Електронний квиток у Білій Церкві тепер можна поповнити через Інтернет

|  19. 10. 2018

19 жовтня у місті Біла Церква відбулася прес-конференція директора КП БМР «Тролейбусне управління» Володимира Вахнія, голови Ради консорціуму «АСТЕК», віце-президента Української федерації індустрії безпеки, генерального директора компанії «КАРД-СІСТЕМС» Анатолія Долинного та виконавчого директора консорціуму «АСТЕК» Лілії Бородуліної.

У ході зустрічі представники КП БМР «Тролейбусне управління» та консорціуму «АСТЕК» поінформували присутніх про впровадження чергового етапу розвитку електронних послуг, а саме білоцерківці та гості міста, які мають електронну транспортну картку, можуть поповнювати її ресурс зі свого банківського карткового рахунку через відповідний сервіс на сайті КП «Тролейбусне управління» (http://38-51-51.com.ua/). Така можливість реалізована за технічної підтримки платіжного сервісу ipay.ua (https://www.ipay.ua/ua/bills/oplata-proezdnuh-belayacerkov).

Розбудова інфраструктури самообслуговування при оплаті за проїзд у громадському транспорті Білої Церкви найближчим часом продовжиться шляхом запровадження ще однієї цифрової послуги – можливості поповнення ресурсу транспортних карток в мережі платіжних терміналів 2Click, розташованих не тільки в Білій Церкві, але і в Києві та Київській області, що додасть зручності у користуванні електронним квитком.

Вже сьогодні понад 40% пасажирів сплачують за проїзд у тролейбусах Білої Церкви електронними транспортними картками. Студенти та учні шкіл користуються пільговими електронними студентськими та учнівськими картками. Пілотний проект КП БМР «Тролейбусне управління» та консорціуму «АСТЕК» у Білоцерківському навчально-виховному об’єднанні «Перша Білоцерківська гімназія – школа І ступеня» передбачає запровадження персонального багатофункціонального електронного учнівського квитка з можливістю його використання для пільгової оплати за проїзд.

«У перший місяць після впровадження електронних квитків у нашому місті їх придбало 47% людей, що користуються послугами тролейбусного управління. Це дуже високий показник на території усієї країни. Звичайно ми покладаємося на добросовісність та розуміння мешканців міста, але разом з тим ми збираємося посилити боротьбу з пасажирами, які їздять у транспорті без квитків, так званими «зайцями», - прокоментував Володимир Вахній.

Такі новації дозволять реорганізувати систему збирання плати за проїзд, поступово замінюючи службу кондукторів службою контролерів. Це дасть змогу скоротити витрати комунального підприємства на збір виручки до типового для перевізників у більшості розвинених країн – в межах 6-12% від загальної виручки.

Заощаджені кошти планується використати на підвищення рівня оплати праці персоналу підприємства, ремонт рухомого складу, підвищення безпеки та комфорту на електротранспорті тощо.

Як відомо, у громадському транспорті європейських міст практично відсутня практика використання роботи кондукторів. Тож, важливою складовою успіху в реалізації запровадження інновацій в сфері громадського транспорту є особиста свідомість пасажирів і їх відповідальне ставлення до праці та зусиль електротранспортників - тих, хто працює над забезпеченням важливої соціальної функції громадських перевезень і захисту навколишнього середовища, адже електротранспорт був і залишається найбільш екологічним із існуючих видів.

Присутніми було задано ряд запитань, на які вони отримали вичерпні відповіді. Питання стосувалися: ведення обліку пільгових категорій населення для організації безоплатного проїзду, можливості варіантів його здійснення (прик. за допомогою картки білоцерківця, монетизації коштів на картці або їх видачі на користування громадським транспортом), можливості злиття транспортної картки та картки білоцерківця, роботи принципу диференційованого тарифу та ін..

До відома: середні витрати підприємств електротранспорту в Україні на збір виручки становлять до 40 % від загальної виручки. Скорочення цих витрат – задача, над якою працюють усі підприємства галузі. Як показує досвід, найбільш поширеним інструментом у цій роботі в світі є автоматизована система оплати проїзду. І Біла Церква – серед перших в Україні, де це непросте завдання вирішується системно, і єдині, де такого роду проект впроваджується за участі вітчизняних інвесторів і виробників та з використанням кращих світових інноваційних практик.

У заході взяли участь: секретар Білоцерківської міської ради Вадим Кошель, депутат Білоцерківської міської ради Сергій Мартинюк, представники громадськості та журналісти місцевих ЗМІ.

Фотогалерея