Засідання сесії Білоцерківської міської ради

|  26. 05. 2016

26 травня відбулось засідання одинадцятої сесії Білоцерківської міської ради VІІ скликання, яке провів міський голова Г.Дикий.

В ході сесії депутати розглянули ряд рішень, які забезпечуватимуть життєдіяльність міста. 

КП БМР «Тролейбусне управління» матиме гарантійне відшкодування витрат на перевезення пільговиків 

Першим питанням, яке було розглянуто депутатами міської ради  – Програма відшкодування витрат на перевезення пільгових категорій населення м. Білої Церкви міським електричним транспортом за рахунок коштів міського бюджету на 2016 рік.

 Метою Програми є забезпечення безоплатного перевезення окремих пільгових категорій громадян м. Білої Церкви міським електричним транспортом, а основним завданням – гарантування громадянам м. Білої Церкви права на пільговий проїзд в міському транспорті шляхом відшкодування підприємству електротранспорту м. Білої Церкви витрат на перевезення даних категорій громадян за рахунок коштів міського бюджету. 

Програма фінансуватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету в обсягах, визначених кошторисними призначеннями на 2016 рік. і становитиме  більш як 8, 7млн. грн.

Коментуючи необхідність прийняття даного рішення Геннадій Дикий зазначив: «Законодавством України було збережено права на пільговий проїзд окремим категоріям громадян із покриттям цих видатків за рахунок коштів державного бюджету. 

Дана Програма сформована з метою по-перше-  забезпечення соціального захисту громадян м. Білої Церкви, які відповідно до чинного законодавства мають право на пільговий проїзд в міському транспорті; по-друге - збереження безоплатного проїзду для даних категорій громадян міста. Разом з цим, в Законі України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» відповідні видатки у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не були передбачені. Ситуація, що склалася, потребує термінового врегулювання, оскільки мешканці міста фактично позбавлені права на пільговий проїзд через відсутність фінансового ресурсу, а перевізники несуть фінансові витрати через відсутність компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян.

 Органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень сприяють створенню належних умов роботи міського електричного транспорту. Його стійке і ефективне функціонування є необхідною умовою покращення умов проживання, рівня життя та соціального добробуту громадян, особливо пільгових категорій.

З метою забезпечення потреб мешканців міста в наданні якісних послуг у сфері пасажирських перевезень електричним транспортом, розв’язання соціально важливих проблем перевезення пільгових категорій громадян у місті Білій Церкві розроблено зазначену Програму на 2016 рік.

У ході реалізації Програми можливі зміни та доповнення до її змісту в залежності від рівня розвитку економіки міста, наповнення доходної частини міського бюджету, змін чинного законодавства України. 

Головні серед питань - бюджетні 

Одними з головних питань, які були розглянуті депутатами міської ради були - звіт   про виконання  бюджету  м. Біла Церква  за 1 квартал 2016 р. та про  внесення змін та доповнень до  рішення міської ради від 29 грудня 2015 р. № 26-03-VII «Про бюджет м. Біла Церква на 2016 рік.    Дані питання доповіла начальник фінансового управління  Світлана Терещук.  

Так, рішенням  Білоцерківської міської ради  від 12.01.2016р. №27-04-VIІ бюджет міста  на  2016 рік було затверджено по доходах і  видатках  в сумі  1 174 211 848 грн.,  в тому числі:  доходи  загального  фонду – 416 598 400 грн., базова дотація з державного бюджету – 5 271 000 грн., субвенції загального фонду – 705 968 900 грн.,  доходи спеціального фонду – 46 373 548 грн. ( в т.ч. бюджет розвитку – 6 100 000грн.).

 В процесі виконання бюджету за 1 квартал 2016оку план доходів загального фонду було збільшено на 2 535 500  грн. за рахунок введення до складу доходів «Стабілізаційної дотації».

За даними казначейського звіту за 1 квартал 2016 року до загального фонду міського бюджету надійшло майже 117, 5млн.грн., що складає 119,9%  плану на звітну дату (перевиконання становить  близько 19, 5млн. грн.). В порівнянні з відповідним періодом минулого  року  доходи загального фонду зросли на  51,8%,  або  на більш як 40 млн.грн.

Домінуючу позицію  в структурі доходів загального фонду займає «Податок та збір на доходи фізичних осіб». Станом на 1 квітня 2016року його частка складає 55,5%. За січень-березень 2016року надійшло  65, 2 млн.грн. зазначеного податку, що на 20,0%, або на   10, 8 млн. грн. більше запланованого обсягу. За рахунок зростання грошового забезпечення військовослужбовців та підвищення ставки оподаткування з 15% до 18% надходження ПДФО в порівнянні з відповідним періодом минулого року зросли на 58,7%, або більш як на 24 млн. грн.

Найбільшими джерелами доходів загального фонду (крім ПДФО) є:

- «Єдиний податок» (16,3% в структурі надходжень загального фонду) - за 1 квартал 2016 року надійшло більше 19 млн. грн., що на 26,4%, або на 4 млн. грн. більше плану та на 27,0%  більше, ніж за відповідний період минулого року;

- «Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» (13,2% в структурі доходів загального фонду) – за  1 квартал надійшло 15, 5млн. грн., що складає 97,0% плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 73,6%, що пояснюється неготовністю бази оподаткування в момент запровадженням податку на початку 2015року;

- «Плата за землю» (10,1% в структурі доходів загального фонду) - надійшло 11, 8 млн.грн., що на 39,9% більше плану та на 40,4% більше минулорічного показника. Решта видів доходів загального фонду бюджету  станом на  1 квітня 2016року складає 4,9%.

