Відбулася 84 сесія міської ради

|  28. 11. 2019

28 листопада відбулось засідання вісімдесят четвертої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Геннадій Дикий.

Запит, звернення

Перед початком розгляду низки питань порядку денного сесії депутати розглянули та підтримали депутатське звернення Геннадія Джегура щодо надання інформації про врахування в роботі відповідних розпорядників коштів відділів, управлінь, департаментів Білоцерківської міської ради змін, які були внесені до рішення про бюджет міста на 79 сесії міської ради.

Депутат Білоцерківської міської ради Вадим Кошель виступив із заявою, в якій озвучив низку пропозицій та вимог до Президента України та Верховної Ради України, що були подані до міської ради учасниками громадської акції «Ми маємо гідність». Дана акція відбулася в м.Біла Церква 21 листопада ц.р.

Процес добровільного приєднання Дроздівської сільської територіальної громади до Білої Церкви триває

Під час засідання депутати схвалили проект рішення «Про добровільне приєднання Дроздівської сільської територіальної громади сіл Дрозди та Мазепинці Білоцерківського району Київської області до Білоцерківської міської територіальної громади Київської області».

Доповідаючи питання, міський голова Геннадій Дикий наголосив, що об’єднання територіальних громад – потужна платформа для їх розвитку. Об’єднана громада матиме можливість робити серйозні інфраструктурні проекти, відбудеться значне поліпшення умов для інвестицій, в тому числі й іноземних, для розвитку бізнесу та виробництва, створення нових робочих місць. Це об’єднання неминуче і відбудеться  вже в наступному році.

Варто зауважити, що проект перспективного плану формувань територій громад Київської області, розроблений Київською облдержадміністрацією та Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, передбачає приєднання до Білої Церкви 23-х сільських та селищних рад. Однією з таких сільських рад є Дроздівська.

 29 липня 2016 року було проведено громадське обговорення щодо добровільного об’єднання громад з центром у Білій Церкві, і об’єднання отримало підтримку переважної більшості присутніх. За результатами цього обговорення на сесії Білоцерківської міської ради 08 вересня 2016 року депутатським корпусом було прийняте рішення «Про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад».

Цього року Дроздівська громада звернулася до нашої громади з пропозицією приєднання. Депутатами міської ради, як представниками білоцерківської громади,  07 листопада 2019 року, на позачерговій сесії міської ради, одноголосно було надано згоду на добровільне приєднання.

Прийняте на сьогоднішньому засіданні рішення є наступним кроком у процедурі приєднання. Після цього документи будуть направлені в Київську облдержадміністрацію, яка на їх основі надасть висновок щодо відповідності закону. Це продовжить процес об’єднання.

Внесено зміни до Регламенту міської ради

Депутати внесли зміни до ст.35, виклавши його в такій редакції:

«Після обговорення питання порядку денного до початку голосування депутатська фракція (група) має беззаперечне право на перерву для узгодження позицій. Така перерва надається головуючим без прийняття процедурного рішення ради, тривалістю, про яку просить ініціатор, але не більше 20 хвилин.  Перерва надається на вимогу голови (за його відсутності - заступника голови) депутатської  фракції (групи). Після закінчення перерви перереєстрація депутатів обов’язкова.

Під час пленарного засідання, на вимогу міського голови, секретаря ради, голів депутатських фракцій може бути проведена додаткова перереєстрація. Дані щодо присутності депутатів оголошується головуючим».

Крім того зі ст. 28 Регламенту було виключено п.3.

Щодо повноважень секретаря міської ради

Більшістю голосів депутатами було подолано вето, що було накладено міським головою на рішення,  прийняте 15 листопада ц.р. за № 4620-83-VІІ «Про дострокове припинення повноважень та звільнення секретаря Білоцерківської міської ради».

Щодо складу виконавчого комітету міської ради

Під час засідання сесії внесено  внесення змін до рішення міської ради від 11 грудня 2015 року №04-02-VІІ «Про утворення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу» (зі змінами) шляхом викладення його в новій редакції.

Рішенням визначено чисельність виконавчого комітету міської ради в кількості 17 осіб у складі:

- Міський голова

- Секретар міської ради

- Заступники міського голови - 4 осіб

- Керуючий справами виконавчого комітету міської ради

- Особи на громадських засадах - 10 осіб.

