ЗВІТ про періодичне відстеження результативності регуляторного акта

Дата : 
2016-12-02

ЗВІТ
про періодичне відстеження  результативності регуляторного акта–
рішення Білоцерківської міської ради від 16 вересня 2009 року № 1110
«Про видачу дозволів на відключення споживачів від мереж централізованого опалення і постачання гарячої води та облаштування квартир, приміщень індивідуальним опаленням за кошти споживача» 

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення Білоцерківської міської ради V скликання від 16 вересня 2009 року № 1110 «Про видачу дозволів на відключення споживачів від мереж централізованого опалення і постачання гарячої води та облаштування квартир, приміщень індивідуальним опаленням за кошти споживача». 

2. Назва виконавця заходів відстеження результативності: управління адміністративних послуг міської ради. 

3. Цілі прийняття регуляторного акта:

Основними цілями його прийняття є:

·   зменшення звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг;

·   збереження та економне використання енергоносіїв;

·   створення сприятливих умов проживання мешканців в квартирах, розташованих на перших та останніх поверхах, кутових квартирах, квартирах обладнаних  газовими колонками для нагріву води, приміщеннях, де проживають інваліди та тяжкохворі люди, стан здоров’я яких потребує постійного теплового режиму;

·   забезпечення гарантованої сплати за спожиті енергоносії. 

4. Строк виконання заходів з відстеження :з 01 листопада 2016 року по 30 листопада  2016 року. 

5. Тип відстеження: періодичне. 

6. Метод одержання результатів відстеження результативності:

Методом одержання результативності відстеження є аналіз статистичних даних та  звітності управління адміністративних послуг Білоцерківської міської ради. 

7. Дані та припущення на основі яких здійснено відстеження результативності, а також способи їх одержання:

Виходячи з цілей прийняття даного регуляторного акту, для відстеження результативності регуляторного акта обрано такі показники:

·     Кількість звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг;

·     Кількість дозволів на відключення від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання виданих громадянам, що проживають в квартирах обладнаних газовими колонками, квартирах розташованих на перших та останніх поверхах, кутових квартирах, приміщеннях, де проживають інваліди та тяжкохворі люди, неповнолітні діти, стан здоров’я яких потребує постійного теплового режиму. 

Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності використовувались дані Журналу обліку/реєстрації заяв та документів необхідних для видачі документу дозвільного характеру, які подає суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа, Книги обліку видачі документів дозвільного характеру міськими дозвільними службами через дозвільний центр, дані відділу скарг та прийому громадян.

 8. Кількісні та якісні значення показників результативності: 

Показник

Одиниця виміру

за 2009

рік

 

за 2010

рік

 

за 2011 рік

 

за 2012 рік

за 2013 рік

за 2014 рік

за І квартал 2015 року

за ІІ квартал 2015 року

за ІІІ квартал 2015 року

за ІV квартал 2015 року

за І квартал 2016 року

за ІІ квартал 2016 року

за ІІІ квартал 2016 року

Кількість звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг  з опалення та гарячого водопостачання

Шт.

126

2

3

2

5

6

0

0

3

0

1

2

4

Кількість дозволів на відключення від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання виданих громадянам, що проживають в квартирах обладнаних газовими колонками, квартирах розташованих на перших та останніх поверхах, кутових квартирах, приміщеннях, де проживають інваліди та тяжкохворі люди, неповнолітні діти, стан здоров’я яких потребує постійного теплового режиму;

Шт.

414

606

395

245

202

269

90

167

77

24

0

0

0

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей (висновки та рекомендації).

Результати аналізу ефективності даного регуляторного вказують на доцільність його впровадження та повне досягнення цілей його прийняття, зокрема відбулось значне зменшення кількості звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг. З прийняттям даного регуляторного акта, громадяни які скаржились на неякісні послуги опалення та гарячого водопостачання, зараз мають змогу отримати дозвіл на встановлення індивідуального опалення, якщо житлові умови та технічний стан квартир (приміщень) яких дійсно цього потребують. Це сприяє забезпеченню належної якості умов проживання мешканців міста, зменшення звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг, економія та раціональне використання енергоресурсів, забезпечення вчасних розрахунків населенням за спожиті енергоносії, вирішення певних проблем житлово-комунального господарства міста за рахунок населення, без додаткових капіталовкладень з міського бюджету.

Однак при проведенні періодичного відстеження виявлено що, останнє засідання постійно діючої міжвідомчої комісії виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання (Комісія) відбулося 18 листопада 2015 року, її подальша діяльність була призупинена в зв’язку з кадровими змінами її складу (в тому числі на момент проведення цього періодичного відстеження).

В своїй діяльності, щодо видачі вказаних дозволів, Комісія керується Правилами надання послуг з централізованого  опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою  Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630, та Порядком відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого  теплопостачання (далі Порядок відключення), який затверджено Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства від 22.11.2005р. №4 (із змінами, внесеними наказом Мінжитлокомунгоспу від 06.11.2007 № 169 який набув чинності з 09.12.2007).

Так,  відповідно до п. 2.2.3  Порядку відключення: «Якщо  заявником  є  власник, наймач (орендар) окремого приміщення,   Комісія  має  право  не  розглядати  його  заяву  до прийняття  рішення  про  відключення  від  мереж  централізованого теплопостачання всього будинку».

Відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.05.2016 № 7/9-5816 : «…прийняття рішень про надання дозволів на відключення від мереж централізованого теплопостачання окремих квартир (після 09.12.2007), а також на відключення будинків без урахування оптимізованої схеми теплопостачання є порушенням вимог чинної нормативно - правової бази…

Відповідно до чинних нормативно - правових документів, питання відключення житлових будинків від мереж централізованого теплопостачання повинно вирішуватись за згодою всіх співвласників багатоквартирного будинку, з урахуванням затвердженої схеми теплопостачання міста та стану інженерних мереж... Видача дозволів на відключення від централізованих мереж теплопостачання окремих квартир створить проблеми з опаленням тих житлових приміщень, що не обладнані індивідуальним опаленням, при цьому, у першу чергу, постраждають соціально незахищені та малозабезпечені верстви населення».

Враховуючи вищезазначені факти необхідно зазначити, що  видача дозволів на відключення від ЦО та ГВП окремих приміщень в багатоквартирних житлових будинках, призупинена, тому в таблиці  «Кількісні та якісні значення показників результативності» дані за 2016 рік щодо кількості виданих дозволів відсутні.

Міський голова                                                                     Г.А. Дикий