«Мапа твого серця»: презентовано бренд Білої Церкви

|  15. 03. 2018

14 березня відбулася фінальна презентація бренду Білої Церкви, під час якої були озвучені результати розробки логотипу міста «Мапа твого серця». Її авторами є представники брендингової агенції Galagan (м. Київ) Марія Омельчук та Наталія Закашанська, які стали переможцями з-поміж 17 учасників конкурсу, на який було подано понад 30 робіт і який проводився у 2017 році.

Під час заходу міський голова Геннадій Дикий наголосив, що робота із розробки логотипу є дуже актуальною, адже архітектори Білої Церкви саме зараз працюють над розробкою стандартів для міста. Даними стандартами визначатимуться вимоги до елементів міської інфраструктури – світлофорів, огорож, доріжок тощо, і цю роботу доцільно об’єднати із втіленням проекту «Мапа твого серця».

«У весняний період триває інтенсивна робота над проектами з удосконалення елементів інфраструктури міста, і розроблені логотип та бренд міста нам потрібні були, як-то кажуть, ще на вчора. Тому потрібно одразу зробити все правильно та якісно. Вдячний вам за роботу. Ми зацікавлені у практичних речах, які можна втілити в життя і які б жителі міста могли бачити та звикати до них», - наголосив Геннадій Дикий.

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Сергій Постівий зупинився на юридичних аспектах використання бренду. Він наголосив, що завданням юристів є захистити пророблену кропітку роботу зі створення бренду міста, аби вона несла ту мету, ідею та зміст, які передбачені її концепцією, а також щоб ніхто, окрім територіальної громади Білої Церкви, не мав права використовувати бренд в недобропорядних цілях. До того ж, зареєстровано проект рішення міської ради «Про затвердження логотипу міста Біла Церква». А Статутом територіальної громади Білої Церкви передбачено, що окрім офіційної символіки, такої як герб і прапор, місто може мати обереги та логотип, які будуть зареєстровані як частина офіційної символіки міста. Правила їх використання будуть затверджені відповідним положенням, що буде винесено на сесію міської ради.

Безпосередньо під час презентації розробники бренду наголосили, що основною ідеєю розробки логотипу є зробити привабливим місто для інвесторів туристів, а також об’єднати місто спеціальною символікою, яка отримала назву «Мапа твого серця».

«Практично всі міста України мають свої логотипи. У когось вони більш вдалі, у когось – менше. Перш за все, ми маємо дивитися на місто очима гостей, туристів, молоді, яким місто має запам’ятатися чимось незвичайним, приємним, викликати тільки позитивні емоції», - наголосили Марія та Наталія.

Як було зазначено, для цього при створенні бренду була виконана кропітка робота із розробки особливих шрифтів, поєднання кольорів, продумані варіанти використання символіки для оформлення різних видів сувенірної  продукції, транспорту, елементів міської інфраструктури тощо. Усі вони були продемонстровані під час заходу.

Також, як було зазначено, брендинговою агенцією Galagan буде розроблений сайт із айдентики міста Біла Церква, де можна ознайомитися з ідеєю логотипу, завантажити його макет для друку сувенірної продукції тощо. Також створено посібник, де викладено принципи поєднання та використання кольорів для зображення логотипу, їхнє значення, технічні характеристики тощо.

Під час заходу голова організаційного комітету відкритого творчого конкурсу на визначення концептуальної ідеї бренду м.Біла Церква та його логотипу Оксана Сахарова відмітила, що цього ж дня у Білій Церкві відбувся воркшоп для дизайнерів, архітекторів, художників міста. Заняття дало змогу його учасникам на практиці застосувати графічні елементи та кольори новоствореного логотипу міста, виявити власне бачення під час виготовлення банера до 986-ї річниці Білої Церкви тощо.

У заході взяли участь депутати міської ради, представники структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради, громадськості, журналісти місцевих ЗМІ.

Фотографії до новини тут