Підприємцям про адміністративну реформу

У звязку з набранням чинності законами України від 4 липня 2013 року №404-VIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України у звязку з проведенням адміністративної реформи» та від 4 липня 2013 року №406-        VIІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у звязку з проведенням адміністративної реформи» управління Пенсійного фонду у м. Білій Церкві повідомляє.

 З урахуванням положень пункту 3 Прикінцевих положень Закону України від 4 липня 2013 року № 406-VIІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» органи Пенсійного фонду продовжують розпочаті процедури адміністрування щодо прийняття та оброблення звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та обліку сплати страхових коштів в картках особових рахунків платників.

Органи Міністерства доходів і зборів України та Пенсійного фонду України координують спільні дії при проведенні позапланових перевірок у зв’язку з припиненням юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця. Під час проведення таких перевірок територіальні органи Міндоходів використовуватимуть надані територіальними органами Пенсійного фонду відомості про платників єдиного внеску, зокрема, стосовно подання ними звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску, повноти та своєчасності сплати єдиного внеску тощо.

                     Начальник відділу
                     обліку надходження платежів
                     УПФУ в м.Білій Церкві                                    Майкут О.І.