені іти для її отримання до найближчого відділення. Хоча, як вище було сказано, Пенсійний фонд України своєчасно фінансує підприємства поштового зв’язку. Головним управлінням Пенсійного фонду України постійно здійснюється контроль за своєчасною виплатою пенсій шляхом опитування пенсіонерів щодо своєчасності отримання ними пенсійних коштів.
Заступник начальника Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області також поінформувала про реорганізацію, яка проводиться у структурі ПФУ, аби покращити обслуговування пенсіонерів та звернувся до депутатів з прохання сприяти у вирішенні питання щодо покращення обслуговування пенсіонерів структурними підрозділами «Укрпошти», адже існують випадки несвоєчасної доставки пенсії.
Міський голова наклав вето на рішення щодо звільнення директорів трьох КП, одне з них було подолано
На минулому засіданні сесії міської ради депутати прийняли рішення про припинення (розірвання) трудових договорів з директорами КП БМР: «Білоцерківський міський парк культури та відпочинку ім.Т. Шевченка -Володимиром Грибовським; «Міськреклама» - Дмитром Козачуком; «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс» - Сергієм Кандауровим.
Ініціатором даних рішень виступив депутат Володимир Бабенко. Доповідаючи питання депутат навів приклади порушення умов контракту директорами комунальних підприємств, зупинився на прикладах їх діяльності, які на його думку не дозволяють розвивати підприємства.
Проте, міським головою Геннадієм Диким було накладено вето на дані рішення, оскільки провівши аналіз рішень було з’ясовано, що вони прийняті з порушенням вимог чинного законодавства України.
Рішення були повторно винесені на розгляд депутатам міської ради. Два з них, що стосувалися припинення (розірвання) трудових договорів з директорами КП БМР: «Білоцерківський міський парк культури та відпочинку ім.Т. Шевченка -Володимиром Грибовським та «Міськреклама» - Дмитром Козачуком – не було подолано.
Рішення про припинення (розірвання) трудового договору з директором КП БМР «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс» Сергієм Кандауровим набрало необхідну кількість голосів, подолавши вето міського голови.
Затверджено Програму поводження з відходами у м.Біла Церква на 2020-2025 роки
Відповідним рішенням депутати ухвалили дану Програму.
Актуальною проблемою в місті Біла Церква залишається питання поводження з відходами. Санітарне очищення, перероблення та захоронення відходів є однією з найгостріших проблем житлово-комунального господарства міста.
Проблеми, що мають місце у сфері поводження з відходами, потребують невідкладного розв’язання та фінансування заходів в повному обсязі за рахунок усіх джерел фінансування, не заборонених законодавством (державний і місцевий бюджети, інвестиційні кошти та кошти підприємств, які забезпечують санітарне очищення населених пунктів, тощо).
Метою Програми є створення умов, що сприятимуть забезпеченню високого рівня поводження з відходами в місті, зменшенню шкідливого впливу на навколишнє природне середовище та здоров’я жителів; використанню побутових відходів, як джерела вторинної сировини.
Основними завданнями Програми є:
- забезпечення громади міста якісної послугою з поводження з відходами;
-подальше впровадження роздільного збирання побутових відходів;
-забезпечення більш повної переробки відходів шляхом багаторівневого сортування відходів мешканцями міста;
-створення умов та забезпечення якісної послуги з поводження з небезпечними відходами в складі побутових (елементи живлення, енергозберігаючі та люмінесцентні лампи, термометри);
-забезпечення відповідно до чинного законодавства поводження з електричними та електронними відходами;
-приведення існуючого полігону до санітарно-технічного, екологічно безпечного стану відповідно до вимог чинного законодавства після закінчення терміну його використання (рекультивація);
-облаштування відповідно до вимог чинного законодавства нового місця захоронення відходів, або впровадження новітніх технологій переробки побутових відходів шляхом будівництва сміттєпереробного комплексу;
-проведення просвітницької, навчально-агітаційної роботи серед мешканців міста з метою забезпечення європейського рівня поводження з побутовими відходами.
Серед заходів, визначених Програмою такі: придбання контейнерів для збирання побутових відходів та для роздільного збирання відходів; придбання спеціалізованих автомобілів для надання послуг; будівництво контейнерних майданчиків; облаштування діючого полігону побутових відході; рекультивація полігону (технологія консервування); придбання контейнерів для небезпечних відходів в складі побутових; переробка небезпечних відходів в складі побутових(лампи, елементи живлення); будівництво нового полігону побутових відходів з комплексом переробки та сортування; розробка норм надання послуг з вивезення побутових відходів; внесення змін до "Правил благоустрою території м. Біла Церква" з врахуванням змін законодавства; будівництво сміттєпереробного комплексу.