Також затверджено персональний склад  виконавчого комітету міської ради:

1.Дикий Геннадій Анатолійович -   міський голова;

2. Кошель Вадим Олегович - секретар міської ради;

3. Новогребельська Інна Володимирівна - заступник міського голови;

4. Кравець Анатолій Васильович - заступник міського голови;

5. Поляруш Олександр Олексійович - заступник міського голови;

6. Литвиненко Катерина Сергіївна - заступник міського голови;

7. Олійник Анна Олександрівна - керуючий справами виконавчого комітету міської ради;

 8. Винниченко Сергій Олександрович - генеральний директор ТДВ «Білоцерківський кар’єр»;

9. Гриненко Юрій Анатолійович -директор з маркетингу МПЗ «Баварія»;

10. Островерх Віта Петрівна  - юрисконсульт ТОВ СГП «Настуся»;

11.Козирєв Павло Генріхович -начальник Білоцерківського управління ГУ ДПС у Київській області;

12. Челюбеєв Серафим Васильович -директор комунального закладу Білоцерківської міської ради ДЮСП1 «Олімп»;

13. Фастівський Вадим Петрович -директор товариства з обмеженою відповідальністю «Трайдент»;

14. Денисенко Олег Михайлович – підприємець;

15. Лентюгов Андрій Вячеславович - підприємець;

16. Маршалок Вадим Анатолійович - підприємець;

17. Власенко Віктор Володимирович - представник громадськості.

Підтримано низку звернень

1)звернення до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо окремих питань реформування освітньої галузі України

З даного питання доповів начальник управління освіти і науки міської ради Юрій Петрик. У зверненні йдеться, що  відповідно до статті 53 Конституції України «держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам».

Згідно з частиною 1 статтею 12 Закону України «Про освіту», «метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності».

Ураховуючи вищевикладене, Білоцерківська міська рада звертається з пропозиціями вжити заходів щодо внесення змін до законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів України, що регулюють освітню галузь України, з метою забезпечення якісної та доступної освіти, а саме:

1)           відтермінувати до 2027 року переоформлення установчих документів закладів освіти (перепрофілювання закладу освіти шляхом пониження ступеня з І-ІІІ на І-ІІ, ІІ-ІІІ тощо) з метою приведення їх у відповідність із Законом України «Про освіту», оскільки саме 1 вересня 2027 року вступатимуть до 10 класів академічних ліцеїв для здобуття профільної загальної середньої освіти здобувачі освіти, які навчалися за концепцією НУШ з 1 вересня 2018 року;

2)           внести відповідні зміни до статей 11, 12, 14 Закону України «Про освіту» та статті 8 «Заклад загальної середньої освіти» та статті 9 «Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти» Закону України «Про загальну середню освіту», зазначивши, що «заклад загальної середньої освіти незалежно від ступеня здобуття освіти може мати у своєму складі структурний підрозділ дошкільної або позашкільної освіти та функціонувати як одна юридична особа для задоволення освітніх і культурно- освітніх потреб;

3)           внести зміни до чинного законодавства України для створення такого типу закладу освіти, який міг би забезпечити здобуття повної загальної середньої освіти громадянам, які відбувають термін покарання в місцях позбавлення волі, оскільки така категорія громадян не має можливості здати ЗНО поза межами установи відбуття покарання або встановити порядок здобуття повної загальної середньої освіти для такої категорії громадян;

4)           включити до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 963, таких посад, як «бібліотекар» і «тренер-викладач дитячо-юнацької спортивної школи», які працюють у закладах системи освіти та надання цим категоріям посад відповідних прав і соціальних гарантій педагогічних працівників.

Ураховуючи вищевикладене, Білоцерківська міська рада як орган місцевого самоврядування, що представляє відповідну територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, відповідно до статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  висловила прохання розглянути це звернення та ініціювати внесення на розгляд Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України зміни до чинного законодавства України щодо питань, порушених у цьому документі.

2)звернення до Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації щодо вжиття заходів для відновлення спортивного майданчику та упорядкування території комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» за адресою: місто Біла Церква, бульвар Олександрійський, 90.

Озвучив  звернення його автор – депутат  міської ради Володимир Бабенко.