До спеціального фонду міського бюджету за січень-березень 2016 року надійшло (без урахування власних надходжень бюджетних установ)  2, 6 млн. грн., що в 3,9 рази більше запланованого обсягу. В тому числі,  бюджет розвитку виконано в сумі 1, 6 млн.грн., що в 6,7 рази більше плану на звітну дату. В порівнянні з відповідним періодом  2015 року надходження до спеціального фонду зменшились на 18,8%,  або більш як на 606 тис. грн.,  до бюджету розвитку  надійшло доходів менше на 41,6% . 

Обсяг офіційних трансфертів  з державного бюджету  за 1 квартал 2016 року склав   133 млн.грн.

Співвідношення складових частин доходів міського бюджету станом на 1 квітня 2016року є таким:  доходи загального фонду – 34,5%, доходи спеціального фонду –3,5%, дотації – 0,7%, субвенції – 61,3% (в тому числі освітня та медична субвенції – 19,1%, субвенції на соціальний захист –42,2%).

Видатки Річні планові показники по видатках та кредитуванню місцевого бюджету                   на І квартал 2016 р. затверджені в сумі більш як 333 млн. грн.

За даними казначейського звіту фактичне виконання видаткової частини бюджету міста за підсумками І кварталу 2016 р. склало – 297 млн. грн. або 89,2 % до уточненого плану за звітний період. Виконання бюджету міста за виключення субвенцій з державного бюджету ( крім освітньої та медичної) становить майже  153,5 млн. грн. або 82,5 %.  В структурі видатків найбільшу питому вагу  складають видатки на утримання установ  соціально-культурної сфери міста – 146, 8 млн. грн.,

Фінансування бюджетних установ проводилось з першочерговим направленням коштів на забезпечення захищених статей видатків бюджету, при цьому на заробітну плату з нарахуваннями направлено 68,3 % ; медикаменти –0,6 %; харчування –1,8 %; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 23,4 %; на  інші видатки –  5,9% від загального обсягу видатків.

Видатки спеціального фонду місцевого бюджету, з урахуванням внесених змін на 2016 р. затверджені в сумі 128 362 484 грн. За І квартал 2016 р.  видатки спеціального фонду склали 8 501 943 грн. 

Зміни та доповнення до  рішення міської ради від 29 грудня 2015 р. № 26-03-VII «Про бюджет м.Біла Церква на 2016 рік, які були внесені депутатами міської ради стосувалися перерозподілу видатків, а саме  збільшення видатків на надання фінансової підтримки громадським організаціям. 

В Білій Церкві розпочнеться розробка планів зонування частини території міста 

Таке рішення прийняли депутати міської ради. Зокрема, було  надано дозвіл на розробку  плану зонування по таким частинам території міста Біла Церква:

- по бул. Олександрійський (колишній бул. 50-річчя Перемоги), в межах кварталу обмеженого вул. Водопійною, бул. Олександрійський (колишній бул. 50-річчя Перемоги), вул. Героїв Небесної Сотні (колишня вул. Гординського) та р. Рось.;

- по вул. Шевченка в межах: від моста через р. Рось по вул. Павліченко до   вул. Гризодубової, між просп. Князя Володимира та р. Рось.;

- по вул. Некрасова та вул. Грибоєдова, в межах: від вул. Леваневського до вул. Рибної;

-по вул. Шолом-Алейхема, в межах кварталу обмеженого вул. Ярослава Мудрого,     вул. Гоголя, вул. Ярмарковою, вул. Голубина, просп. Князя Володимира. 

Долучайтесь до розробки проекту пам’ятного  знаку на честь загиблих героїв - вогнеборців у м. Біла Церква

Під час засідання сесії міської ради депутати міської ради прийняли рішення про оголошення відкритого конкурсу на кращий проект пам’ятного  знаку на честь загиблих героїв- вогнеборців у м. Біла Церква.

Даним рішенням також було затверджено порядок та умови відкритого конкурсу  на кращий проект пам’ятного знаку на честь загиблих  героїв­-вогнеборців та склад журі відкритого конкурсу 

Відкритий конкурс буде проведено  з 20 червня по 8 серпня 2016 року.

З питань, щодо отримання умов конкурсу та вихідних матеріалів конкурсу рекомендуємо звертатись до відділу культури і туризму Білоцерківської міської ради, за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вулиця Героїв Небесної Сотні, 36, (відповідальний секретар конкурсу – Жарко Олександр , тел. (04563) 5-40-65, 5-87-22). 

Рішення одним рядком:

Під час засідання сесії міської ради депутати також:

- розглянули ряд земельних, майнових питань

- внесли зміни в додаток до рішення міської ради від 13 лютого 2014 року № 1166-56-VI«Про комісію Білоцерківської міської ради з питань евакуації»;

- внесли зміни в План заходів Білоцерківської міської цільової програми з надання   медико-психологічної допомоги демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь   в антитерористичній операції та їх сім’ям на 2015 – 2017 рр., затвердженої рішенням  міської ради від 26 травня 2015 року №1470-75-VI; 

- внесли зміни до Статуту комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління» та затвердження його у новій редакції;

затвердили  нову редакцію додатку до рішення Білоцерківської міської ради від 29 вересня 2011 року № 313-12-VI«Про перелік підприємств для запровадження на них громадських робіт»; 

про нову редакцію додатку до рішення Білоцерківської міської ради від 29 вересня 2011 року № 313-12-VI «Про перелік підприємств для запровадження на них громадських робіт».