Управління Пенсійного фонду України м. Білій Церкві повідомляє:

На виконання вимог Закону України від 01.06.2010 №2297 “Про захист персональних даних ”, Закону України від 05.07.1994 №80 “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 №373 “Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах”, інших нормативно-правових актів у сфері технічного захисту інформації, надання інформації щодо індивідуальних персональних даних застрахованих осіб та пенсійних виплат через мережу інформаційних кіосків припинено.

При цьому відвідувачі управління Пенсійного фонду України, які користуються послугами інформаційних кіосків, мають можливість аналогічну за змістом інформацію отримувати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Звертаємо увагу, що Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України  (portal.pfu.gov.ua) призначений для надання можливості громадянам України - зареєстрованим користувачам цього Веб-порталу отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку або пенсійної справи, а також записатись на прийом, надіслати запит на підготовку паперових документів, подати скаргу або звернення до територіального органу Пенсійного фонду України. 

Так, громадянка В., 1965 року народження, відвідавши управління ПФУ з метою ознайомлення зі станом своєї персональної облікової картки, яка сформована на основі даних персоніфікованого обліку, та є підставою для визначення розміру пенсії в майбутньому, була неприємно вражена тим, що не всі виплати заробітної плати її роботодавцем були відображені у довідці  в повному об’ємі. Тому, щоб надалі уникнути таких моментів, працівниками управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві їй було запропоновано зареєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, з метою подальшого контролювання своєї заробітної плати та вчасного реагування на її невірні відображення у звітах роботодавцем. Громадянка В. зареєструвалась та в результаті відчула спрощення процедури отримання послуг, при цьому економію часу та комфортність А що найголовніше -  конфіденційність. Для користування веб-порталом не потрібно ніяких додаткових документів, а лише пароль, що створили Ви особисто для себе, та домашній доступ до Інтернету.

В.о. начальника відділу
інформаційних систем та програмного забезпечення                                          А.А. Батрак