Управління Пенсійного фонду у м. Білій Церкві повідомляє щодо покращення якості обслуговування та зменшення бюрократії

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 10 « Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України» передбачено проведення оптимізації структури окремих районних управлінь Фонду шляхом їх обєднання.

Таке обєднання є суто організаційним і його мета – покращити якість управління в пенсійній системі. Фахівці з питань пенсійного забезпечення працюватимуть і надалі в тих самих приміщеннях , залах обслуговування, кабінетах, як і до обєднання.

Головною одиницею обслуговування громадянина стає точка надання послуг(фронт – офіс), яка розташована не тільки за місцем знаходження управління Пенсійного фонду, а і в центрах територіальних громад (якщо в громади є таке бажання). Обєднання двох або трьох окремих районних управлінь в одну юридичну особу не тільки не зменшить, а навпаки, збільшить доступність пенсійних послуг. Зміст і якість цих послуг залежить, перш за все, від кваліфікації спеціалістів та їх доступності, а не від статусу установи.

Обєднання кількох управлінь в одне не тягне за собою скорочення спеціалістів, які зайняті наданням послуг. Оптимізовано  буде керівний склад. Всі послуги надасть спеціаліст, до якого звернулись за допомогою.

Отже, оптимізація окремих територіальних органів Пенсійного фонду – це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової системи пенсійного забезпечення, головною його метою і критерієм оцінки є схвальні відгуки громадян щодо якості наданих послуг. 

Заступник начальника
управління ПФУ
у м. Білій Церкві                                                                        Л.І.Якимчук