Отож, Білоцерківська міська рада звернулася  з проханням щодо вжиття заходів для відновлення спортивного майданчику та упорядкування території комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» за адресою: місто Біла Церква, бульвар Олександрійський, 90.

На території комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» раніше знаходився спортивний майданчик з полем для занять футболом (ворота та трав’яне покриття), хоч і без належного облаштування, по периметру все було огороджено парканом. Але наразі паркан демонтований, територія перетворилася на порослий пустир із насипами гравію.

Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр є загальноосвітнім і корекційно-відновлювальним закладом з дошкільним відділенням, що забезпечує реалізацію прав дітей з порушеннями слуху, зору та мовлення на загальну освіту, соціальну допомогу та реабілітацію. Тому відсутність огорожі закладу та спортивного майданчика є не лише порушенням прав дітей на достойну освіту, але й може призвести до негативних наслідків, пов’язаних з безпекою життєдіяльності дітей.

Крім того, територія колишнього спортивного поля використовувалася мешканцями сусідніх будинків для занять спортом, що забезпечувало розвиток спортивної культури населення та було промоцією здорового способу життя.

Проте, на превеликий жаль, станом на сьогодні заплановані ремонтні роботи не проводяться, а територія перебуває в занедбаному стані.

Тому Білоцерківська міська рада звернулася  до КОР та КОДА із проханням вжити заходів щодо проведення необхідних робіт щодо  відновлювання функціонування спортивного майданчика та огородження території КЗ КОР «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» .

3)      звернення до Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації щодо вжиття заходів для проведення необхідних ремонтних робіт фасаду будівлі Білоцерківського краєзнавчого музею за адресою: м. Біла Церква, площа Соборна, 4.

Дане звернення  також доповів депутат Володимир Бабенко.

У документі зазначається, що будівля краєзнавчого музею перебуває на балансі комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський краєзнавчий музей» та знаходиться в історичному центрі міста - на Замковій горі на лівому березі річки Рось.

На сьогодні на Замковій горі проводяться реставраційні роботи з метою збереження та відновлення туристичної привабливості даної пам'ятки археології України національного значення IX—XIII століть, яка є візитівкою міста, заснованого ще князем Ярославом Мудрим. Але зовнішній вигляд будівлі музею викликає занепокоєння не лише в естетичному плані, але й з боку безпечності, оскільки фасад будівлі має тріщини і облуплену штукатурку, яка періодично продовжує відпадати.

Тому, з метою недопущення подальшої руйнації будівлі Білоцерківського краєзнавчого музею та забезпечення її належного зовнішнього вигляду,  міська рада звернулася з проханням вжити заходів для проведення необхідних ремонтних робіт фасаду будівлі Білоцерківського краєзнавчого музею .

4) зверення до Київської обласної ради та Київської обласної державної адміністрації щодо вжиття заходів для проведення необхідних ремонтних робіт та відновлення діяльності спортивного залу за адресою: м. Біла Церква, пров. Будівельників, 1.

З даного питання виступив автор – депутат Володимир Бабенко.

Вказана будівля спортивного залу перебуває на балансі комунального закладу Київської обласної ради «Центр олімпійської підготовки», але не використовується за призначенням, оскільки знаходиться у жахливому стані - будівля майже розвалюється, вікна і двері відсутні.

Протягом багатьох років спортивний зал використовувався для тренувань на секціях боротьби та боксу, що забезпечувало рухову активність дітей та молоді, їх залучення до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, з метою досягнення передових позицій успішної участі білоцерківських спортсменів у змаганнях різного рівня та удосконалення системи підготовки спортсменів для гідної участі в обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях.

Проте, на жаль, станом на сьогодні, зазначений спортивний зал перебуває в занедбаному стані.

Враховуючи процеси децентралізації, що відбуваються в країні, та беручи до уваги перспективний план розвитку громад та адміністративних меж територіальних одиниць Київської області, де місто Біла Церква розглядається як один із потужних адміністративних центрів на базі декількох існуючих районів, збереження та розвиток місць для спортивної реалізації дітей та молоді є вкрай важливим. Особливо, якщо врахувати, що місто Біла Церква є спортивним містом та має на меті реалізувати перспективні заходи, спрямовані на розвиток сфери фізичної культури і спорту, створення умов для забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, залучення широких верств населення до занять фізичною культурою та максимальної реалізації здібностей обдарованої молоді у дитячо-юнацькому, резервному спорті, спорті вищих досягнень та виховання її в дусі олімпізму.

