Головна / Відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради
Відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради
| 13. 03. 2019
12 березня відбулося засідання виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, яке провів міський голова Геннадій Дикий.
18 березня по 19 травня ц.р. у місті буде проведено весняний двомісячник санітарного очищення, озеленення та благоустрою.
Рішення про проведення весняного двомісячника санітарного очищення, озеленення і благоустрою міста Біла Церква та природоохоронних заходів до Дня довкілля було ухвалено під час засідання виконавчого комітету.
Двомісячник проводитиметься з 18 березня по 19 травня 2019 року.
Рішенням також затверджено склад штабу з благоустрою м.Біла Церква, заходи по проведенню весняного двомісячника санітарного очищення, озеленення та благоустрою міста та природоохоронні заходи до Дня довкілля у квітні 2019 року
Загальноміські толоки буде організовано 30 березня та 20 квітня.
Розподілено квоти для участі у Програмі забезпечення жителів міста муніципальним житлом на 2019-2024 роки та обрано переможців
Члени виконавчого комітету прийняли рішення про забезпечення жителів міста Біла Церква муніципальним житлом на 2019-2024 роки.
Відповідно до подання департаменту житлово-комунального господарства міської ради та протоколу засідання громадської комісії з житлових питань виконавчого комітету міської ради, на виконання Програми забезпечення жителів міста Біла Церква муніципальним житлом на 2019-2024 роки, затвердженої рішенням міської ради від 27 грудня 2018 року № 3195-63-VII, було вирішено включити вісім кімнат гуртожитку по вул. Шолом-Алейхема,86, та одну кімнату гуртожитку по вул.Олеся Гончара,10 до складу муніципального житла.
Також було затверджено список учасників, які бажають прийняти участь у Програмі забезпечення жителів міста Біла Церква муніципальним житлом на 2019-2024 роки. До списку увійшли 23 особи, серед яких: працівники закладів освіти; сфери охорони здоров’я; органів місцевого самоврядування, що працюють в бюджетній/ комунальній сфері більше 5 років; працівники комунальних підприємств територіальної громади міста Біла Церкв; територіального управління юстиції; молоді сім’ї та молоді одинокі громадяни віком до 35 років включно; діти сироти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років.
Рішенням було затверджено розподіл квот на вільні житлові приміщення за адресами: вул. Шолом-Алейхема,86 - 8 кімнат, вул. Шолом-Алейхема,82 - 7 кімнат та вул. Олеся Гончара,10 - 1 кімнату.
Шляхом жеребкування, із 23 претендентів було обрано 16, яким, також шляхом жеребкування, обрано кімнати в гуртожитках.
Відповідно затверджених квот, муніципальне житло отримають: 2 працівники закладів освіти (подавалося -4), 1 працівник сфери охорони здоров’я (подавався один), 2 працівники органів місцевого самоврядування, що працюють в бюджетній/ комунальній сфері більше 5 років (подавалося -3), 2 працівники комунальних підприємств територіальної громади міста Біла Церква (подавалося -2), 1 працівник територіального управління юстиції (подавався -1), 4 представника з числа молодих сімей та молодих одиноких громадян віком до 35 років включно (подавалося -7), 4 дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа -всі отримали кімнати.
На черговому засіданні виконавчого комітету буде прийнято рішення щодо видачі цим громадянам ордерів на заселення.
Затверджено план заходів щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання бюджетних коштів.
З метою забезпечення належного виконання міського бюджету та створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, інших соціальних виплат, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни, виконавчий комітет міської ради вирішив затвердити відповідний план заходів на поточний рік.
Заходами передбачено забезпечення в повному обсязі надходження податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджету міста у 2019 році; забезпечення ефективної роботи комісій виконавчого комітету міської ради з питань сплати податків та інших надходжень, виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення виконавчого комітету міської ради, проведення їх засідань не рідше одного разу на місяць з подальшим контролем виконання поставлених завдань.
Визначені заходи, які проводитимуть відповідні структурні підрозділи та державні установи, передбачають діяльність щодо недопущення заборгованості з виплати заробітної плати, несвоєчасної її виплати в подальшому; виявлення фізичних осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання без укладення трудових угод та без сплати податку на доходи фізичних осіб до міського бюджету; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з роботодавцями та їх працівниками про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю, оформлення трудових відносин, зайнятість населення; здійснення постійного моніторингу роботи бюджетоутворюючих підприємств міста з метою сприяння недопущенню скорочення або призупинення виробництва, що призведе до вивільнення працівників та ін.
З метою збільшення надходжень до міського бюджету плати за землю буде здійснюватися:
проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються без правовстановлюючих документів, вжиття заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України;
розгляд питання щодо припинення права користування земельними ділянками у випадку систематичної несплати земельного податку або орендної плати за землю з метою передачі їх у користування платоспроможним суб’єктам господарювання;
поновлення договорів оренди землі, термін дії яких завершено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі»;
проведення нормативної грошової оцінки земель у терміни, встановлені статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» та ін.
