Шановні білоцерківці, отримувачі субсидій!

|  15. 06. 2018

З 01 травня 2018 року введено більш жорсткі умови надання субсидії при наявності заборгованості. За наявності заборгованості, яка перевищує 340 гривень, субсидія може бути не призначена.

Звертаємося до вас з проханням перевірити наявну заборгованість сплатити її або укласти договір про реструктуризацію заборгованості, та до кінця червня 2018 року скористатися своїм правом на отримання субсидії з травня.

Відтепер субсидії будуть призначатися двічі на рік – на неопалювальний та опалювальний сезони.

Кожен раз нову заяву і декларацію мають подавати жителі міста, у складі домогосподарств яких є:

- особи, у яких відсутні доходи, або середньомісячний сукупний дохід менший ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або не сплачений єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не менше ніж мінімальний, сумарно протягом 3-х міс. У періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

- внутрішньо переміщені особи;

- особи, члени сімей яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

- особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

- особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

На даний час зазначеним категоріям домогосподарств доставлені повідомлення про зміни у порядку надання субсидій, до яких додані бланки заяви та декларації.

Просимо вас з усією відповідальністю підійти до питання поновлення вашому домогосподарству субсидії. Скористайтеся надісланими вам бланками заяви та декларації – заповніть їх та подайте особисто або надішліть поштою до управління соціального захисту населення міської ради. Або зверніться за ними до управління соціального захисту.

Про будь які зміни, що відбулися у вашому домогосподарстві, як то:

- зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

- зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

- зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

- зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення ОСББ;

- зміну у майновому стані (набуття, придбання майна, транспортних засобів тощо на суму що перевищує 50 тис. грн);

необхідно повідомляти протягом 30 календарних днів управління соціального захисту населення міської ради.

Детальну консультацію щодо оформлення субсидії можна отримати:

- в «єдиній приймальні громадян» управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради за адресою: м. Біла Церква, пров. Ковальський, буд.14 (дні та години прийому: понеділок-п’ятниця з 8.30 -17.00);

- в приймально-консультаційних пунктах, розташованих в житлово-експлуатаційних конторах міста Біла Церква за адресами:

- вул. Підвальна, 28 (приміщення ЖЕК № 1, дні та години прийому: понеділок-четвер з 8.00 - 17.00, п’ятниця з 8.00 - 13.00);

- вул. Леваневського, 34 (приміщення ЖЕК № 7, дні та години прийому: понеділок-четвер з 8.00 -17.00, п’ятниця з 8.00 - 13.00).