Тому Білоцерківська міська рада звернулася з проханням вжити заходів для проведення необхідних ремонтних робіт для відновлення роботи даного спортивного залу.

Прийнято низку рішень у галузі охорони здоров’я

У ході засідання було розглянуто низку важливих питань у сфері охорони здоров’я Білої Церкви, з яких доповіла в.о. начальника управління охорони здоров’я міської ради Людмила Гадіяк.

Зокрема депутати затвердили міську цільову програму безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення міста Біла Церква та за певними категоріями захворювань на 2020 рік. Метою програми є: забезпечення пільгових категорій населення міста лікарськими засобами (згідно з чинним законодавством), надання паліативної медичної допомоги хворим з хронічним больовим синдромом; дотримання стандартів при наданні медичної допомоги; раціональне використання коштів державного та місцевого бюджетів тощо. У 2020 році на реалізацію даної програми планується залучити 7,6 млн грн з міського бюджету.

Також було затверджено міську цільову програму «Цукровий діабет на І квартал 2020 року». Метою програми є підвищення ефективності заходів, спрямованих на: забезпечення в першому кварталі 2020 року дорослих та дітей, хворих на цукровий діабет, безоплатним або пільговим відпуском препаратів інсуліну (за рецептами лікарів) за рахунок міського бюджету; забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет, витратними матеріалами для приладів постійного моніторингу глюкози крові, інсуліновими голками, шприцами та іншими необхідними приладами; запобігання та зниження інвалідності та смертності хворих на цукровий діабет; збільшення тривалості та поліпшення якості життя хворих на цукровий діабет шляхом своєчасного та повного забезпечення їх  препаратами інсуліну. Протягом І кварталу 2020 року на виконання цієї Програми планується залучити з міського бюджету кошти в розмірі 2 296,0 тис.грн, з яких на пільгове забезпечення дорослих та дітей, хворих на цукровий діабет, препаратами інсуліну, планується залучити 1 566,0 тис. грн; на забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет, витратними матеріалами для приладів постійного моніторингу глюкози крові тощо – 730 тис. грн.

Крім того, було внесено зміни до низки міських програм стосовно розвитку та підтримки комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради, які були затверджені відповідними рішеннями міської ради від 29 листопада 2018 року. Зокрема це такі підприємства, як Білоцерківська міська лікарня №1 (відповідна програма затверджена рішенням міської ради №3039-60-VІІ (зі змінами); Білоцерківська міська лікарня №2 (рішення міської ради №3041-60-VІІ (зі змінами), Білоцерківська міська лікарня №3 (рішення міської ради №3042-60-VІІ (зі змінами) та Білоцерківська міська лікарня №4 (рішення міської ради №3043-60-VІІ (зі змінами); Білоцерківський пологовий будинок (рішення міської ради №3046-60-VII (зі змінами), Дитяча стоматологічна поліклініка (рішення міської ради №3044-60-VII (зі змінами), Білоцерківське міське патологоанатомічне бюро (рішення міської ради №3045-60-VІІ (зі змінами).

Внесені зміни стосуються переважно загального обсягу фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програм; перерозподілу коштів на напрями діяльності та заходи для забезпечення господарських потреб комунальних некомерційних підприємств медичного спрямування та ін.

Бюджетні питання:

  • Про затвердження звіту про виконання бюджету м. Біла Церква за 9 місяців 2019 року

Відповідним рішенням депутати затвердили звіт про виконання місцевого бюджету за 9 місяців 2019 року по доходах в сумі 1 430 075 174 грн і по видатках та кредитуванню в сумі 1 389 074 009 грн з перевищенням доходів над видатками в сумі 41 001 165 грн, у т.ч.: по загальному фонду місцевого бюджету по доходах в сумі 1 392 828 752 грн, по видатках та кредитуванню в сумі 1 193 870 026 грн з перевищенням доходів над видатками в сумі 198 958 726 грн. По спеціальному фонду місцевого бюджету по доходах в сумі 37 246 422 грн, по видатках в сумі 195 203 983 грн, з перевищенням видатків над доходами в сумі 157 957 561 грн.