Крім того, керівники комунальних підприємств та відповідні структурні підрозділи мають забезпечувати ефективне управління підприємствами комунальної власності з метою покращення їх фінансового стану та збільшення надходжень до міського бюджету від цих підприємств; здійснюватимуть постійний контроль за своєчасністю здійснення платежів за тимчасове користування місцями розміщення зовнішньої реклами відповідно до укладених договорів та ін.
Відповідним розпорядникам бюджетних коштів буде установлено обґрунтовані ліміти споживання енергоносіїв, їм доручать розробити та затвердити план заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв.
Розпорядникам коштів місцевого бюджету доручено забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, запобігання нецільовому використанню бюджетних коштів, посилити роз’яснювальну роботу з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів і майна та ін.
Детальніше з планом заходів можна буде ознайомитися на офіційному веб-сайті міської ради.
У Білій Церкві відбудеться фестиваль «Міжнародний симпозіум скульптури»
Міська влада постійно працює над туристичною привабливістю Білої Церкви. З метою створення в місті куточків відпочинку, покращення вигляду площ, вулиць, скверів, а також формування позитивного іміджу Білої Церкви як регіону з унікальними туристичними можливостями на міжнародному та вітчизняному туристичному ринках, стимулювання інвестиційної привабливості міста, виконавчий комітет міської ради підтримав ініціативу організувати у Білій Церкві «Міжнародний симпозіум скульптури».
Доповідаючи питання, начальник відділу культури та туризму міської ради Юлія Ковальська відмітила, що захід планується провести наприкінці травня –початку червня ц.р. Його ініціатором виступила мистецтвознавець Валерія Голоскокова. Наразі ведуться перемовини щодо участі у фестивалі скульпторів із Мадриду, Люксембургу та трьох скульпторів із Києва. Митці протягом двох тижнів створюватимуть скульптури у сучасному стилі з металі на тему: «Взаємодія». У подальшому буде визначено місце розміщення виготовлених робіт. Плануватиметься також й виготовлення сувенірної та друкованої продукції для учасників та гостей міста; проведення митцями майстер-класів, воркшопів, лекцій, кінопоказів відповідної тематики.
Рішенням було затверджено склад організаційного комітету з підготовки та проведення симпозіуму скульптури. Додатковим рішенням буде ухвалено детальні заходи та положення щодо діяльності організаційного комітету.
Питання щодо пасажирських перевезень
1) Достроково розірвано договір на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 7 «4-й мікрорайон – вул. Семашка»
Дане рішення було ухвалено з метою забезпечення якісних пасажирських перевезень.
Доповідаючи питання начальник відділу транспорту та зв’язку Олена Шевченко зазначила, що рішенням виконавчого комітету від 11 квітня 2017 року №126 було введення в дію рішення конкурсного комітету та укладено договір на обслуговування автобусного маршруту №7 – терміном на 3 роки (квітень 2017 - квітень 2020 року) із КП БМР «Тролейбусне управління». Згідно умов конкурсу Тролейбусним управлінням було надано інвестиційні зобов’язання щодо оновлення рухомого складу, відповідно до яких підприємство до травня 2018 року мало оновити 3 автобуса, які відповідають умовам конкурсу. У поточному році також не відбувалося оновлення рухомого складу. На даний час інвестиційні зобов’язання - не виконані. Крім того, за результатами перевірки виконання умов договору на автобусний маршрут №7 складено відповідні акти про порушення.
Продовжують надходити скарги на якість обслуговування: недостатня кількість автобусів на маршруті, недотримання графіків руху, не зупиняються на зупинках, відмова в пільговому проїзді, грубе ставлення до пасажирів тощо.
Відповідно до п.55 ПКМУ № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» організатор зобов’язаний забезпечити дострокове розірвання договору у разі наявності фактів порушення умов договору.
Дане розірвання відбувається після невиконання надісланого організатором попередження про недопущення порушення умов договору. Таке повідомлення було надіслано. Інформації від Тролейбусного управління про те, яким чином вони планують виконувати інвестиційні зобов’язання – не надходило.
Отож, розглянувши подання відділу транспорту та зв’язку міської ради, відповідно до чинного законодавства України, ряду рішень виконавчого комітету міської ради, якими вводилися в дію рішення щодо визначення перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування та інших нормативно-правових актів виконавчий комітет міської ради вирішив достроково розірвати договір № 14 від 12 квітня 2017 року на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 7 «4-й мікрорайон-вул. Семашка» з комунальним підприємством Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління».
Відділу транспорту та зв’язку міської ради доручено направити КП БМР «Тролейбусне управління» лист – повідомлення про розірвання договору з 01 квітня 2019 року.
2) Укладено тимчасові договори на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування № 8 та №7
У зв’язку із закінченням терміну дії договору на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування № 8 «вул. Івана Кожедуба - Залізничний вокзал» виконавчим комітетом було вирішено укласти договір до проведення конкурсу, на строк не більше як 3 місяці, з перевізником, транспортні засоби якого відповідають за параметрам умов конкурсу.
