Оголошення про проведення відкритих торгів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

1. Замовник (генеральний замовник):

1.1. Найменування:  Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 02143809

1.3.Місцезнаходження: 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. Шевченка,122    тел (04563) 5-30-12, факс (04563) 5-30-12

1.4. Реєстраційний рахунок замовника(генерального замовника): 35417006019381; 35422206019381

1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та факсу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Директор СЗОШ  № 12    Вітюк Олексій Панасович,    тел. (04563)38-65-45 

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі.

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником (генеральним замовником)  додатково розміщується інформація про закупівлю.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування  предмет закупівлі: Послуги їдалень (послуги харчування дітей-сиріт, малозабезпечених, дітей-інвалідів, дітей з особливими освітніми потребами), код за ДК 016-2010  56.29.2, код за ЄЗС 55510000-8

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання  робіт чи  надання.

4.3. Місце поставки товарів, виконання  робіт чи надання послуг: загальноосвітні навчальні заклади міста  Біла Церква.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: травень – грудень 2016 року

5. Місце отримання документації конкурсних торгів: 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, 31  кімната  № 10

6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати):

6.1. Розмір.

6.2. Вид.

6.3. Умови надання.

7. Подання пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Місце: 09100, Київська область, м. Біла Церква, вул. Шолом-Алейхема, 31, кімн. 10.

7.2. Строк: 25.04.2016р. до 10-00 год

8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: 09100, Київська область, м. Біла Церква,  вул. Шолом-Алейхема, 31.

8.2. Дата: 25.04.2016 р.

8.3. Час: 11-00

9. Інформація про рамкову угоду.

9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.

9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.

10. Додаткова інформація: Відповідно до абз.3, ч.3, ст.21 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» та у зв'язку з нагальною потребою надання послуг з харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах термін подання пропозицій конкурсних торгів скорочено до 10 робочих днів.    

Голова комітету з конкурсних торгів    _______________               Вітюк О..П.                                                           

М.П.      

Секретар  комітету з конкурсних торгів  І.М. Зінченко тел.: 096-165-10-77