Варто відмітити, що рішенням Білоцерківської міської ради від 20.12.2018р. №3184-62-VIІ бюджет міста  на  2019 рік було затверджено по доходах і видатках в сумі 1 781 752 644 грн., у тому числі: власні доходи загального фонду – 898 710 000 грн., міжбюджетні трансферти загального фонду – 851 908 729 грн., доходи спеціального фонду – 31 133 915 грн. (у т.ч. бюджет розвитку – 5 012 000 грн.).

У процесі виконання бюджету за січень-вересень 2019 року план доходів загального фонду збільшено на 58 247 931 грн., в тому числі за рахунок:

- перевиконання плану доходів більше, ніж на 5% (п.7ст.78 БК України) – на 73 615 000 грн.;

- зменшення загального обсягу міжбюджетних трансфертів – на 15 367 069 грн..

За даними казначейського звіту фактичний обсяг фінансових ресурсів бюджету м. Біла Церква станом на 1 жовтня 2019 року склав 1 430 075 174 грн., у тому числі доходи загального фонду – 1 392 828 752 грн., спеціального фонду – 37 246 422 грн.

Без урахування міжбюджетних трансфертів до загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2019 року надійшло 730 996 820 грн., що складає 102,0%  плану на звітну дату (перевиконання становить 14 228 910 грн.). У порівнянні з відповідним періодом 2018 року доходи загального фонду зросли на  19,6%, або на 119 967 775 грн.

Більш детально з даним рішенням можна буде ознайомитися на офіційному сайті Білоцерківської міської ради.

  • Про внесення змін до рішення міської ради від 20 грудня 2018 р. № 3184-62-VІІ «Про бюджет м.Біла Церква на 2019 рік»

Під час сесії депутати підтримали проект рішення про внесення змін до рішення міської ради від 20 грудня 2018 р. № 3184-62-VІІ «Про бюджет м.Біла Церква на 2019 рік»,  з якого доповіла начальник фінансового управління міської ради Світлана Терещук.

Даним рішенням передбачається уточнення бюджету м.Біла Церква на 2019 рік шляхом збільшення планових призначень на 995 210 грн. - за рахунок вільних залишків, які залишилися станом на 01 січня поточного року, розподіливши їх таким чинок: 900 тис.грн – спрямувати на міську цільову програму «Цукровий діабет» - аби забезпечити ліками інсулінозалежних хворих до кінця року; 45 210 грн - на програму розвитку фізичної культури і спорту – для участі спортсменів у чемпіонаті з вільної боротьби; 50 тис. грн. надати відділу культури і туризму  – на поточний ремонт відмостки біля музичної школи №5.

Також було запропоновано внести інші зміни відповідно до звернень головних розпорядників бюджетних коштів шляхом перерозподілу планових призначень. Також за рахунок економії коштів на енергоносії є можливість виконати ряд завдань. Зокрема це виплата винагороди за сумлінну працю працівникам по всіх галузях бюджетної сфери, які мають на це право; фінансування програми щодо надання окремих видів пільг за рахунок міського бюджету – зокрема за пільгове користування послугами, які надають ПАТ «Укрзалізниця», КП «Тролейбусне управління»; надання путівок на санаторно-курортне лікування ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС тощо. За рахунок заощадження енергоносіїв, зменшення резервного фонду на 700 тис.грн, планується компенсувати КП «Тролейбусне управління» кошти за перевезення пільгових категорій населення міста, а також забезпечити виплату заробітної плати, провести оплату за енергоносії для даного комунального підприємства тощо.

Решта перерахунків стосується планових призначень в межах уже затверджених сум стосовно департаменту житлово-комунального господарства, відділу капітального будівництва, а також змін, які були запропоновані депутатами і стосуються виділення коштів на  лічильники  обліку теплової енергії для ряду багатоквартирних будинків Білої Церкви.

Детально із змінами, внесеними до бюджету можна буде ознайомитися на сайті міської ради. 