Передбачається, що на реалізацію даних заходів, протягом 2020-2025 рр. будуть залучені кошти бюджетів усіх рівнів та кошти, залучені в інший, не заборонений законодавством спосіб.
Звернулися за допомогою щодо фінансування природоохоронних заходів у місті
Своїм рішенням депутати міської ради підтримали звернення до голови Київської обласної ради, депутатів Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації щодо виділення коштів на фінансування природоохоронних заходів.
Зокрема, у зверненні містилося прохання:
1. Виділити кошти із обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, у відповідності до Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Київської області на 2019-2022 роки, проект якої схвалений розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 25 березня 2019 року № 181, на фінансування природоохоронних заходів на «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою зеленого господарства в межах провулку Горний м. Біла Церква» - 2301,325 тис. грн.;
2. Виділити кошти із обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, у відповідності до Обласної цільової програми розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року, проект якої схвалений розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від 31 серпня 2018 року №482, на фінансування природоохоронних заходів, а саме:
- 1494,704 тис.грн - на Капітальний ремонт: «Покращення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Рось з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в межах вулиці Івана Франка м. Біла Церква Київської області»;
- 440,082 гас. грн. - на Капітальний ремонт: «Покращення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Рось з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в межах провулку Замковий 3-й м. Біла Церква Київської області»;
- 11258,616 тис.грн. - на Реконструкцію: «Покращення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока від вул. Крутогірна до вул. Івана Кожедуба (колишня Петра Запорожця) з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в м. Біла Церква Київської області (реконструкція)».
Сквер на масиві «Таращанському» та алея на б-рі Кн.Ольги матимуть назви
Двома рішеннями депутати міської ради ухвалили:
-присвоїти назву скверу в житловому мікрорайоні по вул. Таращанська (в межах багатоквартирних житлових будинків № 4-6/10 по вул.Вернадського та житлового будинку по вул. Таращанська) - «Родинний сквер»;
-алеї на бульварі Княгині Ольги присвоєно назву «Алея пам’яті воїнів, які загинули в Афганістані».
Внесено зміни до міської цільової Програми професійного розвитку кадрового потенціалу Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів на 2019 - 2021 роки
Міська цільова Програма професійного розвитку кадрового потенціалу Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів на 2019 – 2021 роки була затверджена рішенням міської ради від 29 листопада 2018 року № 3048-60-VII. Внесення змін до документу було здійснено у зв’язку із службовою необхідністю.
Відтепер, Програмою буде передбачено проведення заходів (тренінгів, лекцій, семінарів, «круглих столів»), які дозволять вдосконалювати знання працівників у сфері інформаційно-комп’ютерних технологій; підвищуватимуть рівень загальномовної підготовки, мовної грамотності, удосконалювати знання і практичні навички щодо використання мовних норм в усному й писемному мовленні під час професійного спілкування посадових осіб місцевого самоврядування.
Також планується залучення консультантів та організація проведення навчань щодо стратегічного планування, керування людськими ресурсами та проектами за участі керівництва структурних підрозділів міської ради, їх заступників; запобігання проявам корупції за участі структурних підрозділів міської ради; навчань на тему забезпечення ефективності розробки та запровадження стратегічної комунікації у діяльності органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями та політичними партіями; семінари, курси тощо, спрямованих на підвищення професіоналізму представників органів місцевого самоврядування та впровадження передового досвіду розвитку територій.
До Генерального плану міста буде внесено зміни
«Про розроблення/внесення змін до Генерального плану міста Біла Церква», таке рішення було прийнято під час засідання сесії міської ради.
Згідно із документом управлінню містобудування та архітектури доручено виступити замовником та організувати роботи по розробленню/внесенню змін до Генерального плану міста Біла Церква та подати його на розгляд міської ради, а також провести всі необхідні процедури щодо підготовки документу.
Інші питання розглянуті на засіданні:
- внесено зміни в рішення Білоцерківської міської ради від 18 квітня 2019 року № 3716-69-VII «Про перейменування комунального підприємства Редакція Білоцерківського міського радіомовлення та затвердження його Статуту шляхом викладення у новій редакції». Змінами доповнено дане рішення пунктом, у якому визначено статутний капітал КП БМР «Телерадіоорганізація «Місто» у розмірі 900 тис. грн;
- внесено зміни до Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення за заслуги перед містом, здійснення представницьких та інших заходів на 2017-2019 роки, затвердженої рішенням міської ради від 01 грудня 2016 № 376-20-VІІ;
- внесено змін до загальної структури і штатної чисельності апарату Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів
- розглянуто ряд майнових, земельних та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.