До виконавчого комітету надійшли пропозиції на забезпечення функціонування маршруту від КП БМР «Тролейбусне управління», ПАТ «Білоцерківський автобусний парк», ТОВ «ТРАНССІТІ», ТОВ «Епітранс».
Відповідно до проведеного аналізу поданих пропозицій, було запропоновано укласти договір з 01 квітня 2019 року, терміном на 3 місяці, до проведення конкурсу, з ТОВ «ЕПІТРАНС».
Вище було зазначено, що у зв’язку із порушенням умов конкурсу було розірвано договір з підприємством, яке обслуговувало автобусний маршрут загального користування №7 «4-й мікрорайон - вул.Семашка».
Відповідно до п.55 ПКМУ № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», у випадку дострокового розірвання договору, організатором до проведення конкурсу, на строк не більше як 3 місяці, призначається інший перевізник, транспортні засоби якого відповідають умовам конкурсу.
До виконавчого комітету надійшли пропозиції від: КП БМР «Тролейбусне управління», ПАТ «Білоцерківський автобусний парк», ТОВ «ТРАНССІТІ».
Відповідно до проведеного аналізу поданих пропозицій, було вирішено укласти договір з 01 квітня ц.р. терміном на 3 місяці, до проведення конкурсу, з ТОВ «ТРАНССІТІ» , оскільки підприємство запропонувало рухомий склад, який за параметрами відповідає умовам конкурсу.
Обидва рішення щодо укладання тимчасових договорів були підтримані членами виконавчого комітету.
Схвалено проект рішення міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква»
Членами виконавчого комітету було погоджено винесення проекту рішення «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква» на розгляд сесії Білоцерківської міської ради.
На розгляд та затвердження депутатам у даному проекті рішення буде подано Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Біла Церква, Схема розміщення наземних конструкцій об’єктів зовнішньої реклами відповідно форматних зон у існуючих межах міста.
Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Білої Церкви розроблено відповідно до діючих нормативно-правових актів України.
Документ визначає, що засоби та обладнання зовнішньої реклами є помітними елементами (частинами) об'єктів благоустрою населеного пункту, упорядкування та розміщення яких передбачає відповідні соціально-економічні та організаційно-правові заходи з метою раціонального використання території, належного її утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.
Порядок регулює відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням у місті Біла Церква зовнішньої реклами з урахуванням архітектурних, функціонально - планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою території населених пунктів.
Дія Порядку поширюватиметься на всю територію міста Біла Церква, він містить такі розділи:
- вимоги до розміщення зовнішньої реклами;
-оформлення та видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
-анулювання, переоформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
-художньо-естетичні вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами;
-вимоги до освітлення зовнішньої реклами;
-обов'язки та відповідальність розповсюджувачів зовнішньої реклами;
-порядок здійснення демонтажу рекламних засобів;
-облік та зберігання демонтованих рекламних засобів;
-повноваження робочого органу;
-зонування розміщення рекламних засобів в місті Біла Церква;
-класифікатор типових рекламних конструкцій;
-схема розміщення зовнішньої реклами наземних конструкцій об’єктів
зовнішньої реклами відповідно форматних зон в існуючих межах міста Біла Церква;
-саморегулювання ринку зовнішньої реклами та громадський контроль.
Передбачається, що контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу та цього Порядку здійснюватиметься робочим органом, КП БМР «Муніципальна варта» та КУ БМР «Інспекція з благоустрою міста Біла Церква».
Інші питання, які було розглянуто під час засідання:
- затверджено склад робочої групи з розроблення Програми розвитку та збереження зелених зон та насаджень м. Біла Церква на 2020-2025 роки;
- прийнято рішення про здійснення технічного нагляду, яким буде рекомендовано підприємствам та організаціям, що експлуатують підземні комунікації та інженерні мережі, в разі проведення земляних робіт, пов’язаних з руйнуванням зелених зон, рекреаційних зон, покриття доріг, вулиць, тротуарів, пішохідних доріжок, прибудинкових територій, укладати договори на здійснення технічного нагляду з організаціями, які мають відповідні повноваження, чи залучати інженера з технічного нагляду для здійснення контролю за виконанням робіт по відновленню вказаних зон, територій, покриттів;
- внесено зміни в штатних розписах департаменту, управлінь та відділів міської ради і виконавчого комітету та затвердження штатного розпису;
- встановлено режим роботи низки об’єктів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення;
-внесено зміни в додаток 1 до рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 13 травня 2014 року №164 «Про комісію з розгляду питань щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради»;
- прийнято рішення про комісію з перевірки стану військового обліку громадян України на території міста Біла Церква у 2019 році;
- розглянуто низку заяв від фізичних осіб–підприємців, інших установ щодо розміщення об’єктів зовнішньої реклами, з яких були прийняті відповідні рішення;
- розглянуто ряд питань щодо квартирного обліку, опікунських питань, щодо захисту особистих прав неповнолітніх осіб та недієздатних осіб ін.