Затверджено низку важливих програм

Під час сесії було затверджено Програму щодо організації громадських та інших робіт тимчасового характеру у м. Біла Церква на 2020 рік. Метою даної програми є подальше вирішення невідкладних питань організаційно-правового та інформаційного забезпечення, матеріального, соціально-побутового, культурного обслуговування жителів Білої Церкви. Таким чином, громадські та інші роботи тимчасового характеру можна розглядати як універсальний засіб активної політики держави щодо сприяння зайнятості населення та забезпечення тимчасової зайнятості громадян. Крім того, даним рішенням затверджено перелік видів робіт та роботодавців, які будуть брати участь у проведенні громадських та інших робіт тимчасового характеру у Білій Церкві в 2020 році; визначено порядок фінансування програми тощо.

Депутати також затвердили низку програм у сфері містобудування та архітектури, а також благоустрою, з яких доповів начальник управління містобудування та архітектури міської ради Олександр Терещенков.

Зокрема підтримали Програму розроблення містобудівної документації для використання територіальною громадою м. Біла Церква на період 2020 - 2024 роки. Дана програма спрямована на реалізацію основних напрямків державної та регіональної політики в галузі містобудівної діяльності, гармонійного узгодження інтересів, ефективної взаємодії влади, бізнесу та громадськості тощо. Метою програми є збалансований розвиток, раціоналізація та економія трудових і матеріальних ресурсів міста, поліпшення якості проживання для мешканців міста, створення комфортного середовища на території міста.

Відповідно до затвердженого рішення, реалізація Програми здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету розвитку, в межах обсягів асигнувань, затверджених міською радою, виходячи з реальних можливостей та пріоритетів, а також пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування і архітектури, коштів потенційних інвесторів, благодійних внесків та інших джерел, не заборонених законодавством України.

Зміни стосовно фінансового забезпечення були внесені до Програми розвитку комплексного благоустрою міста Біла Церква на 2017-2021 роки (зі змінами), затвердженої рішенням міської ради від 30 листопада 2017 року № 1642-40-VІІ.

Також було внесено зміни в додаток до рішення міської ради від 23 лютого 2017 року № 501-26-VІІ «Про затвердження Програми розвитку земельних відносин у місті Білій Церкві на 2017-2020 роки» - шляхом викладення та затвердження рішення в новій редакції.

Внесено зміни й до міської цільової програми «Смарт Сіті: прозора та безпечна громада міста Біла Церква» на 2019-2021роки, затвердженої рішенням міської ради від 29 листопада 2018р. № 3068-60-VІІ. Зміни стосувалися заходів реалізації програми та перерозподілу фінансових ресурсів, необхідних для їх реалізації в межах діючого фінансування.

Затверджено Програму профілактики рецидивної злочинності та правопорушень у м. Біла Церква на 2020-2022 роки.  В основу реалізації Програми покладено принципи законності, поєднання місцевих і державних інтересів, взаємодії з державних органами, громадськими об’єднаннями та громадянами, справедливості, дотримання прав і свобод людини і громадянина, поваги до людської гідності.

Метою Програми є забезпечення підтримки впровадження в Україні інституту пробації, що базується на міжнародно-правових стандартах прав людини, зменшення рецидивної злочинності в місті Біла Церква, підвищення загального рівня безпеки, зменшення кількості правопорушень, забезпечення безпеки населення міста шляхом розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на усунення причин та умов учинення протиправних діянь, а також налагодження дієвої співпраці органів пробації, виконавчих органів міської ради, місцевих органів виконавчої влади в зазначеній сфері.

Досягненню цієї мети сприятимуть заходи, спрямовані на:

- активізацію діяльності виконавчих органів міської ради, пробації та інших установ, що пов’язані з профілактикою правопорушень;

- підвищення координації спільних зусиль з профілактики правопорушень між органами місцевого самоврядування, пробації та іншими установами, які працюють із засудженими, або звільненими від відбування покарання з випробуванням з метою уникнення дублювання функцій та поліпшення якості процедур, що виконуються при роботі із цією категорією осіб;

- підвищення рівня правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики, розроблення інформаційно- пропагандистських та культурно-виховних програм;

- створення системи профілактики правопорушень, спрямованої на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

- запобігання втягненню у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх;

- висвітлення в засобах масової інформації діяльності органів місцевого самоврядування, пробації, та інших установ щодо профілактики правопорушень, з метою підвищення поінформованості громадян;

- створення належних умов на базі Білоцерківського МРВ, що надасть змогу проводити ефективну роботу щодо реабілітації та ресоціалізації осіб, засуджених до покарань без позбавлення волі та сприятиме запобіганню скоєнню ними нових кримінальних правопорушень.

