У Білій Церкві впроваджується система Helsi для спеціалізованих та вузькоспеціалізованих фахівців

|  04. 12. 2019

04 грудня у Білій Церкві відбулася презентація електронної медичної системи Helsi для вторинної ланки. 

У Білій Церкві з 2018 року у закладах первинної медичної допомоги вже була впроваджена дана система, через яку пацієнти мають можливість знайти чи обрати лікаря, швидко записати на прийом себе або членів своєї родини, мати доступ до своєї електронної медичної картки, до призначень лікаря та плану лікування. 

З початку 2019 року жителями міста заплановано понад 160 000 прийомів до лікаря, 132 000  прийомів здійснено, з них 80 000 - із встановленим діагнозом, 65 000 - із записом до електронної картки та 33 000 - із призначеним планом лікування. 

Працівники закладів охорони здоров’я мають можливість використовувати зручний функціонал системи: заповнювати електронну медичну карту пацієнта, переглядати його історію відвідувань, а адміністрація медичної установи – відстежувати статистичні дані онлайн. Для комфортної роботи із системою 300 медичних працівників міста пройшли навчання та вже рік користуються перевагами електронного сервісу, з них: 121 лікарів, 146 медичних сестер, 32 реєстратори, а також працівники відділів кадрів та медичної статистики. 

Вже понад місяць Helsi реєструє заклади спеціалізованої та високоспеціалізованої медичної допомоги в електронній системі охорони здоров’я. Все для того, щоб усі заклади у 2020 році перейшли на нову модель фінансування, адже Національна служба здоров’я України має головну умову – це реєстрація через медичну інформаційну систему. Тож більша частина закладів спеціалізованої та вузькоспеціалізованої медичної допомоги міста та району приєдналися до системи Helsi. 

Для цього було розроблено та впроваджено усі необхідні модулі з автоматизації закладів охорони здоров’я, а саме: електронну реєстратуру із можливістю запису на прийом через мережу інтернет, електронне направлення від лікарів первинної ланки до вузькопрофільних спеціалістів, електронну медичну карту, кабінет лікаря з формами та протоколами лікування з кодуванням МКХ-10, електронний рецепт, роботу із лабораторною і функціональною діагностикою, медичними зображеннями, направлення на лікування до стаціонару та виписка хворого після лікування. 

Цього дня під час презентації координатор впровадження системи Helsi Андрій Канюк зазначив, що крім онлайн-запису до лікаря через сайт Helsi.me можна також знайти лікарські засоби, дізнатися про їхню вартість, забронювати їх в аптеці, а також оформити страхування. Пацієнти після візиту можуть поставити оцінку професіоналізму лікаря, а також якості обслуговування, зважаючи на уважність, ввічливість, зрозумілість пояснень спеціаліста, окрім того, є можливість залишити розгорнутий відгук. 

Під час заходу заступник головного лікаря з поліклінічного розділу роботи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 1» Юрій Кух поінформував: «Впровадження цієї системи – це великий крок у сучасність. Більше не буде черг до реєстратури, під кабінетами лікарів, усі маніпуляції відбуватимуться швидко. Тепер запис до спеціаліста буде відбуватися прямо із кабінету сімейного лікаря, де можна буде обрати зручний час та конкретного лікаря». 

На заході присутні змогли особисто ознайомитися алгоритмом роботи системи: розклад роботи та вільні години прийому лікарів, запис до них у реєстратурі, внесення даних про пацієнта спеціалістом.

Варто зазначити, що біля вікон реєстратури встановлено монітор, на якому в реальному часі повідомляється розклад роботи вузькопрофільних спеціалістів.

У заході взяли участь: керуючий справами виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Анна Олійник, в.о. начальника управління охорони здоров’я міської ради Людмила Гадіяк, радник міського голови Микола Антонюк, представники компанії Helsi, лікарі КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 1».

Фотогалерея