Пенсійний фонд звітує про роботу «єдиного вікна» за 2015 рік

Відповідно до «Положення про організацію прийому та обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 № 4-3 та з метою покращення обслуговування громадян, в управлінні ПФУ у м. Білій Церкві з 08 квітня 2013 року функціонує зал з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна».

Щоденно до залу з обслуговування громадян звертається близько 350-400 відвідувачів. Прийом громадян проводять 12 спеціалістів відділу обслуговування громадян, а в разі великого напливу відвідувачів для прийому додатково залучаються спеціалісти відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 та №2 . Навантаження на 1-го спеціаліста на день в середньому складає 30-40 пенсіонерів.

Так, у 2015 році до залу з обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» звернулось 87204 громадянина ( у 2014 році - 76056 осіб), з них: 1825 – для подачі документів для призначення пенсії, 8708 – проведення перерахунків (по стажу, заробітній платі, при звільненні з роботи та ін.), 2245 – отримання допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого пенсіонера, 3444 – подання заяв для перерахування пенсії на банківські рахунки, 1975 – реєстрації на веб-порталі Пенсійного фонду України, 8602 – отримання довідок про розмір пенсії та розпоряджень, 3289 – подання анкети для виготовлення пенсійного посвідчення, а 57116 відвідувачів отримали консультації по питаннях призначення (перерахунку) та виплати пенсій та інших питаннях, які входять до компетенції Управління. Всього за період роботи «єдиного вікна» зареєстровано 201250 звернень громадян.

В залі також проводиться прийом громадян адміністрацією управління та начальниками відділів відповідно до графіку (за попереднім записом). Протягом 2015 року на особистому прийомі у керівництва побувало 395 пенсіонерів, що на  38 пенсіонерів більше у порівнянні з 2014 роком.

З квітня 2014 року проводиться опитування відвідувачів про своєчасність отримання пенсій через поштові відділення. За звітний рік спеціалістами було опитано 1342 пенсіонера. Дана робота проводиться і в 2016 році.

Також спеціалістами управління здійснюються виїзні прийоми до громадян, які за станом здоров’я не можуть особисто з’явитись на прийом. За 2015 рік було проведено 323 виїзних прийомів по питаннях пенсійного забезпечення.

З березня 2012 року на офіційному ВЕБ-сайті Білоцерківської міської ради розміщуються графіки виїзних прийомів з питань пенсійного забезпечення працівників управління з ветеранами громадських організацій міста, які затверджені міським головою та погоджені із управління соціального захисту населення. За 2015 рік було проведено 29 зустрічей, на яких були присутні 948 осіб. На І квартал 2016 року заплановано 11 зустрічей.
 

Зал оснащений інформаційними стендами та стендами зі зразками відповідних заяв та бланків, а також тематичними стендами. Крім того, в залі є інформаційний кіоск, діодна стрічка, підшивка періодичних видань (Пенсійний кур’єр, Вісник Пенсійного фонду,). Для залу виділено три контактних номери телефонів, два з яких відведено для «гарячої лінії» (34-69-62, 34-63-61). Протягом 2015 року надано 6230 консультацій по «гарячій лінії» ( у 2014 р. – 4346 консультацій). Збільшення кількості звернень зумовлено численними змінами у пенсійному законодавстві, проведенням індексації пенсій у звітному році тощо.

Всі питання, які найчастіше порушуються відвідувачами на прийомі у «єдиному вікні» та під час виїзних прийомів, а також зміни у законодавстві, які стосуються роботи Пенсійного фонду, постійно висвітлюються і у місцевих виданнях. Протягом 2015 року було опубліковано 71 статтю, на сайті Білоцерківської міськради розміщено 98 інформаційний матеріалів.

Все більшої популярності набирає отримання необхідної інформації через веб-портал ПФУ. У «єдиному вікні» надається інформація щодо переліку послуг, які можна отримати через веб-портал, та здійснюється реєстрація користувачів. Так, за 2015 рік до реєстрації було залучено 9711 осіб, з них,  1975 користувачів - через «єдине вікно,». У звітному році через веб-портал до Управління надійшло 21 звернення, відповіді на які були надані у встановлені законодавством терміни.

Спеціалістами відділу періодично, протягом звітного року, проводилось анкетування відвідувачів, з метою покращення умов обслуговування громадян. За звітний рік було опитано близько 800 пенсіонерів.  Відгуки та пропозиції були різноманітні. Проте, проаналізувавши результати опитування, можна зробити висновок, що 85% громадян задоволені роботою «єдиного вікна», оскільки прийом проводиться щоденно і всі питання вирішуються в одному місці, без ходіння по кабінетах і в будь який зручний для них час. Про покращення у прийомі громадян свідчать і відгуки відвідувачів, які вони залишають у Книзі відгуків громадян.

О.П. Бурімська,
начальник відділу обслуговування
громадян управління Пенсійного
фонду України у місті Білій Церкві
Київської області