Внаслідок посилення профілактичного впливу на осіб, які перебувають на обліку в пробації очікується:

-зниження рівня злочинності та кількості повторних злочинів, ослаблення суспільної напруги, викликаної її впливом;

- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;

- сприяння ресоціалізації осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі.

Фінансування заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься за рахунок коштів

бюджету міста.

 

Затверджено міську програму оздоровлення та відпочинку дітей міста Біла Церква на 2020 рік.

Головною метою Програми є забезпечення повноцінного оздоровлення та відпочинку

дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, якісного медичного обслуговування й харчування, забезпечення державних гарантій щодо доступності та якості оздоровчих та відпочинкових послуг.

Основними завданнями Програми є:

- забезпечення змістовного відпочинку, оздоровлення, трудового і патріотичного виховання дітей, їх фізичного та духовного розвитку, реалізації індивідуальних здібностей і потреб дітей під час оздоровлення;

- збільшення кількості оздоровлених дітей, насамперед дітей, які потребують особливої

соціальної уваги та підтримки;

- розширення різноманітних форм організації відпочинку та оздоровлення дітей;

- максимальне використання місцевої оздоровчої бази;

- зміцнення матеріально-технічного та фінансового стану наявної оздоровчої бази;

- створення умов для оздоровлення максимальної кількості дітей у період літнього відпочинку;

- забезпечення оздоровленням та відпочинком до 50% дітей шкільного віку, стовідсотково охопивши дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, батьки яких загинули при виконанні службових обов’язків та в зоні антитерористичної операції на сході України або здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення Операції об’єднаних сил; дітей-інвалідів, дітей із малозабезпечених і багатодітних сімей, дітей учасників антитерористичної операції на сході України - не менше 55 %.

  Передбачається, що Програма фінансуватиметься в межах бюджетних асигнувань, виділених з міського бюджету, та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

Визначено лауреата Премії міської ради за внесок молоді у розвиток місцевого самоврядування

Депутатами  міської ради було прийнято рішення присудити премію Білоцерківської міської ради за внесок  молоді у розвиток місцевого самоврядування Яні Ковтуненко – члену правління громадської організації «Ми - особливі».

Премія присуджена за внесок у розвиток місцевого самоврядування, активну громадянську позицію, реалізацію і підтримку соціально значимих проектів у напрямку створення умов для інклюзивного навчання та всебічного  розвитку дітей з інвалідністю  та з особливими потребами, їх соціалізації.

Дана премія започаткована в 2008 році (рішення Білоцерківської міської ради від 30.05.2008р. № 770 «Про Премію Білоцерківської міської ради за внесок молоді у розвиток місцевого самоврядування») і присуджується міською радою особам - громадянам України мешканцям м. Білої Церкви віком до 35 років і молодіжним громадським організаціям, зареєстрованим або легалізованим в місті Біла Церква.

 На цей час її лауреатами стали 9 молодих людей з числа суспільно-активної молоді та 7 молодіжних  громадських організацій.

Розмір премії становить: 4097,0 грн. (17,0 грн. х 241-неоподаткований мінімум), після відрахування податку лауреат премії отримує 2703,0 грн.

На постійній комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, мови, прав національних меншин, міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства розглядались 2 кандидатури на здобуття премії:  Ковтуненко Яни Василівни, члена правління громадської організації «Ми - особливі» та Лук’янченко Олени Олександрівни, волонтера Білоцерківської міської організації Товариства Червоного Хреста України. Більшість підтримала кандидатуру Ковтуненко Яни Василівни.

