8. Кількісні та якісні значення показників результативності

Показник

Одиниця виміру

за 2009 рік

за 2010 рік

за  2011 рік

За І квартал 2012р.

за ІІ квартал 2012 року

за ІІІ квартал 2012року

за ІV квартал 2012 року

за  2012 рік

за І квартал 2013 року

за ІІ квартал 2013 року

за ІІІ квартал 2013 року

Кількість звернень та скарг громадян міста до органів місцевого самоврядування з приводу отримання неякісних житлово-комунальних послуг  з опалення та гарячого водопостачання

Шт.

126

2

3

0

1

1

0

2

0

0

0

Кількість дозволів на відключення від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання виданих громадянам, що проживають в квартирах обладнаних газовими колонками, квартирах розташованих на перших та останніх поверхах, кутових квартирах, приміщеннях, де проживають інваліди та тяжкохворі люди, неповнолітні діти, стан здоров’я яких потребує постійного теплового режиму;

Шт.

414

606

395

18

85

46

96

245

41

66

37