Ковтуненко Яна Василівна є засновником та членом  правління Громадської організації «Ми-особливі», яка об’єднує батьків, що виховують дітей з інвалідністю та з особливими освітніми потребами, має активну громадянську позицію. За її участі та керівництва були реалізовані проекти:

-  «Розповсюдження інформації про розлади аутичного спектру та синдром Дауна.       Міфи та правда»;

-  «Підготовка педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища», реалізований спільно з АМУ - 100 вчителів початкової школи  навчилися працювати з особливими дітьми, підготовлено 20 тренерів з інклюзивного навчання для місцевої громади;

- «Інклюзивний позашкільний простір на базі клубу за місцем проживання «Прометей» (відкрито у вересні 2018 року).   Проект фінансується в рамках громадського бюджету. За ці кошти обладнано  кімнати у  клубі за місцем проживання, закуплені  спеціальні тренажери (сухий каркасний басейн, система обладнання для занять в залі ЛФК, тактильна доріжка, сенсорна гірка, сенсорний підвісний тренажер, частина скеледрому) та  інше обладнання;

- «Творимо разом», метою якого є  надання можливості батькам дітей з інвалідністю знайти однодумців, обмінятися досвідом, оволодіти новими заняттями та навичками, які в подальшому можуть стати додатковим заробітком, «Літнє дозвілля для дітей з особливими потребами», проекти реалізовані  у рамках міського конкурсу проектів у сфері роботи з дітьми та молоддю, розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надана фінансова підтримка з міського бюджету;

-  «Разом до успіху», підтриманий та реалізований в партнерстві з Всеукраїнською Благодійною організацією «Даун Синдром», направлений на підвищення фахового рівня практикуючих педагогів, які працюють з дітьми із синдромом Дауна в умовах інклюзивного навчання (навчено 20 спеціалістів загальноосвітніх шкіл м. Біла Церква);

- «Літнє дозвілля для дітей з особливими потребами». Проект реалізований  у 2019 році у рамках міського конкурсу проектів у сфері роботи з дітьми та молоддю.

Прийняття рішення про присудження премії буде сприяти подальшому розвитку активності молоді, її залучення до суспільного життя громади міста, морального і матеріального стимулювання та заохочення.

Погоджено інвестиційну програму КП БМР «Білоцерківтепломережа» на 2020 рік

Прийняття даного рішення передбачає погодження інвестиційної програми заходів у сфері теплопостачання з метою визначення обґрунтованості запланованих даним комунальним підприємством капіталовкладень на 2020 рік у структурі інвестиційної складової тарифу на теплову  енергію  на принципах економічної доцільності.

Так, згідно з інвестиційною програмою передбачено проведення таких заходів:

  1. Виробництво теплової енергії:

- Реконструкція (модернізація, капітальний ремонт) котелень - закупівля основного та допоміжного обладнання на:  бул. Олександрійський, 82-Б,     бул. Олександрійський, 123-В, вул. Річкова, 4-А; технічне переоснащення котельні на вул. Партизанська 11;  будівництво вузла обліку теплової енрегії на межі розмежування теплової магістралі «ТЕЦ-місто»  КП БМР «БЦТМ» та тепловими мережами ПРАТ «БЦТЕЦ».

2. Транспортування теплової енергії: модернізація теплових мереж із заміною трубопроводів на сталеві попередньоізольовані труби. (Будівельно- монтажні роботи)

3. Постачання теплової енергії: закупівля комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення.

Разом на реалізацію даних заходів передбачено суму  28 млн 700тис. грн.

Інші питання, розглянуті під час засідання:

-погоджено зміни до Інструкції з виконання польотів (використання повітряного простору) у районі аеродрому «Біла Церква» комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс», затвердженої директором КП БМР «БВАК» Кандауровим С.М. 16.04.2018 року, погодженої головою Державіаслужби Більчуком О.В. 04.06.2018 року та погоджене рішенням Білоцерківської міської ради № 2565-55-VІІ від 30.08.2018 року «Про погодження Інструкції з використання польотів(використання повітряного простору) у районі аеродрому «Біла Церква» комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківський вантажний авіаційний комплекс»;

 

-затверджено склад постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання), постачання гарячої води та Порядку відключення (відокремлення) споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води;

-внесено зміни в рішення міської ради від 23 грудня 2014 року №1372-68-VІ «Про деякі питання безоплатної первинної правової допомоги в м. Біла Церква» шляхом викладення додатку у новій редакції;

-затверджено інформаційну картку адміністративної послуги Білоцерківської міської ради у галузі будівництва та архітектури;

-розглянуто ряд майнових, земельних та інших питань, з яких були прийняті відповідні рішення.